|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (21.11.-25.11.2018.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

NIVEA press konferencija, Beograd, 06.11.2018.

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 9.11.2018
NIVEA brend je, u savremenom okruženju Nacionalne fondacije za igru, predstavio novitete za predstojeći period kao i saradnju sa novim licem, Monikom Beluči.
Ključne reči:

image
/111


Konferenciju je otvorila Marija Šućur, Brand i PR Manager, predstavljajući partnerstvo između NIVEA brenda i slavne italijanske glumice, Monike Beluči. „ Monika je simbol autentične i bezvremenske ženstvenosti, te prirodne lepote i kao takva predstavlja savršeno i osnovne vrednosti koje stoje iza NIVEA brenda: autentičnost, ženstvenost, porodica i pouzdanost“, rekla je. Navela je i da je ideja o lepoti koja dolazi iznutra ono što spaja Moniku Beluči i NIVEA Cellular Hyaluron Filler liniju proizvoda, za čiju kampanju je Monika zaštitno lice.

 

NIVEA Cellular Hyaluron Filler proizvodi aktiviraju ćelije kože da samostalno proizvode hijaluronsku kiselinu i kolagen, čime koža dobija volumen, konture, postaje zategnuta, a bore umanjene. Dakle NIVEA Cellular Hyaluron Filler linija je zadužena za spoljašnju lepotu, a više o unutrašnjoj lepoti i njenom značaju za sveukupnu lepotu žene, kao i o načinima kako unutrašnju lepotu izneti na svetlost dana, govorila je Ana Tomović, trener, coach, konsultant i terapeut zvukom. (Celokupan govor Ane Tomović je priložen uz ovo saopštenje).

 

Izronivši iz sveta unutrašnje lepote, kroz koji nas je provela Ana Tomović, uronili smo u nove emocije.

 

Glumica Iva Stefanović je pročitala neke od priča korisnika legendarne NIVEA plave kreme, o emocijama, sećanjima, dragim ljudima, koje oni povezuju sa NIVEA kremom. Ove divne emotivne priče bile su uvod u predstavljanje novog projekta pod nazivom NIVEA poruke ljubavi. Naime, potrošači će biti u mogućnosti da preko NIVEA.rs, ostave svoju fotografiju ili fotografiju drage osobe, izaberu odgovarajuću poruku ljubavi i dobiju personalizovanu NIVEA kremu na čijem će poklopcu biti odabrana fotografija. Svi predstavnici medija su premijerno dobili NIVEA plavu kremu sa svojom fotografijom.

 

Kako bi zaokružili druženje, dodali smo i malo boje. Naime, Nenad Vasić, Brand Manager, predstavio je novitete u Labello asortimanu, krejone za usne u koral, crvenoj i boji crne trešnje. Sve nijanse su obogaćene pigmentima koji pružaju blistavu, intenzivnu boju. Popularna Labello formulacija za negu pruža dugotrajnu hidrataciju, a prirodni sastojci poput ulja avokada i jojobinog ulja, trenutno hidriraju usne. Rezultat: mekane i glatke usne na kojima sve boje izgledaju fantastično!

 

Druženje se nastavilo dok su zvanice isprobavale koja je Labello krejon boja ona prava za njih ili tražile NIVEA plavu kremu sa svojim likom.

 

www.nivea.rs

NOVO: NIVEA Hyaluron Cellular Filler linija
NIVEA Cellular linija dokazano stimuliše ćelije kože i pospešuje proizvodnju hijaluronske kiseline i kolagena*. Proizvod...
4
Labello krejon - prvi balzam za usne
Moderne boje i najbolja Labello nega: za glatke usne u predivnoj, intenzivnoj boji
3
Pletenica
Spremate se za posao ili izlazak, a kosu nikako ne možete da namestite. Najlakše je sakriti ispod kape ili šeširaalito n...
2
Maske koje sprečavaju da kosa posedi
Za gustu i sjajnu kosu konzumirajte hranu bogatu esencijalnim i omega masnim kiselinama, poput maslinovog ulja, avokada,...
2


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
mama Jo
Živeo PHARMALIFE!
Nemam dilemu koje proizvode ću koristiti sa drugim detetom, sa prvim stalno u nekom strahu, mislim da sam svakog proizvođača toliko detaljno prostudirala i znam sve sastojke napamet, naravno da sam se odlučila za PHARMALIFE... Još kada sam dobila više nego pozitivnu preporuku od pedijatra, a zatim i od apotekara (u nekoliko apoteka) svaka dilema je otklonjena. MAPEZ SPREJ nas je spasio... često smo kod bake i deke na selu pored Dunava, gde komaraca i insekata ima na izvoz... od sada više nemamo problem sa njima, beže od nas, a naša koža više nije istačkana ujedima, konačno. ŽIVEO MAPEZ. Ja trenutno pijem OMEGA JUNIOR jer sad trudna, pa kao dopunu ishrani. Od septembra planiramo preventivno da uzmemo IMMUNO sirup... Takođe, APIS GOLA i FITOBALM su nam osnovna stavka kad krećemo na duža i kraća putovanja, malo je reći da smo prezadovoljni!!  Više >>
image

Krompir sa sirom
Kuvar: Bibilib
ko voli nek izvoli
Click Here