RE: O psima... (Puna verzija)

Forum >> [Porodični život] >> Kućni ljubimci



Poruka


Duškić -> RE: O psima... (30.3.2021 22:14:07)

Bas su slatki.




vonavoj -> RE: O psima... (30.3.2021 23:16:19)

Ijaoj,kako su vam lepi psi!

Mati,sa koliko ljubavi pises i brines o njima!I moje bi volele psa,moj tata im je obecao,da bude kod njega dole,ali da bude zajednicki😂😂ja nisam za tu obavezu.Daces mi savet za rasu🤭




mati -> RE: O psima... (31.3.2021 7:33:03)

Hvala Von. Sad su malo porasli, postaju cupavci.
Svi smo mnogo emotivni po prirodi i već smo se vezali. Ali nemam uslova da ih zadržim sve, mada to bi bilo ravno odlasku u ludnicu. [sm=smiley36.gif]
Prvo treba da razmisliš da li ces psa čuvati unutra, ili napolju u dvorištu. Da li želiš veselog psa, razigranog, da skacka i juri se, ili ove koji bi samo ležali, spavali i mazili se.
Ja sam totalni laik recimo, ali sam puno čitala pre nego uzmemo Mazuljicu, o rasama, naravi a. Ima tu puno stvari koje su dosta bitne.
I ako mene pitaš, ne, nije obaveza. Već verni prijatelj i član porodice.




Ana RR -> RE: O psima... (31.3.2021 10:18:52)

Von, ako mene pitaš [sm=smiley36.gif] i jedno i drugo. Voliš ga kao svoje dete, zaista. Nenormalno se vežeš, znaš da to jedno biće potpuno zavisi od tebe i puno ti je srce. Pristaneš ponekad čak i da ga pustiš da se popne na krevet (pod uslovom da se stavi prekrivač hahaha). Šta dalje da pričam kada mm, koji je najveća čistunica na svetu, leži sa njim na podu [sm=smiley36.gif] Marko se užasno vezao za njega, obožava ga.