|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Ko je kreativniji, deca ili njihovi roditelji?

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 22.5.2017
Nesquik je u saradnji sa Koba Yagi Toys održao radionicu „Probudimo dečiju kreativnost“ kako bi to i proverio
Ključne reči:

image
/31


Da li ste znali da se u proseku, sa pet godina starosti u toku jednog dana uključujemo u kreativne zadatke 98 puta, smejemo 113 puta i postavimo 65 pitanja?

Do 44. godine, brojke padaju na samo dva kreativna zadatka dnevno, 11 smejanja i šest postavljanja pitanja.

Robna marka Nesquik je, inspirisana ovim podacima iz svog globalnog istraživanja, odlučila da dodatno proveri ko je maštovitiji – deca ili njihovi roditelji.

Tim povodom je ovog vikenda u Beogradu organizovana kreativna i edukativna radionica „Probudimo dečiju kreativnost“ u saradnji sa Koba Yagi Toys, koja je okupila novinare beogradskih redakcija i njihove mališane na svojevrsnom takmičenju u pripremi maštovitih kreacija od svakodnevnih materijala.


Tokom dvočasovne zabave i edukacije, mališani su koristeći bojice, lenjire, gumice, papiriće, kutije, balone ipak pokazali nešto veću dovitljivost i maštovitost od mama i tata u izradi predmeta čija namena treba da bude rešavanje problema nedostatka zelenih površina i ugroženosti ptica u gradu, kao i nepravilne ishrane.


Rad koji je grupa mališana pripremila kao kreativni odgovor na problem što njihovi vršnjaci sve češće nisu u okvirima izbalansirane ishrane, osvojio je najviše glasova učesnika i koordinatora ovog takmičenja u maštovitosti.

Održana radionica ujedno je i prva u okviru „Škole za superheroje“, koju Koba Yagi organizuje kao kreativni prostor neformalnog obrazovanja, sa ciljem da deca steknu različite veštine, razumeju smisao timskog rada, razvijaju solidarnost, empatiju i kreativnost.


Tokom radionice, i mališani i roditelji imali su priliku da doručkuju Nesquik žitarice obogaćene sa sedam vitamina, gvožđem i kalcijumom, kao i da se osveže uz Nesquik instant kakao napitak, koji sadrži odabrane vitamine i minerale koji nadopunjuju hranljivu vrednost mleka.


Nestlé je najveća svetska kompanija za proizvodnju hrane i pića. Posluje u 189 zemalja širom sveta, a njenih 328.000 zaposlenih svakodnevno su posvećeni osnovnoj Nestlé svrsi – unapređenju kvaliteta života i doprinosu zdravijoj budućnosti. Nestlé Adriatic je prisutan u regionu od 2003. godine, zapošljava više od 750 ljudi u regionu i upravlja fabrikom prehrambenih i konditorskih proizvoda u Surčinu.

Nestlé nudi širok portfolio proizvoda i usluga potrošačima, kao i njihovim kućnim ljubimcima, osmišljen u skladu sa njihovim životnim potrebama. Među više od 2.000 Nestlé brendova su globalno prepoznati NESCAFÉ i NESQUIK, ali i omiljeni lokalni brendovi, kao što je CIPIRIPI. Učinak kompanije zasnovan je na strategiji ishrane, zdravlja i zdravog života. Sedište kompanije Nestlé je u švajcarskom gradu Veve, u kom je i osnovana pre više od 150 godina.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

VAŽNO: Šta raditi ako pronađete dete koje ...
U nastavku teksta pronađite savete, na koji način možete pružiti pomoć izgubljenom detetu.
9
Roditelji sa malom decom da masku prvo sta...
Ja sam poentu roditeljstva, ni manje ni više, spoznala u avionu.
5
Moje dete ima vaške!
Kada se spomenu vaške svi prevrnemo očima. Vrlo lako se prenose sa glave na glavu, pa se može desiti da ih dobijemo i vi...
5
Vaške i svrab, kako ih prepoznati i kako i...
Ako se otkriju vaške, ne treba zaboraviti da i drugi ukućani mogu imati parazite i zaraziti druge, a pranje kose šampono...
5





Uskršnje dekoracije - jaje korpica od konca
Napravite divne jaje korpice za uskršnju dekoraciju ili poklončiće za decu!
SVE JE POŠLO NAOPAČKE, ZA VRAPCE I MAČKE
video
Pesma iz legendarne emisije za decu - Na slovo, na slovo. Autor: Duško Radović; Peva: Vlastimir Đuza Stojiljković.



image
dudas
Ima li koga da ga grlo boli? Otvorite Apis goli! Prsnite me 2, 3 puta, nije fol-nestaće bol!
"Dobro veče, od sad ovde nema zime, Imuno je moje ime. Vitamini, minerali-sve staje u gutljaj mali. Popij mene, mala vilo, nazdravlje ti bilo!" "Imaćemo još jednog gosta, pomoći će vili dosta. Evo ga, tu je"-Imuno reče. "Uđi, uđi, druže moj, dobi li protiv kašlja boj?" "Znaš, Imuno-Broncamil se smeška, kakva je to borba teška. Uspeo sam, za kašalj sam tata mata!" I odjednom neko pokuca na vrata. "Ima li koga da ga grlo boli? Otvorite Apis goli! Prsnite me 2, 3 puta, nije fol-nestaće bol!" Istina je sve što kaže Apis gola, jako brzo rešiće vas bola. "Gde li nam je Fitobalm, kud se dede, ne videh ga od prošle srede? "Sad će doći"- Imuno reče. "Ima li šta od zapušenog nosića preče?" "Kuc, kuc, stigao sam"- Fitobalm se javi. "Mala vilo, odmah me pod nosić stavi. Jel osećaš borovine moć? Sada lepo diši i spavaj, laku noć!" I tako Pharmalife družina ova isprati vilu u carstvo snova.  Više >>
image

Anketa

Трудноћа.
пеперутка16

Који део трудноће вам се највише допао или Најлакши?

Click Here