RE: Čime se bavite ? (Puna verzija)

Forum >> [Zajednica RR] >> Statistika RR



Poruka


serpica -> RE: Čime se bavite ? (20.9.2014 8:27:36)

Diplomirani vaspitac predskolske dece.[sm=smiley1.gif]




eca89 -> RE: Čime se bavite ? (20.9.2014 8:36:46)

Dipl.ing.saobraćaja




nata11 -> RE: Čime se bavite ? (20.9.2014 10:20:27)

Kalrita zasto ti oduzeli licencu? Sta to neki novi propisi? [sm=smiley13.gif]




lelaigor -> RE: Čime se bavite ? (20.9.2014 14:10:35)

Po struci sam elektrotehničar elektronike, prekvalifikovana u administrativnog radnika, a radim kući, pravim i dekorišem torte i kolače. [sm=smiley36.gif] Odlična kombinacija!




Didy -> RE: Čime se bavite ? (20.9.2014 15:33:15)

IZVORNA PORUKA: Didy

Ja sam profesor srpskog jezika, koleginice, ali trenutno radim kao lektor.


Da se samocitiram s prve strane. Radim kao lektor honorarno i sve ređe, iako završavam postdiplomske za lektora. U međuvremenu sam radila u školi kao nastavnik srpskog, pa položila C1 nivo engleskog jezika i od ove godine predajem engleski u dve škole, a zvali su me i iz privatne škole da držim časove engleskog predškolcima. Privatne časove engleskog i srpskog držim već 8 godina.




Klarita -> RE: Čime se bavite ? (21.9.2014 1:53:53)


IZVORNA PORUKA: nata11

Kalrita zasto ti oduzeli licencu? Sta to neki novi propisi? [sm=smiley13.gif]

Pa, da i ne. Ja sam "radila" vec i imam licencu za zdravstvo. U medjuvremenu mi ponudili posao u skoli i ja prihvatila, pa sad ne mogu da obnovim licencu, jer da bih obnovila potrebno mi je 40 radnih sati u nedeljno u apoteci, a ja imam kako rece zdravstveni inspektor oko sat i po, dva. A, ovi iz farmaceutske komore mi isto rekli. DakleM da radim 100% u apoteci a, dopunski 30% u skoli, onda bih imala pravo...ma, zamotljavim te gospodine.