|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (18.09.-22.09.2017.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Always #KaoDevojka – Nastavi dalje

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 18.8.2017
Istraživanje je pokazalo da se polovina devojčica oseća paralizovano zbog straha od neuspeha tokom puberteta*: Novi Always® #LikeAGirl video nastoji da to promeni i ohrabri devojke širom sveta da nastave da se bore #KaoDevojka. Prema poslednjem istraživanju 7 od 10 devojaka se boji da proba nove stvari tokom puberteta zbog straha od neuspeha
Ključne reči:

/11


Tokom puberteta samopouzdanje devojčica naglo opada. Najnovije istraživanje Always Confidence and Puberty Survey1 je pokazalo da se polovina devojčica oseća paralizovano strahom od neuspeha tokom puberteta. Ovaj strah je toliko intezivan da se mnoge devojčice ustručavaju da iskoriste važne prilike za razvoj tokom ovog perioda, kao što su prihvatanje izazova i isprobavanje novih stvari.  Kompanija Always, svetski lider na polju ženske nege, je za svoju misiju postavio zaustavljanje ovog pada samopouzdanja kroz menjanje načina na koji devojčice doživljavaju prepreke i ohrabrivanje da neuspeh prihvate kao deo učenja koji je od krucijalnog značaja za njihov razvoj.

Prema rezultatima istraživanja, 80% devojčica smatra da pritisak da udovolje drugima i budu savršene dovodi do straha od grešaka, a 75% se slaže da društveni mediji najviše doprinose ovakvim osećanjima. Ali iskustvo, a sada i istraživanje, pokazuju da je nastavak borbe uprkos neuspehu zapravo ključ učenja i razvijanja novih veština. Always želi da ohrabri sve devojčice da prihvate neuspeh kada se dogodi i iskoriste ga kao sredstvo za građenje samopouzdanja, ohrabrujući ih da nastave da se razvijaju i nastave da se bore #KaoDevojka.

Ne bi li bolje objasnili ovaj problem, i inspirisali devojčice da nastave da se bore, Always je započeo saradnju sa priznatom rediteljkom Lucy Luscombe da bi pokazali kako se devojčice osećaju po pitanju neuspeha, naročito tokom puberteta. Novi #LikeAGirl video donosi svež pristip ovoj kampanji i prikazuje jedan školski dan grupe devojčica. Od školskih projekata, preko dramsih proba, šahovskih mečeva i ostalog, možemo da vidimo devojčice u stvarnim životnim situacijama koje pokazuju koliko ja snažan njihov strah od toga da nisu dovoljno dobre. Možete da pogledate video i saslušate poziv svim devojčicama da neuspeh iskoriste kao inspiraciju, ako odgledate  Always #LikeAGirl – Keep Going: https://youtu.be/BpEx1kmrhPI.

,,Veliki sam obožavalac kampanje Always #KaoDevojka, tako da sam oduševljena što sam deo ovog značajnog pokreta“, izjavila je Luscombe. ,,Sećam se mnogih situacija kada sam se plašila neuspeha i koliko sam se trudila da ga izbegnem, ali ove devojčice koje smo upoznali tokom snimanja su mi velika ispiracija. Moj cilj je da nam ovaj video pomogne da promenimo svoje viđenje životnih prepreka i da ohrabri sve ljude da insirišu devojčice da ova iskustva posmatraju kao način da izgrade svoje samopouzdanje i nastave da se bore.“

Kada odrastu i osvrnu se, mnoge devojke shvate da bi im savladavanje prepreka pomoglo da postanu otpornije. Zapravo, tri najznačajnije stvari koje dobijamo iz prevazilaženja neuspeha su uvećano znanje, snaga i samopouzdanje. Zbog toga je važno da društvo ohrabruje devojke da nastave da se trude čak i kada ne uspeju iz prvog pokušaja. Istraživanje pokazuje da je devojčicama potrebna takva vrsta društvene podrške da bi ispunile svoje potencijale. Zapravo, 80% devojčica se slaže da kada bi devojčice osećale da je neuspeh normalna pojava tokom puberteta, nastavile bi da rade stvari koje vole, prihvatale bi izazove i samopouzdanje bi im poraslo.“

,,Saznanje koje smo dobili iz istraživanja Always Confidence and Puberty Survey da pola devojčica smatra da će ih društvo odbaciti u slučaju neuspeha je potresno i alarmantno,” rekla je Michèle Baeten, Always Associate Director, Procter & Gamble.  Kompanija Always će uraditi sve što može u nastojenju da normalizujemo neuspeh  i prikažemo ga iz drugog ugla kao nešto čega se ne treba plašiti, već nešto što je krucijalno za razvoj i građenje samopouzdanja. Naš cilj je stvorimo okruženje u kojem devojčice osećaju da imaju punu podršku da probaju nove stvari, prave greške, i dobijaju podršku da nastave da se bore.”

Pridružite se kompaniji Always u ohrabrivanju devojaka širom sveta da nastave da se trude, čak i kada dožive neuspeh. Podelite post, video ili sliku u kojem prikazujete kako se trudite, grešite, učite i natavljate da se borite #KaoDevojka da biste inspirisali i ostale da to urade. 

Najvažniji rezultati istraživanja Always Confidence & Puberty Wave V Study

  • Više od polovine devojčica gubi samopouzdanje tokom puberteta
  • 50% devojčica se oseća paralizovano strahom od neuspeha tokom puberteta
  • 7 od 10 devojčica izbegava da proba nove stvari tokom puberteta jer se plaše neuspeha, a 6 od 10 je izjavilo da su poželele da odustanu od nečega nakon neuspeha
  • Polovina devojčica smatra da društvo odbacuje devojčice koje dožive neuspeh
  • 8 od 10 devojčica su istakle društveni pritisak da udovolje drugima i budu savršene kao glavni uzrok straha od neuspeha koji devojčice osećaju tokom puberteta
  • 75% devojaka se slaže da društveni mediji doprinse njihovom osećanju straha od neuspeha tokom puberteta
  • tri najznačajnije stvari koje dobijamo iz prevazilaženja neuspeha su uvećano znanje, snaga i samopouzdanje
  • Više od 80% devojčica se slaže da kada bi devojčice osećale da je neuspeh normalna pojava tokom puberteta, nastavile bi da rade stvari koje vole, prihvatale bi izazove i samopouzdanje bi im poraslo

 

 

O kampanji Always #KaoDevojka

Pokret Always #KaoDevojka je isnpirisan milionima devojaka širom sveta koje nastoje da izrazu #KaoDevojka daju novo značenje neverovatnih stvari. Kampanja je pokrenuta u junu 2014. godine kao odgovor na uvid da početak puberteta i prva menstruacija predstavljaju tačku najnižeg samopuzdanja među devojčicama.  Pokazala je ogroman uticaj izraza ,,kao devojka“ na samopouzdanje devojčica i inspirisao je pokret koji je počeo da menja društvene stavove. Nakon gledanja video snimka Always #LikeAGirl, većina ljudi (76 procenata devojaka uzrasta od 16 do 24 i 59 procenata muškaraca) su rekli da je video promenio način na koji doživljavaju izraz ,,kao devojka”2, prema rezultatima istraživanja Always Confidence & Puberty Wave II Study. Ali kompanija Always nije mogla time da se zadovolji. Novo Always istraživanje3 iz 2015. godine je pokazalo da 72% devojaka smatra da ih društvo ograničava time što im govori šta bi trebalo i ne bi trebalo da budu ili rade. Takođe, više od polovine devojaka je smatralo da će društvena ograničenja biti ista ili još gora za deset godina. Always to nije mogao da prihvati i u julu 2015. godine je pokrenuo kampanju Nezaustavljiva #Kao Devojka ne bi li ohrabrio sve devojke da pokažu svetu da mogu da budu i urade bilo šta. Tokom marta 2016. godine Always brend je kritikovao suptilnu pristrasnost imodži znaka, što je rezultiralo time da UNICODE Consortium promeni svoj pristup imodžijima - objavivši 44 nova imodžija koji prikazuju ,,snagu devojaka”, koji se sada nalaze u mobilnim operativnim sistemima širom sveta. Naredno Always istraživanje, iz juna 2016. godine, je pokazalo da polovina devojaka prestane da se bavi sportom do 17. godine i da 7 od 10 devojaka ne oseća podršku za takve aktivnosti, iako postoje dokazi koji ukazuju na povezanost bavljenja sportom i povećanja samopouzdanja. Da bi pomogao devojkama da nastave da se bave sportom Always je pokrenuo inicijativu #KaoDevojka - Nastavi da igraš, koja se preklopila sa Olimpijskim igrama u Riju 2016. godine i dobila je podršku više od 30 učesnika igara. Rezultat kampanje je da sada 70% veruje da bi devojke imale više samopuzdanja kada bi se bavile sportom4. Za više informacija o kampanji Always #KaoDevojka posetite www.always.com.

 

Metodologija istraživanja

1 Istraživanje Always Confidence & Puberty Wave V Study je sproveo MSLGROUP koristeći platformu Reserch Now Panel i ispitano je ukupno 1500 Amerikanaca. Za istraživanje je korišćen uzorak od 1000 devojaka starosti 16-24 godina i 500 momaka starosti 16-24 godina. Istraživanje je sprovedeno u periodu između 9. marta 2017. godine i 24. marta 2017. godine.

2 Istraživanje Always Confidence & Puberty Wave II Study je sproveo MSLGROUP koristeći platformu Reserch Now Panel i ispitano je ukupno 1800 Amerikanaca. Za istraživanje je korišćen uzorak od 1300 devojaka starosti 16-49 godina i 500 momaka starosti 16-49 godina. Istraživanje je sprovedeno u periodu između 5. decembra 2014. godine i 12. decembra 2014. godine.

3 Istraživanje Always Confidence & Puberty Wave III Study je sproveo MSLGROUP koristeći platformu Reserch Now Panel i ispitano je ukupno 1800 Amerikanaca. Za istraživanje je korišćen uzorak od 1300 devojaka starosti 16-24 godina i 500 momaka starosti 16-24 godina. Istraživanje je sprovedeno u periodu između 30. april 2015. godine i 8. maj 2015. godine.

4 Istraživanje Always Confidence & Puberty Keep Playing #LikeAGirl je sproveo MSLGROUP i ispitano je ukupno 1006 devojaka starosti 16-24 godina i 508 momaka starosti 16-24 godina iz Sjedinjenih Država. Istraživanje je sprovedeno u periodu između 8. i 13. novembra 2016. godine.

O brendu Always

Always® svetski lider na polju ženske nege, nudi širok izbor ženskih uložaka i maramica dozajniranih da različite vrste tela, periode menstruacije i ukuse. Linija ženskih proizvoda kompanije Always uključuje  Always Infinity™, Always Ultra tanke higijenske uloške, Always Maxi higijenske uloške, Always dnevne uloške i Always maramice za intimnu negu. Za više informacija, posetite www.always.com.

O kompaniji Procter & Gamble

P&G kupcima širom sveta nudi jedan od najboljih asortimana proverenih, kvalitetnih i uspešnih brendova, uključujući Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, and Whisper®. P&G zajednica obavlja poslovanje u približno 70 država širom sveta. Za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenom brendovima, posetite http://www.pg.com.

 

 

Dete je dete, al’ nek je muško!
Kad uploviš u drugu trudnoću, a rodila si prvo devojčicu (ah, jada!), blagoslovi se magično pretvaraju u još bezobraznij...
3
Devojke stupaju u brak sa 30, a mladići sa 32
Prema podacima britanskih stručnjaka žene danas ulaze osam godina kasnije nego što su to činile njihove majke, piše Dejl...
2
Ko pobeđuju u ratu polova?
Naučnici sa Univerziteta Emori, uvereni su da žene pobeđuju u ratu polova, a prema njihovim proračunima, jača polovina s...
2
Najčešći strahovi mladih majki
Jedan od najčešćih strahova žena nakon dolaska bebe na svet je da se ne pretvore u kopiju vlastite majke. Iako će se vel...
2


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
jeleče
Dojim zahvaljujući Fitolatu
Imam bebu staru 11 dana i dojim je zahvaljujući Fitolatu. Još dok sam bila u porodilištu par sati nakon porođaja uzela sam prvu tabletu, kao što je navedeno na uputstvu za korišćenje. Naoružala sam se i sa flašama vode, mleka, jogurta, pivskog kvasa, čitajući po forumima šta je dojiljama najviše pomoglo.Tako da je prvo krenuo kolostrum, a zatim i mleko. Imam i dete od 3 god. ali nju nisam dojila jer nisam imala dovoljno mleka, a za Fitolat tada nisam znala. Sada rešena da dojim svoju drugu bebu, uz pomoć ovih tableta doživljavam potpuno drugačiji osećaj mame-neponovljiv i jedinstven. Hvala vam od srca.  Više >>
image

Kikiriki bajadera
Kuvar: Bibilib
ukusno...

Anketa

Koje ime je lepse?
tinad

Mateja Luka Stefan

(65%)

(35%)


Ukupan broj glasova: 72

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here