IZVORNA PORUKA: bubulence i gde izvlacite ove teme ?
Jednostavno mislim da u call centrima koji su tehnicka podrska treba da budu ljudi koji se u to razumeju i da znaju da pomognu nama kojima to nije zanimanje i time se ne bavimo.
_____________________________
"Bunim se. Dakle, postojim!" - Alber Kami "Korenje vaspitanja je gorko, ali su mu plodovi slatki." - Aristotel
11.09.2014, 14:12
17 joka
10887
oni koji imaju puno strpljenja , razumevanja i devbele zivce.
_____________________________
Što duže čekaš na nesto , više ceniš kad to dobiješ.Jer sve što je vredno imati ....VREDNO JE I ČEKATI...
11.09.2014, 14:14
jabudic
5894
Ja ih zamisšljam kako se prave fini i ljubazni, jer se neki od tih razgovora snimaju, a ustvari prevrću očima, jer već 5677-ti put čuju isto pitanje.
11.09.2014, 14:46
Dani.kv
1634
Moja sestra je radila u call centru poreske uprave. Jako obrazovana i prijatna zena
11.09.2014, 14:50
nata11
9238
Zamisljam ih kao nadrndane zene koje nervozno turpijaju nokte i onako vestacki se keze jer moraju da zvuce fino. Dok pricaju grickaju olovku ili se krevelje i prave mi svakakve face. Kada spuste slusalicu garant pomisle: boze kakva smaracica.