marketing RR -> Nestle nagrađuje najvrednije forumaše!!! (21.10.2015 9:47:50)
|
Kompanija Nestlé će tokom oktobra odnosno novembra nagraditi 12 najvrednijih Ringerajinih članova poklon paketima Nestlé dečije hrane u vrednosti od 2.500 RSD! Takmičenje traje od 21.10. do 20.11.2015. (zaključno sa 20.11.), a pravo učešća imaju svi registrovani Ringerajini članovi.! [img]http://www4.slikomat.com/13/0506/8s2-unname.jpg[/img] Šta je potrebno da uradite da bi ste postali dobitnik jedne od sjajnih nagrada? Najpre trebate da budete član Ringeraje, zatim trebate biti ulogovani i što aktivniji na forumu, što znači da u periodu takmičenja napišete što veći broj postova na forumu, jer će vas upravo oni odvesti do sjajnih nagrada! Uz sve navedeno, morate pratiti i Nestlé sponzorsku temu u kojoj ćemo vas svakih nekoliko dana iznenaditi novim pitanjem, na koje se odgovor nalazi na sajtu sponzora www.bebe-nestle.rs Svaki tačan odgovor donosi 50 bodova i sabira se sa brojem objava, s tim što se broj objava gleda samo za korisnike koji budu učestvovali u temi. Prvih 12 članova sa najvećim zbirom bodova + objava osvajaju nagrade. Dalje, treba da budete što aktivniji na forumu, dakle pišite, pišite, pišite, što više postova, tim bolje!!! Podrazumeva se da ste ulogovani i registrovani korisnici, i da poštujete opšta pravila portala i foruma [sm=smiley1.gif] Brojenje postova obavlja se programski, i biće pod stalnom kontrolom Ringerajinih programera. Nagrađeno će biti 12 najaktivnijih članova, koji budu dali najveći doprinos forumu a ujedno i odgovorili na Nestlé pitanja !!! Tokom takmičenja podrazumeva se da i korisnici iz inostranstva mogu da učestvuju, a ukoliko osvoje nagradu, ista se šalje na adresu u Srbiji (rodbina, prijatelji). Nakon takmičenja, nagrade u vidu poklon paketa biće poslate na adrese dobitnika (poštarinu plaća sponzor). Pročitajte više>>> A nagrade, pa nagrade su kao i do sada više nego sjajne, paketi puni sjajnih proizvoda koje dečica jaaaako vole!!! Učestvujte i srećno!!! I neka najaktivniji pobede [sm=bravo.gif]
|
|
|
|