cookie-img

Stranica koristi kolačiće

U cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, analize online upotrebe, sistema oglašavanja i funkcionalnosti. Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe.

Haier je zvanični partner Rolan Garosa, Ana Ivanović globalna ambasadorka brenda

Snaga, inteligencija i stil Haier aparata na terenu jednog od najvažnijih internacionalnih događaja u svetu tenisa.

Haier je zvanični partner Rolan Garosa

Haier, svetski broj 1 u kategoriji velikih kućnih aparata*, je zvanični partner Rolan Garosa teniskog turnira koji se održava od 20. maja do 9. juna 2024.u Parizu.

Elegancija, preciznost i neverovatne performanse su kvaliteti koje traže ljubitelji tenisa, a kojih ima preko milijardu širom sveta. Ove karakteristike su učinile da uloga zvaničnog partnera brendu Haier prirodno odgovara, jer je brend uvek bio kreator izuzetnih rešenja postavljajući standarde svojim inovacijama, dizajnom i vrhunskim performansama.

 

Pored Rolan Garosa, tokom 2024. i 2025. Haier će biti partner najprestižnijih međunarodnih teniskih turnira kao sto su Mutua Madrid Open i Nitto ATP Finals, Rolex Paris Masters, ATP 500 Hamburg Open, zatim ATP 250 turnire Playa Laguna Croatia Open Umag i European Open, podržavajući šampione ovog sporta sa kojima deli iste vrednosti: potpunu posvećenost u postizanju najboljih rezultata kao i brigu o svakom detalju.

Haier

Rolan Garos će biti prilika da se predstavi nova Haier internacionalna ambasadorka: Ana Ivanović, nekadašnja prva teniserka sveta i šampionka Roland Garros-a. Ona zna šta je potrebno da bi se bilo broj jedan: fokus, potpuna posvećenost i težnja ka savršenstvu u svakom detalju. „Veoma sam uzbuđena što ću sarađivati sa bendom Haier, kompanijom koja ne samo da je u skladu sa mojim vrednostima, već se savršeno uklapa u moj životni stil“– komentariše Ana Ivanović, bivša prva teniserka sveta. „Kao bivša profesionalna sportistkinja, a sada majka troje dece, cenim stvari koje mi mogu pomoći u svakodnevnom životu. Haier pruža najpogodnija rešenja koja kombinuju inovaciju i dizajn. Haier kućni aparati daju prednost koju tražim kada su u pitanju funkcionalnost, izgled i karakteristike.”

Ovo partnerstvo sa svetom tenisa je savršeno usklađeno sa Haier strategijom da se sve više poveže sa svojom ciljnom publikom: potrošačima koji preferiraju elegantan dizajn, poslednju reč tehnologije i vrhunske performanse.

Prateći izvanredne rezultate u pogledu percepcije i svesti o brendu postignutih 2023. godine, Haier nastavlja svoj put ka globalnoj afirmaciji brenda, naglašavajući svoju poziciju lidera i inovatora.


Promo objava

news-img

Ambrozija – jesmo li spremni

Kao veoma efikasan u prevencii alergija a i u terapiji, pokazao se nemački homeopatski lek „Polinol“. U pitanju su tablete potpuno prirodnog sastava koje se sisaju, a mogu ih koristiti odrasli, ali i deca od treće godine.

favorite-img

Oglasna poruka

Poslednji tekstovi

article-img

Poslednje teme sa foruma

message-img