Nekad se desi da vam Ringeraja.rs ne radi dobro. Prvo što možete uraditi sami, pre nego što prijavite grešku, je da obrišete cache i cookies. Cache su podaci, koji se pamte u memoriji vašeg pretraživača, da bi stranice koje koristite brže radile, a cookies pamte informacije za određene stranice. Na Ringeraji recimo koristimo cookies da bi zapamtili vaše podatke o prijavi (da ne morate stalno da se logirate) itd.
Ovako se brišu:
Internet Explorer 6.0
Klikni "Tools," onda "Internet Options."
U General sekciji nađi "Temporary Internet Files" i klikni dugme "Delete Files".
Izaberi "Delete Cookies."
Klikni "Close."
Zatvori i ponovo otvori pretraživač.
Internet Explorer 7.0
Klikni "Tools," onda "Delete Browsing History."
U "Temporary Internet Files" sekciji, klikni na "Delete Files" i izaberi "Yes."
U "Cookies" sekciji, klikni na "Delete Cookies" i izaberi "Yes."
Klikni na "Close."
Zatvori i ponovo otvori pretraživač.
Internet Explorer 8.0
Klikni na "Tools" meni, onda klikni na "Internet Options."
U General sekciji nađi "Browsing History" sekciju, i klikni dugme "Delete...".
U "Delete Browsing History" prozoru koji se otvori, označi "Temporary Internet Files" i "Cookies".
Klikni na "Delete", zatvori i ponovo otvori pretraživač.
Safari 3.0 i 4.0
Otvori Safari.
Izaberi "Empty Cache."
Klikni na "Empty" u "Are you sure?" poruci.
Izaberi "Preferences," onda Security, "Show Cookies," "Remove All."
Firefox 3.0 za PC i Mac
Klikni na "Tools" i izaberi "Clear Private Data."
Obeleži opcije "Cache" i "Cookies".
Klikni na "Clear Private Data Now."
Zatvori i ponovo otvori pretraživač.
Firefox 3.5 za PC i Mac
Klikni na "Tools" i izaberi "Clear Recent History."
Obeleži opcije "Cache" i "Cookies".
Klikni na "Clear Now."
Zatvori i ponovo otvori pretraživač.
Google Chrome
Klikni na ikonicu ključa u gornjem desnom uglu, gde piše "Customize and control Google Chrome" i izaberi "Clear browsing data...".
Obeleži opcije "Empty the cache" i "Delete cookies".
Klikni na "Clear browsing data".
Zatvori i ponovo otvori pretraživač.
< Poruku je uredio guppy RR -- 26.11.2009 21:22:04 >
26.11.2009, 20:06
guppy RR
5437
26.11.2009, 20:27
*Alexx*
8067
A Google Chrome?
_____________________________
Do not speak - unless it improves on silence.
26.11.2009, 20:47
*Alexx*
8067
Google Chrome:
Klikni na ikonicu ključa u gornjem desnom uglu, gde piše "Customize and control Google Chrome" i izaberi "Clear browsing data...".
Obeleži opcije "Empty the cache" i "Delete cookies".
Klikni na "Clear browsing data".
Zatvori i ponovo otvori pretraživač.
< Poruku je uredio Alexx -- 26.11.2009 20:49:59 >
_____________________________
Do not speak - unless it improves on silence.
26.11.2009, 21:22
guppy RR
5437
dodala na spisak...
10.01.2010, 15:27
Daca88
1528
koristim operu,ima li za to kako treba?
_____________________________
ovom prolaznom svetu,mi smo samo osobe vise, a jedno drugom,mi smo citav svet!
10.01.2010, 15:43
*Alexx*
8067
Uh, vidi stvarno, nema za Operu!
Opera 10.10 (poslednja verzija):
1. Kliknuti na "Tools", pa "Delete Private Data", pa "Detailed options" (u verziji 9.21 je "Details") 2. Čekirati "Delete all cookies" i "Delete entire cache" 3. Kliknuti na Delete 4. Restartovati pretraživač
Guppy, dodaj na spisak!
< Poruku je uredio Alexx RR -- 10.1.2010 15:44:07 >