RE: MPR (MMR) vakcina (Puna verzija)

Forum >> [Beba] >> Novorođenče, beba



Poruka


Mariya -> RE: MPR (MMR) vakcina (15.11.2015 18:32:18)


IZVORNA PORUKA: Rosita


IZVORNA PORUKA: Maslacak15

dobro jutro. Bas zato sto je imuni sistem jaci i burnije reaguje.




Da, to mi je sad logicno. Ja sam laik, pa bolje da pitam [sm=smiley1.gif]



E ovo ni ja nisam znala.ali ipak,ostajem pri tome da će je primiti na proleće.




sonyasha -> RE: MPR (MMR) vakcina (15.11.2015 18:52:22)

Kada je Vojin primao mmr pre dve godine, sa recimo 20 meseci nisu mu vadili krv niti bilo šta pregledali samo odokativno[sm=zmeden.gif] ja sam bila preplašena zbog nje i srećna što mu je kao reakcija ostala "samo" trajno uvećana žlezda na zadnjoj strani vrata [sm=smiley13.gif] prvo su rekli da je od vakcine a da će da se povuče a onda su rekli nije od vakcine[sm=smiley36.gif]




Mariya -> RE: MPR (MMR) vakcina (15.11.2015 23:26:53)

L je primila mmr sa 18 meseci,isto nismo radili ks ali ju je dr pregledala,grlo,poslušala,klasika. Bilo je leto,nije bila bolesna,niti je bilo nekih virusa...I ona nije imala apsolutno nikakvu reakciju.




Leptiric123 -> RE: MPR (MMR) vakcina (15.11.2015 23:42:30)

Mi smo MMR primili sa 21 mesec skodo 22,nikakvu reakciju nije imala,dr nam je rekla da se reakcije u smislu temp i ostalog javljaju 14.i 15.dan,cekali smo i nista...vadili smo ks,i detaljan pregeld.Cekali smo da jasno izgovor neke reci tj da shvata sta zmace npr dodji,donesi,spusti...vp




Maslacak15 -> RE: MPR (MMR) vakcina (1.12.2015 21:02:54)

svaki komentar je suvisan.

http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/610609/NADRILEKARSKA-MAFIJA-Ona-trazi-da-se-deca-truju-izbeljivacem






serpica -> RE: MPR (MMR) vakcina (1.12.2015 21:15:21)

Strasno [sm=smiley13.gif]




madre -> RE: MPR (MMR) vakcina (1.12.2015 21:20:33)

maslacak, moram prvo da te pozdravim, zagrlim, poljubim[sm=smiley36.gif]
a komentar na ovo gore nemam! citala sam vec danas o tome i stvarno ne znam sta bih rekla[sm=smiley7.gif]