RE: Cena dadilje (Puna verzija)

Forum >> [Dete] >> Zabavište i čuvanje deteta



Poruka


JasnaM -> RE: Cena dadilje (27.7.2012 11:02:55)

Hvala na informacijama Mihi [sm=smiley31.gif]




mihi -> RE: Cena dadilje (27.7.2012 12:25:17)

Nema na čemu draga!




jaca86 -> RE: Cena dadilje (10.9.2012 19:48:38)

Ako nekome treba ozbiljna devojka za cuvanje deteta neka se javi. Beograd ili Pancevo 15o din/h.




Mašnicamašnica -> RE: Cena dadilje (28.9.2012 16:01:53)

Drage mame, ja tražim posao čuvanja dece. [sm=smajl.gif]
Po potrebi, ne bi mi bio problem i da obavljam sve kućne poslove. Imam 30 godina i po struci sam profesor srpske književnosti i jezika. Volim decu, odgovorna sam, pouzdana i vedra osoba. Moguće je i dobijanje preporuka od strane porodica u kojima sam bila angažovana. Možete mi pisati i na mejl adresu ...

Obrisan mail. Zainteresovane mame vam se mogu javiti na pp.




Anoniman -> RE: Cena dadilje (28.9.2012 19:57:31)

Joj moja dadilja nema cenu!!! Dve nedelje je na odmoru i čekamo svi ponedeljak k'o ozebli sunce.
Ja ležim, mm radi po čitav dan, svekrva bolesna, svekar svaki dan u bolnici na inhalacijama, moja mama radi, isto i tetke, ujna i svi ostali. Moj brat je trebao sutra na put, ali krenuće kasnije jer nema ko da čuva Mihajla. To se valjda mora tako poklopiti [sm=smiley13.gif]




LaPjaf -> RE: Cena dadilje (10.11.2012 1:45:06)

Drage mame :)
Trazim posao bebisiterke/dadilje na teritoriji Beograda. Imam 23 godine, nepusac sam, i obozavam klince. Imam radno iskustvo 3 godine kao i preporuke.
Studentkinja sam na zavrsnoj godini, ali studije ce malo pricekati, da mi se popravi finansijska situacija. Ako imate neka pitanja rado cu vam odgovoriti
[sm=smiley1.gif]
P. S. Mozete me kontaktirati na pp[sm=duda.gif]




Ljika75 -> RE: Cena dadilje (10.11.2012 17:21:09)

Potrebna devojka za cuvanje devojcice od 5 godina u Krnjaci, Beograd , radnim danima od 7.30h do 16.30h .
Mozete me kontaktirati na e-mail