|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

NAJKUL EKIPA IZ BAŠTE JE OPET U LIDLU

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 4.8.2020
Kompanija Lidl Srbija je za najmlađe pripremila još jednu kolekciju čuvenih Stikeez figurica u obliku voća i povrća, koje imaju za cilj stvaranje dobrih prehrambenih navika kod dece. Šareni, sveži i od četvrtka, 30. jula, dostupni u svim Lidl prodavnicama.

image
/11


 

Stikeez kolekcija sadrži ukupno 24 figurice koje potrošači mogu sakupiti, tako što će prilikom kupovine u Lidlu u vrednosti od 1.200 dinara dobiti jednu figuricu. Za račun od 2.400 dinara dobijaju se dve figurice itd. Lidl je pripremio i posebno iznenađenje u vidu dodatnih Stikeez-a koje potrošači mogu dobiti kupovinom naznačenog voća i povrća iz nedeljnog letka. Stikeez-i će ponovo obradovati mališane, a oni će zauzeti posebno mesto u jedinstvenom albumu, koji je ove godine u obliku bašte. Album se može kupiti po ceni od 299,99 dinara u svakoj Lidl prodavnici do isteka zaliha.

 

Na ovaj način deca će u bašti kroz igru učiti o voću i povrću, upoznati se sa različitim vrstama i poželeti da ih probaju. Nutricionistkinja Marija Đurković smatra da kada deca steknu dobre navike u ishrani tokom ranog detinjstva, veliki su izgledi da će ih slediti i kasnije.


 „Na tanjiru bi svaki dan trebalo da se nađu raznovrsne namirnice, a posebnu pažnju treba obratiti na preporučeni dnevni unos voća i povrća. Osim što je to hrana koja sadrži visok udeo vitamina, minerala, vlakana i antioksidanata, neophodnih za pravilan razvoj i funkcionisanje imunog sistema, nje i najviše nedostaje u ishrani. Verujem da su roditelji svesni ove svoje uloge, ali da im ponestaje ideja kako deci da približe značaj voća i povrća u ishrani. Lidl je u tom pravcu napravio velik korak sa svojom Stikeez kolekcijom figurica i pomogao mališanima da se na jedan krajnje originalan način upoznaju sa zdravom i raznovrsnom ishranom“, istakla je nutricionistkinja Marija Đurković.

 

Pratite naredne nedeljne letke Lidla na stranici kompanije lidl.rs i uvećajte kolekciju ove šarene i nasmejane ekipe sa kojom deca vole da se igraju. Džoni, Guli, Jasna i Glasna, Majk, Čupko i drugi Stikeez-i su spremni u Lidlu i čekaju ponovno druženje.

 

 

O Lidlu

 

Kompanija Lidl deo je nemačke Švarc grupe (Schwarz Gruppe), jednog od vodećih prehrambenih trgovinskih lanaca u Evropi. Posluje u 32 zemlje širom sveta i broji više od 287.000 zaposlenih. Na osnovu nacionalnih nagrada za najboljeg maloprodavca u više zemalja Evrope, Lidl je nosilac priznanja „Retailer of the Year Europe” za 2018/2019.   

Lidl je u Srbiji svoje prve prodavnice otvorio u oktobru 2018. godine i trenutno ima 41 prodavnicu u 28 gradova širom zemlje. Imamo dugoročne planove sa ciljem da potrošačima širom Srbije ponudimo jedinstveno iskustvo kupovine i najbolji odnos cene i kvaliteta, po čemu smo prepoznati u svetu.


Promo objava

Te male oči misle da si savršena
Emotivno pismo majke svim ostalim majkama
39
Zašto su mame stalno ljute?
Ljutnja… Osećaš da kreće, od stopala. Neko je ostavio cipele na sred hodnika i zamalo si se saplela preko njih dok si no...
35
Zašto su mame čarobna bića?
Ima nešto potpuno čarobno u mamama. Imaju snage za dete kao tri lava, dva vola, četiri geparda i krdo bizona zajedno. Al...
18
Otuđenost
Serija fotografija „Disconnecting Connection“ priznatog međunarodnog fotografa iz Londona, Ala Lapkovskog, izaziva razli...
4


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




Anketa

Šetnja sa bebom
VVVV

Kada treba prošetati sa kolicima ili sa malim detetom, najveći problem je:

Neprilagođen prostor oko zgrade/kuće u kojoj živimo (17%)

U blizini nema prostora pogodnog za šetnju i igru dece (12%)

Intenzivan motorni saobraćaj (buka, gasovi) (8%)

Vozila parkirana na trotoarima blokiraju prolaz (40%)

Stepenice i uzbrdice (8%)

Psi, bicikli i motori na prostorima za decu (15%)


Ukupan broj glasova: 75

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here