|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (08.10.-12.10.2018.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: <<   < Prethodna stranica  1 2 3 4 [5]
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 8:30:57   
Leptiric123
sta je sherd?

(odgovor članu bebilule)
Direktna veza do poruke: 101
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 9:07:33   
Ana RR
Shred. Grupe vežbi Jillian Michaels. Odlične vežbe.

Kod mene danas:
Doručak prepečeni tonus, avokado namaz, paradajz
Kafa
Užina kivi
Ručak zapečena boranija sa junetinom

Ne znam da li je bitno, ali ja ne pravim pauze između jela i kafe npr. Tu poštujem pravilo hrono ishrane da se sve unese u tom periodu i onda se ne jede 4-5 sati. Meni to odgovara.

_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Leptiric123)
Direktna veza do poruke: 102
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 9:32:36   
IvanaSK RR
E ja sam sinoc instalirala njenu aplikacijuuser posted image
Anci, ako ti odgovara da unosis hranu tako, ti to i radi. Zavisi od organizma, nekom odgovara da unese pet manjih obroka, nekom tri...
Bebilule, super ti je jelovnikuser posted image

_____________________________

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Ana RR)
Direktna veza do poruke: 103
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 10:02:21   
Leptiric123
Juče nisam radila vežbe, danas cu morati, a sutra ću morati krug oko Ade.

Jutros doručak proja i jogurt, za užinu ću opet ceđenu pomorandžu.

(odgovor članu IvanaSK RR)
Direktna veza do poruke: 104
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 10:37:40   
IvanaSK RR
Leptiricu, setas ili trcis oko Ade?

_____________________________

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Leptiric123)
Direktna veza do poruke: 105
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 11:57:57   
mama Jo
Pksacu za juce, zaboravih sinoc:

Dorucak kajgana sa pavlakom
Rucak belo meso sa povrcem.
Vecera tri dvopeka sa pavlakom i slaninicom. Izmedju sam pojela 4 breskve, 1 kajsiju i sacicu malina.

Odradila vezbe za noge, guzu, trbusnjake, 3 serije po 30... crkoh user posted image

_____________________________

,,Carpe diem"

(odgovor članu IvanaSK RR)
Direktna veza do poruke: 106
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 12:25:39   
Ana RR
Evo malo ideja za klopu klik

Još uvek ne stižem da uradim vežbe, dva puta sam počinjala i posao me prekine.

_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu mama Jo)
Direktna veza do poruke: 107
   RE: Ishrana i trening
21.6.2018 12:37:23   
IvanaSK RR
Mama Jo, koje vežbe radis?

_____________________________

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Ana RR)
Direktna veza do poruke: 108
   RE: Ishrana i trening
22.6.2018 12:02:08   
Ana RR
Odradila kardio, nadam se da ću posle stići da uradim i ostalo.

Što se klope tiče:

doručak tonus, omlet sa spanaćem, sir
kafa sa mlekom
ručak rižoto sa škampima
užina ananas



_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu IvanaSK RR)
Direktna veza do poruke: 109
   RE: Ishrana i trening
23.6.2018 10:09:15   
Leptiric123
Ivana trebala sam brzo hod ali je ona kisa pokvarila planove.Svakao sam se pojela kao mesec gledajuci utakmicu.

Juce za dorucak palenta i jogurt,uzina cedjena pomorandza,rucak tunjevina,grcka salata i prepeceno parce carskog hleba (tunjevinu nema sanse bez hleba) uzina kiki riki i slicno,vecerala nisam jer sam pojela jednu baklavu posle rucka pa sam se kaznila.
Radila neke vezbe za stomak po krevetu ali bzvz bas bila sam premorena.

Jutros dorucak smuti od banane,maline,malo jogurta,kasika meda i mleveni lan...mmmmm njam

(odgovor članu Ana RR)
Direktna veza do poruke: 110
   RE: Ishrana i trening
23.6.2018 12:14:35   
Ana RR
Leptirić, ne nadima te palenta? Ja je volim ali me brzo zasiti, nadima me a brzo ogladnim posle nje. Više je volim u nekoj varijanti zapečene palente itd.

Ja danas neću stići da odradim vežbe. Celo jutro u nekom poslu a sad idemo kod mojih.

Doručak tonus, ovčije kiselo mleko i paradajz.
Ručak sprema mama pa ne znam šta će biti. Ali od njih se uvek vratim sa punim stomakom user posted image

< Poruku je uredio Ana RR -- 24.6.2018 12:12:24 >


_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Leptiric123)
Direktna veza do poruke: 111
   RE: Ishrana i trening
23.6.2018 13:38:14   
mama Jo
Zabusavam jako prerhodnih danasa vezbama. Nisam nista pojacavala i to me nervira. Znaci radim tri ture po 10 trbusnjaka, za guzu i noge...

Danas dorucak przenice sa jogurtom, uzina kolac sa visnjom.

_____________________________

,,Carpe diem"

(odgovor članu Ana RR)
Direktna veza do poruke: 112
   RE: Ishrana i trening
23.6.2018 14:05:55   
Leptiric123
Ana kako kad...trenutno ne.Ali nemam neki izbor na poslu...

(odgovor članu mama Jo)
Direktna veza do poruke: 113
   RE: Ishrana i trening
30.6.2018 21:16:11   
Ana RR
Tek sada sam odradila vežbe, ne stižem preko dana. Pokušaću po malo da ubacim i tegiće ako me rame ne bude bolelo.

Doručak: brusketi od tonusa, paradajza i bosiljka, preliveni maslinovim uljem
Kafa sa mlekom
Užina: lubenica
Ručak: pečene krmenadle sa povrćem
Sladoled user posted image


_____________________________

Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did. So throw off the bowlines, Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream.

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu Leptiric123)
Direktna veza do poruke: 114
   RE: Ishrana i trening
13.8.2018 9:32:45   
mama Jo
Da se upisem da sam uspela da korigujem ishranu. Moj najveci problem je bio neredovni obroci, i jako velika kolicina slatkog u poslesnje vreme. Sada slatko dozvolim sebi samo u vreme pms-a i to se vrlo kontrolisem. U principu sam industrijski secer zamenima prirodnim- da tako kazem... jedem bas dosta voca, i nekako mi se vise ni ne trazi toliko slatkisa.

Juce sam pohovala meso za rucak ukucanima, ja sam jela samo bareno 😊
Juce nisam odradila vezbe, ali danas cu, tako sam i naoravila plan- ponedeljak, sreda, petak radim pod obavezno, a subota i nedelja ako stignem i uspem. Ali tim danima sam svakako aktivnija jer uvek negde idemo sa decom.

_____________________________

,,Carpe diem"

(odgovor članu Ana RR)
Direktna veza do poruke: 115
   RE: Ishrana i trening
13.8.2018 9:46:48   
IvanaSK RR
Bravo user posted image
Sto se tice slatkisa, oni su kao droga, treba vremena i da se "skines" sa njihuser posted image

_____________________________

Jer smo tako u mogućnosti!

(odgovor članu mama Jo)
Direktna veza do poruke: 116
   RE: Ishrana i trening
13.8.2018 14:04:53   
mama Jo
Bas to. A mi zene posebno imamo problem sa pms danima 🙄

Danas:
Dorucak: jedno peceno jaje sa pavlakom i sirom.
Rucak: corba od povrca, malo musake i to bez hleba. Moram da naglasim bez hleba jer mi je i hleb jedno vreme bio problematican koliko sam ga jela.
Pojela izmedju 1 breskvu i 2 kafe popila.
Veceru obavim u 19h i posle ne jedem nista.
Idem sad da iskoristim vreme kad deca spavaju za vezbe 😊

_____________________________

,,Carpe diem"

(odgovor članu IvanaSK RR)
Direktna veza do poruke: 117
Stranica:   <<   < Prethodna stranica  1 2 3 4 [5]
Stranica: <<   < Prethodna stranica  1 2 3 4 [5]
Idi na:







image
mama Jo
Živeo PHARMALIFE!
Nemam dilemu koje proizvode ću koristiti sa drugim detetom, sa prvim stalno u nekom strahu, mislim da sam svakog proizvođača toliko detaljno prostudirala i znam sve sastojke napamet, naravno da sam se odlučila za PHARMALIFE... Još kada sam dobila više nego pozitivnu preporuku od pedijatra, a zatim i od apotekara (u nekoliko apoteka) svaka dilema je otklonjena. MAPEZ SPREJ nas je spasio... često smo kod bake i deke na selu pored Dunava, gde komaraca i insekata ima na izvoz... od sada više nemamo problem sa njima, beže od nas, a naša koža više nije istačkana ujedima, konačno. ŽIVEO MAPEZ. Ja trenutno pijem OMEGA JUNIOR jer sad trudna, pa kao dopunu ishrani. Od septembra planiramo preventivno da uzmemo IMMUNO sirup... Takođe, APIS GOLA i FITOBALM su nam osnovna stavka kad krećemo na duža i kraća putovanja, malo je reći da smo prezadovoljni!!  Više >>
image

Anketa

Članci na RR
Lu

Da li čitate članke na RR?

Da, sve (18%)

Da, samo one koji me zanimaju (58%)

Ne (24%)


Ukupan broj glasova: 118

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here