|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (11.12.-15.12.2019.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Nestlé ubrzava napore da poveća broj žena na rukovodećim pozicijama do 2022.

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 6.3.2019
Kompanija Nestlé predstavila je akcioni plan čiji je cilj da poveća broj žena na rukovodećim pozicijama na globalnom nivou, a koji dodatno ističe i nadograđuje posvećenost kompanije pružanju jednakih mogućnosti za sve zaposlene.
Ključne reči:

image
/11


  • U okviru novog Plana za unapređenje rodne ravnopravnosti, kompanija će posebnu pažnju posvetiti naporima da u okviru 200 najviših rukovodećih pozicija poveća procenat žena, sa dosadašnjih 20 odsto na 30 odsto do 2022. godine
  • U Adriatik regionu, 62 odsto rukovodećih pozicija u kompaniji zauzimaju žene, a 38 odsto muškarci
  • Kompanija je posvećena stalnom radu na rodnoj ravnopravnosti i daljim koracima ka zatvaranju jaza u visini primanja žena i muškaraca

Kompanija Nestlé predstavila je akcioni plan čiji je cilj da poveća broj žena na rukovodećim pozicijama na globalnom nivou, a koji dodatno ističe i nadograđuje posvećenost kompanije pružanju jednakih mogućnosti za sve zaposlene. 

Poslednjih godina Nestlé je već ostvario napredak u tom području, pa tako na rukovodećim pozicijama danas radi 43 odsto žena. U okviru novog Plana za unapređenje rodne ravnopravnosti (Gender Balance Acceleration Plan), kompanija će posebnu pažnju posvetiti naporima da u okviru 200 najviših rukovodećih pozicija poveća procenat žena, sa dosadašnjih 20 odsto na 30 odsto do 2022. godine.

Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé, ističe: „Radimo ispravnu stvar. Verujemo da će veći diverzitet zaposlenih, sa više žena u vrhu kompanije, ojačati našu inkluzivnu kulturu i učiniti Nestlé još boljom kompanijom za rad. Postavljamo ciljeve koje možemo meriti, kako bismo bili odgovorni prema sebi.“

U Adriatik regionu, Nestlé zapošljava 717 osoba, od kojih su 57 odsto žene, a 43 odsto muškarci. Kada govorimo o rukovodećim pozicijama, 62 odsto ovih mesta zauzimaju žene, a 38 odsto muškarci. 

„Rodna ravnopravnost je ključna komponenta Nestlé-ovog pristupa različitosti i inkluzivnosti. Kompanija Nestlé u Adriatik regiji odražava ovaj pristup. Različitost i inkluzivnost su deo naše kulture i dokazano motivišu i angažuju zaposlene, što dovodi do visokih performansi i inovacija. To je način na koji poslujemo i jedan je od načina na koji Nestlé živi svoje vrednosti“, izjavila je Yana Mikhailova, regionalna direktorka tržišta jugoistočne Evrope kompanije Nestlé.

Brinući se o rodnoj ravnopravnosti u svim oblastima ljudskih resursa, Nestlé je nedavno uključen u Bloomberg-ov  indeks rodne ravnopravnosti (GEI) iz 2019. Kompanija koristi ovaj povoljan momenat kako bi postavila nove ciljeve i pokrenula dodatne akcije u ovoj oblasti.

 

Nestlé-ov Plan za unapređenje rodne ravnopravnosti jača već postojeću posvećenost kompanije ovom cilju - i žene i muškarci imaće ključnu ulogu u poboljšanju ovog procesa i stvaranju još boljeg mesta za rad. 

 

 

    Nestlé-ov Plan za unapređenje rodne ravnopravnosti uključuje:

 

  • Podršku svim menadžerima u negovanju inkluzivnog radnog mesta, kao i sigurnost da su rukovodioci svesni pristrasnosti koje mogu uticati na prosuđivanje;
  • Ohrabrivanje korišćenja Nestlé programa plaćenog roditeljskog odsustva, kao i politiku fleksibilnog rada u svim Nestlé kompanijama;
  • Unapređenje mentorskog i sponzorskog programa, kako bi se žene sa velikim potencijalom pripremile za rukovodeće funkcije;
  • Zapošljavanje i unapređenje više žena na rukovodećim pozicijama;
  • Praćenje rezultata kako bi se promovisala rodna ravnopravnost i osigurao napredak u ovom polju;
  • Nastavljanje napora da se promovišu jednaka primanja i uklone okolnosti koje utiču na jaz u visini primanja žena i muškaraca;
  • Izveštavanje o napretku u ovim oblastima u okviru Nestlé-ovog godišnjeg izveštaja „Stvaranje zajedničkih vrednosti“.

 

 

 

 

Nestlé je vodeća svetska kompanija u prehrambenoj industriji, koja zapošljava oko 328.000 ljudi i poseduje fabrike ili posluje u skoro svakoj zemlji na svetu. Prodaja kompanije Nestlé za 2018. godinu povećala se za 2,1 odsto u odnosu na 89.6 milijardi švajcarskih franaka u 2017.  i sada iznosi 91.4 milijarde. Nestlé Adriatic je prisutan u regionu od 2003. godine, gde zapošljava više od 750 ljudi i upravlja fabrikom u Surčinu.


Promo objava

Mart: "Biramo recept meseca 2019"
Saznajte ko su srećni dobitnici C nagrada za mesec mart 2019. u okviru konkursa Biramo recept meseca! Odnosno ko su vešt...
3
Aprilski konkurs "Biramo recept meseca...
Saznajte ko su srećni dobitnici "C" nagrada za mesec april u okviru konkursa "Biramo recept meseca"! Odnosno...
2
Martovski konkurs "Biramo recept mesec...
Saznajte ko su srećni dobitnici "C" nagrada za mesec mart u okviru konkursa "Biramo recept meseca"! Odnosno ...
2
"Biramo recept meseca" - februarsk...
Saznajte ko su srećni dobitnici "C" nagrada za mesec februar u okviru konkursa "Biramo recept meseca"! Odnos...
2


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
lepic
Dajte im negu i preparate koje zaslužuju, najbolje, PHARMALIFE!
Ova godina je bila prepuna neprospavanih noći, uz FITOBALM je mnogo lakše sve prošlo, mazali smo po grudima, leđima i oko nosića da bi mogli da dišemo i udišemo blagi miris i sekret iz nosića je mekši i lakše ga je odstraniti. Počeli smo polako i sa BRONCAMIL sirupom, kašljali smo jako, ma najstrašnije, bili smo pred upalom pluća. IMMUNO jos nismo, ali u januaru planiramo korišćenje i ovog vašeg preparata. Apis Gola sprej je jako dobar da ublazi bol u grlu. Poštovanje za vaše proizvode. Hvala vam na brizi i pomoći!  Više >>
image
Kuvar: ljubis
Omiljeni ručak

Anketa

Baby girl
SakiMiki1923

Najlepše ime za devojčicu je...

Oznake

Click Here