prase -> RE: Kako je lepo biti glup! (21.7.2009 16:37:27)
|
Išli smo juče u šetnju u sastavu: Uroš, mama, Lajka i ja. Mama je htela nešto da kupi na pijaci, parkiram ja Lajku uz komandu "Sedi, čekaj" i zablenem se negde u daljinu dok mama prođe između tezgi i nađe šta joj treba. U jednom momentu, čujem neko piskutavo lajanje, iza mene džukac 5 puta manji od Lajke, toliko laje da odskače od zemlje (pekinezer, ili u bliskom rodu sa pekinezerom). Lajka se iskezi i zareži. Opomenem je, pritegnem davilicu povodcem. Džukac kao da je bio ohrabren time što "ga ja branim" priđe bliže i počne još više da laje. Lajka opet reži. Ja opet pritegnem davilicu. Ona reži još više, ide unazad, kao da hoće da skine davilicu preko glave, ja pritežem jače, vučem je prema sebi. Ponaša se kao pomahnitala, bacaka se levo desno, na kraju legne na leđa (ko ne poznaje ponašanje kučića - predaje se) džukac pritrčava (valjda da je dokrajči kada je na zemlji) i ja onda tek primećujem: od prvog dotezanja davilice, ona nije režala nego krkljala, gušila se - uplelo joj se krzno u davilicu!!! Oslobodim davilicu, ona prodiše, okrene se na stomak i nastavi da leži sa jezikom do poda. Neće da me pogleda, neće da ustane. Tek tada gazdarica onog malog skota njega uzima u ruke i tobože beži da ne pravi frku. Uhhhhh... Kako je lepo biti glup... Da sam je pustila da lane (100% ne bi ustala i krenula u napad) ono malo bi se prestravilo i pobeglo. Ja bih kao i obično čula od gazdarice tog malog kako treba da stavim Lajki brnjicu, ona bi kao i obično doživela podržavanje svih prisutnih jer je Lajka "opasna" (čitaj: velika) a ono malo nije. Ovako, moj jadni pas umalo da ugine od moje brige za malog psa (u stvari, od moje potrebe da ne bude scene oko njihovog konflikta, mada je moj pas na povodcu a ovaj drugi nije i ne znam stvarno zašto bismo mi bežali od malih pasa umesto oni od mene), a kada sam je nekako navela da ustane krenula je pravo kući... mislila je da je to logično, pošto je već kažnjena [image]http://www.ringeraja.rs/forum/smileys/smiley19.gif[/image]
|
|
|
|