|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (19.04.-23.04.2019.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

TRANSFORMACIJA KROZ INOVACIJU: KOMPANIJA JOHNSON’S® OBJAVLJUJE NAJVEĆE PONOVNO LANSIRANJE PROIZVODA U 125 GODINA DUGOJ ISTORIJI BRENDA

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 14.5.2019
Kompanija JOHNSON’S® lansira preko 30 novih proizvoda sa poboljšanjima, kako spolja tako i iznutra, obećavajući samo najbolje za bebe i pomažući roditeljima da #IZABERU nežno

image
/11


Brend JOHNSON’S® je poboljšan, iznutra i spolja, kako bi roditeljima pružio sve ono što oni žele i ništa od onoga što oni ne žele. Sa misijom da stvorimo najblaže proizvode za bebe na svetu, a uz podršku nauke i ispitivanja, JOHNSON’S® se transformisao kako bi ispunio potrebe današnjih, modernih roditelja, dajući im proizvode i pakovanja koja obezbeđuju samo najbolje za bebu.  

 

JOHNSON’S® razume da današnji roditelji imaju različite želje i potrebe vezano za proizvode koje koriste na svojim bebama, kako u pogledu spoljašnjosti tako i unutrašnjosti tj. sastava proizvoda. Pored decenija pionirskog istraživanja u oblasti nege beba i uz rigorozna ispitivanja, JOHNSON’S® je radio sa hiljadama roditelja da bi unapredio sve što je u vezi sa njegovim proizvodima, kako bi oni mogli da imaju poverenja i da se osećaju sigurnim kada ih koriste.

Tokom procesa reformulacije odbačeno je preko 400 sastojaka. Jednostavniji, nežniji proizvodi su bez prisustva parabena, sulfata i boja* i formulisani su tako da, na najmanju moguću meru, svedu rizik od alergija i da imaju 90% prirodno dobijenih sastojaka.**

 

Ponovno lansiranje ne podrazumeva samo reformulaciju postojećih proizvoda, nego takođe i uvođenje revolucionarne tehnologije i naučne ekspertize u nezi bebine kože. Nova linija JOHNSON’S® proizvoda pod originalnim, zaštićenim nazivom CottonTouchTM (dodir pamuka) je posebno osmišljena za osetljivu kožu novorođenčeta. Ultra lagana i savršeno pH izbalansirana kupka i losion, su napravljeni sa pravim pamukom i povećavaju osećaj izrazito nežnog dodira. Proizvodi sadrže samo namenske sastojke, i ne sadrže parabene, ftalate, niti sulfate. Miris linije proizvoda CottonTouchTM  je testiran širom sveta i uspešno je dokazano da povećava emotivnu vezu između roditelja i bebe, kako bi se postiglo kupanje uz manje stresa, pri čemu se pomaže u rastu i emotivnom razvoju novorođenčeta.  

 

Senior Director, Global Scientific Engagement at Johnson & Johnson Consumer, David Mays kaže: “Mi smo uvek stavljali roditelje u srce našeg brenda. Za potrebe ovog monumentalnog ponovnog lansiranja mi smo zaista slušali roditelje koji istinski razumeju ono što im je tačno potrebno od proizvoda za negu kože. Kao brend, mi smo posvećeni rigoroznom testiranju i neumorno smo radili zajedno sa naučnicima, pedijatrima i dermatolozima, kako bi smo kreirali proizvode koji su onoliko nežni koliko mi želimo da svet to bude. Johnson & Johnson je pionir u nauci o nezi bebine kože već 125 godina i mi smo veoma ponosni na to nasleđe. Stoga smo srećni što smo u stanju da porodicama ponudimo mogućnost da probaju celokupni portfolio naših proizvoda i da znaju da time svojim bebama pružaju najbolju moguću negu.”

 

Svi novi proizvodi su posebno osmišljeni kako bi bili odgovarajući različitim uzrastima, od brige o novorođenčetu odmah po rođenju, brige o aktivnim bebama, kao i brige o deci, ne zaboravljajući pri tome proizvode koji predstavljaju ikone voljene klasike namenjene celoj porodici. 

   

Novorođenče: proizvodi su osmišljeni tako da pruže osećaj sigurnosti i podstaknu povezivanje između roditelja i deteta uvođenjem linije proizvoda CottonTouchTM.

  johnsons1


Aktivna beba: proizvodi koji su posebno stvoreni za mališane u pokretu kao pomoć pri otkrivanju i istraživanju. Linija proizvoda Bedime sa aromom pod originalnim nazivom Natural CalmTM. Ovi proizvodi se mogu koristiti kao deo klinički dokazane rutine koja pomaže bebi da zaspi brže i da duže spava, kada se ovi proizvodi koriste kao deo svakodnevne rutine.  

johnsons2


Deca: proizvodi ove linije su u osnovi dizajnirani i sa roditeljima i sa decom, sa zabavnim pakovanjem i novim karakterima, kao i sa sastojcima za raščešljavanje i ojačavanje kako bi se vreme kupanja učinilo lakšim za decu i roditelje.    

 johnsons3


Originali: miris koji je istinski povezan sa bebom, linija proizvoda koji se ne može zaboraviti. Originali su takođe reformulisani kako bi se uklonile boje* i neželjeni sastojci koji ne koriste bebi, ali ovi proizvodi su i dalje zadržali svoj iskonski miris i učinak.

 

Nova linija proizvoda kompanije JOHNSON’S® će se naći u glavnim maloprodajnim objektima širom Srbije od maja ove godine.   

 

*isključujući sapune

**Na osnovu Međunarodne organizacije za standardizaciju (ISO) definicija i kriterijumi za prirodne i organske kozmetičke  sastojke i proizvode. U skladu sa standardom ISO16128, “prirodno poreklo” se odnosi na sastojke koji sa više of 50% potiču iz prirodnih resursa, kao što su biljke ili minerali, kao i na one sastojke koji su dobijeni putem definisanih hemijskih odnosno bioloških procesa i rastvarača. 

 

 


Više od 125 godina, JOHNSON’S® brend je pouzdani ekspert u oblasti nege bebine kože. Svi JOHNSON’S® proizvodi su bez prisustva parabena i ftalata, a takođe su i dermatološki ispitani i formulisani tako da se rizik od pojave alergije svede na najmanju moguću meru. Paleta proizvoda JOHNSON’S® jednostavno sadrži blage ali efikasne sastojke koji su posebno formulisani za brigu o bebinoj delikatnoj koži i kosi. 


Promo objava

Zašto majke postaju nevidljive posle porođ...
Majčinstvo nas menja. Odjednom od nezavisne odosbe postajete odgovorni za druge i za drugog čoveka. To je divna stvar. T...
30
Pedijatar alergolog odgovara: Pomoć kod ek...
Razgovarali smo sa ass. dr. sci. med dr Katarinom Milošević, pedijatrom alergologom sa Univerzitetske dečje klinike Tirš...
14
Bebi kozmetika - kako izabrati pravu
Ima li ičeg mekšeg, mirisnijeg od bebine kože. Opijajući slatki miris temena i vrata, topli meki dodir ručice i obraza, ...
6
Beba će prestati da plače ISTE SEKUNDE
Svaki roditelj je prošao kroz to. Sedite i, čini vam se, satima ljuljuškate bebu koja se zacenila od plača.
6


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
Maraj
Onda sam čula za Fitolat. Stvarno mi je pomogao!
Ja sam krenula da ga koristim oko mesec dana nakon porođaja. Do tad sam bila uporna u nameri da dojim, ali grudi kao kamen tvrde, mleko jedva da nadolazi. Onda sam čula za Fitolat. Stvarno mi je pomogao, mleka jesam imala više. Uspostavila se prirodna laktacija, tako da sam ukupno dojila 20 meseci. Što se moje bebe tiče, ona je mogla i dalje. I dalje sam imala mleka.  Više >>
image
Kuvar: Sladja 29
Pecivo koje svojim mirisom i ukusom obara s nogu....

Anketa

???
Mishica 77

Da li ste uvek 100% iskreni na ovom forumu?

Uvek (69%)

Uglavnom (20%)

Po potrebi (3%)

Retko (8%)


Ukupan broj glasova: 680

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here