RE: Sta dobijaju nezaposlene trudnice? (Puna verzija)

Forum >> [Partnerstvo] >> Finansijske dileme roditeljstva



Poruka


Anoniman -> RE: Sta dobijaju nezaposlene trudnice? (21.5.2009 14:37:35)

pa ja ti ozbiljno kazem ne zezam se 




sara09 -> RE: Sta dobijaju nezaposlene trudnice? (21.5.2009 14:39:08)

I opusteno caskamo uz kafu (ja pijem kafu u ovo vreme), a vi ste tako slatke. I oni cevapi "kod muje" su extra.




Jeca* -> RE: Sta dobijaju nezaposlene trudnice? (21.5.2009 14:48:42)

Ja sam prva "očajna" jer sam od države dobila tako malo...a diplomirani sam inženjer sa licencom i 4 godine staža. Radila sam kao crnac pre trudnoće u jednoj od vodećih firmi, radim i sad, ali plata koju primam od održavanja trudnoće preko porodiljskog je toliko ponižavajuća da nemam komentar!!!




sara09 -> RE: Sta dobijaju nezaposlene trudnice? (21.5.2009 14:59:02)

U pravu je, uzmi duplikat, pa tebi je u interesu da zavrsis sebi, njih i onako boli uvo bila tu ili ne. Uzmes duplikat i prijavis se. Meni diploma nije na fakultetu, a i imas upisano u rad.knjizici strucnu spremu sta ce im diploma. Ja sam im dala fotokopiju jer su trazili da je zadrze. Mada ima i veze kod kog si referenta, mog je skroz ok, sve mi je objasnio i sto treba i ne treba.




sara09 -> RE: Sta dobijaju nezaposlene trudnice? (21.5.2009 15:07:42)

Razumem te i ja sam radila kao crnac x 2, a studije sam otegla zbog posla. Sad kad sam prestala da radim i ostala trudna imam vremena da spremim diplomski (na ekonomiji), a radila sam kod privatnika koji se durio kad izadjem iz kancelarije da odem na ispit iako po zakonu imam pravo na slobodan dan. A koliko primam zaista je smesno da ne smem ni da kazem a kao radila sam u dobroj firmi. Sta da ti kazem kada sam prosle godine bila u balnici zbog stresa i preforsiranja, pa bila dugo na bolovanju pa posle ostala bez posla. I sta da kazem, uzas, uzas. Ali sad vlada samo kapitalizam. Nazalost.




nina83 -> RE: Sta dobijaju nezaposlene trudnice? (21.5.2009 15:22:39)