Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (Puna verzija)

Forum >> [Zajednica RR] >> Razgovori … o svemu i svačemu



Poruka


ivanaivanovic -> Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (26.1.2012 13:18:22)

Postovane clanice Ringeraje, potrebna mi je vasa pomoc. Naime, radim na master radu u oblasti
i psihologije (ne smem da dajem dalje podatke u vezi sa obrazovnom ustanovom, za sad) u okviru kojeg proucavam koliko, u kojim okolnostima i zasto neko upotrebljava reci iz engleskog jezika kada govori na srpskom. Radi se o recima novijeg datuma, ne recima koje su u nas jezik usle pre 1950te i ranije.
Molim vas da mi odgovorite ukratko da li te reci upotrebljavate, kada, u kakvim okolnostima i kontekstima, koje reci konkretno najvise upotrebljavate i da li vam smeta kada ih neko drugi upotrebljava (kada, zasto i koliko) i zbog cega.
Unapred sam vam zahvalna na trudu :)




branki* -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (26.1.2012 13:25:22)

ja sam profesor engleskog jezika i mene licno,pomalo,nervira upotreba engleskih reci u nasem jeziku,pogotovo kad mi imamo adekvatne reci za to.ja ih koristim jedino kada govorim o necemu iz sveta kompjutera kada nemam odgovarajucu rec za nesto ili ponekad iz zezanja,namerno.




ivanaivanovic -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (26.1.2012 13:29:01)

Hvala Branki, koleginice(iste osnovne studije[sm=smiley1.gif]).
Zaboravila sam da napisem da ako niste sigurne da li su reci koje upotrebljavate novijeg ili starijeg datuma, ipak napisete koje su to reci ako ih je nekoliko.
Nadam se da ce RR zene pronaci malo vremena za moje pitanje, hvala jos jednom :)




Jeca* -> RE: Reci iz engleskog jezika u srpskom - istrazivanje (26.1.2012 14:07:23)

da li racunamo one koje smo usvojili radeci konstantno za kompom? [image]http://www.ringeraja.rs/forum/smileys/smiley36.gif[/image]

kopi, pejst, andu (namerno "po Vuku") [image]http://www.ringeraja.rs/forum/smileys/smiley1.gif[/image]