cookie-img

Stranica koristi kolačiće

U cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, analize online upotrebe, sistema oglašavanja i funkcionalnosti. Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe.

U godini jubileja dm nagrađuje vernost kupaca: Saznajte sve o novim dm pogodnostima

Beograd, 23. april 2024 – U godini kada proslavlja dve decenije poslovanja, dm drogerie markt kreirao je nove pogodnosti za kupce, nastavljajući niz inovativnih praksi na tržištu. Glavna novina biće popusti na osnovu ostvarenog praga kupovine u dm drogerijama ili na aplikaciji Moj dm, uz dodatne asortimanske, polumesečne i specijalne kupone, razna iznenađenja i funkcionalnosti.

U godini jubileja dm nagrađuje vernost kupaca

Nove funkcionalnosti aplikacije Moj dm donose mogućnost ostvarenja dodatnih ušteda, što se odnosi i na celokupan asortiman. Bilo da kupovinu obavljaju u drogeriji ili online, neophodno je da kupci imaju aktivan korisnički nalog na aplikaciji Moj dm kako bi ostvarili mnogobrojne benefite. Korišćenje aplikacije omogućava im da svakom kupovinom budu bliži novim pogodnostima koje mogu da obezbede do kraja aprila 2025. godine.

Ostvareni iznosi kupovine svakog korisnika aplikacije evidentiraju se, što kupcima omogućava da prelaze na različite nivoe, pri čemu dobijaju ili popuste na ceo asortiman ili kupone brendova s popustom na određene proizvode ili specijalne kupone na određene proizvode. Osim ovih pogodnosti koje omogućavaju veću štednju u većim kupovinama, kupcima će na raspolaganju biti i brojni drugi kuponi i posebne pogodnosti.

„Kao dugogodišnji trendseter na tržištu, vredno sprovodimo inovacije najrazličitijeg tipa, a ovaj poduhvat stiže upravo u godini velikog jubileja kada smo rešili da posebno nagradimo lojalnost kupaca. Naše drogerije već dve decenije važe za omiljeno mesto kupovine za naše brojne sugrađane i zato ćemo u godinama pred nama ostati privrženi misiji da unapređujemo dm svet. Stoga kupci mogu očekivati da će dm nastaviti da sprovodi razne trendove i koncepte koji transformišu način kupovine na našem tržištu“, izjavila je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka Marketinga i komunikacija dm Srbija i Severna Makedonija.

Kada je reč o uslovima ostvarenja ovih pogodnosti, potrebno je da kupac na kasi skenira svoju digitalnu karticu kupca sa aplikacije kako bi evidentirao potrošeni iznos, dok se u online kupovini ostvareni račun automatski upisuje na korisnički nalog.

Osim uštede, aplikacija Moj dm pruža ekskluzivne ponude i funkcionalnosti, poput pronalaženja prodavnica u neposrednoj blizini kupca, provere dostupnosti proizvoda, edukacije o različitim kategorijama proizvoda i slično. Jedna od poslednjih inovacija jeste i format dmLIVE, dostupan samo na aplikaciji, a koji korisnicima naloga takođe pomaže da osvoje znatne popuste i poklone, ujedno slušajući zanimljive teme.

Novi sistem pogodnosti u vidu kupona donosi dodatnu vrednost svim kupcima. Osim što podstiče štednju, ovaj novitet potvrđuje posvećenost dm drogerie markt kontinuiranom pružanju celokupnog iskustva vernim kupcima i nagrađuje ih za njihovu lojalnost.


Promo objava

news-img

Veliki petak, najtužnija godišnjica i vera u vaskrsenje

Godinu dana kasnije bol je i dalje tu. Veo tuge i dalje viori oko škole, na hodnicima, u učionicama ali i nad celom Srbijom.

favorite-img

Oglasna poruka

Poslednji tekstovi

article-img

Poslednje teme sa foruma

message-img