RE: Krvarenje u ranoj trudnoći (Puna verzija)

Forum >> [Trudnoća] >> Trudnoća i porođaj



Poruka


Anoniman -> RE: Krvarenje u ranoj trudnoći (11.1.2015 14:58:20)

Baffy lepo si to rekla, profesor u Visegradskoj mi je konstantno ispravljao način upotrebe leka koji mi je davala moj alekarka kod koje sam odrzavala trudnocu u DZ do 7 meseca ... bilo vrlo interesantno. Da bih nakon drugog krvarenja kada sam bila bliza Narodnom Frontu i otisla tamo lekarka koja me je primila preporucila treci nacin i kolicinu ... vise nisam znala koliko leka treba da pijem, da li ga stavljam vaginalno ili uzimam oralno i odlucila sam da pratim profesora... delovalo je kao najrazumnija i na srecu ispravna odluka ...




GustiSok -> RE: Krvarenje u ranoj trudnoći (9.3.2015 20:36:53)

Drage moje trudnice , tako lepe i uplasene u trenutku dok pomahnitalo trazite po netu koji su uzroci vasih krvarenja , i do cega to dovodi .