RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (Puna verzija)

Forum >> [Zajednica RR] >> Razgovori … o svemu i svačemu



Poruka


little_one -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (28.1.2012 22:15:29)

Olga, koliko god da smetaju tudjice u nasem jeziku vise mi smetaju "sklepane" rijeci ako razumijete sta hocu da kazem [sm=smiley36.gif] , tako da se ne bih upustila rado u tu avanturu da prevodim takve rijeci [sm=smiley36.gif]




Capa -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (29.1.2012 0:01:25)

Hajde da i ja dam svoj doprinos ovoj temi...
Inače, i ja sam profesor engleskog jezika, ako je to uopšte bitno...
Iskreno, ne volim preteranu upotrebu engleskih reči kada za njih postoji odgovarajuća naša reč (adekvatno=odgovarajuće)...
U svetu kompjutera, neke je reči teško prevesti, pa je tu , po mom mišljenju, bolje ostaviti te neke engleske reči.. U vezi s tim, sećam se kada sam čitala prevod jednog teksta o internetu i sličnim temama, tu je bilo baš mnogo engleskih reči, kao da je neko tako napisao te engleske reči da zvuče srpski... Sećam se da sam tada pitala supruga u čemu je štos, a on je rekao da svi tako govore kada se radi o kompjuterskoj terminologiji...
Opet, znam kada smo nešto pričali o tome kako pričaju kod njega na poslu: npr, hajde da "ishendlujemo" ovaj "task" i slično... To mi je baš smešno i preterano...
Ja koristim najčešće (kada pišem SMS poruke): sorry i by the way, što je, mislim, samo stvar navike...




World -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (29.1.2012 0:10:20)

pa sta je ovdje profesora engleskog...cccccc...... [sm=smiley36.gif]




Leki 77 -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (1.2.2012 20:47:25)

[img]http://www4.slikomat.com/11/0201/6aq-ATT000.jpg[/img]




Rada T. -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (1.2.2012 20:50:31)

Leki77 [sm=bravo.gif][sm=bravo.gif][sm=bravo.gif][sm=bravo.gif]