|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Kompanija dm ide korak dalje u zaštiti životne sredine: Lansirani Pro Climate proizvodi neutralni po životnu sredinu*

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 9.6.2021
Beograd, 9. jun 2021 – Kompanija dm drogerie markt lansirala je novu Pro Climate liniju proizvoda koja je neutralna po životnu sredinu* i time je postavila novi održivi standard u svom poslovanju koje već godinama zasniva na ekološkim principima. Ovi proizvodi predstavljaju jedinstvenu ekološki prihvatljiviju alternativu i nisu samo klimatski neutralni, već su prvi put neutralni i po životnu sredinu*.

image
Visokokvalitetna Pro Climate linija predstavlja prirodni nastavak ekoloških principa dm-a zasnovanih na odgovornom postupanju prema ograničenim prirodnim resursima.
/11


 

„Razvijanjem Pro Climate linije nastojimo da u svim fazama životnog ciklusa proizvoda što manje utičemo na životnu sredinu. Ova linija proizvedena je s najmanjim mogućim ekološkim otiskom, a preostale neizbežne uticaje dm naknadno kompenzuje u pet kategorija životne sredine – klimatske promene, eutrofikacija, zakiseljavanje, fotohemijski smog, oštećenje ozonskog omotača“, izjavila je Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbija i Severna Makedonija.

 

Na policama dm-a sukcesivno će se naći 14 Pro Climate proizvoda u okviru dobro poznatih privatnih robnih marki alverde, Jessa, Sanft&Sicher, Denkmit i SUNDANCE. Među njima su proizvodi za svakodnevnu upotrebu – za sunčanje, negu lica i tela, kao i ličnu higijenu i domaćinstvo.

 

„Ponosni smo što imamo priliku da našom asortimanskom ponudom podstaknemo savesnu potrošnju i kupcima ponudimo visokokvalitetne i ekološki prihvatljivije proizvode, uz dobar odnos cene i kvaliteta. Verujemo da ćemo ovim poduhvatom motivisati i druge kompanije da se što više okrenu očuvanju životne sredine. Mi ćemo nastaviti da se zalažemo za zdraviju okolinu, ali i zeleniju ekonomiju koja je neophodna da bismo planetu očuvali za buduće generacije“, poručila je direktorka dm-a.

 

Kompanija dm drogerie markt jedna je od ekološki najosvešćenijih kompanija, koja teži da postavlja zelene standarde u svim segmentima poslovanja. Naime, dm je među prvima u Srbiji u potpunosti povukao plastične ambalažne kese iz upotrebe u oktobru 2019. godine, a svrstao se i u predvodnike najveće masovne akcije pošumljavanja u Srbiji zahvaljujući projektu „Zasadi drvo“, pokrenutom u saradnji sa Adria Media Grupom i institucionalnim partnerima.

 

S tim u vezi, visokokvalitetna Pro Climate linija predstavlja prirodni nastavak ekoloških principa dm-a zasnovanih na odgovornom postupanju prema ograničenim prirodnim resursima. Kako napominju iz kompanije, dm će nastaviti da ispunjava niz kriterijuma održivosti ali i da pokreće brojne inicijative usmerene na očuvanje životne sredine.


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Novogodišnje i Božićne čestitke
Ideje za praznične čestitke.
6
Ljudi ne vole skladne porodice
Ljudi najmanje od svega vole pametne, lepe, uspešne žene, u skladnim brakovima, sa skladnim porodicama; one koje imaju s...
5
To mogu samo mame!
Peri, čisti, peglaj, hrani, a možda i sve to istovremeno...
3
Sestra je blago, a to dokazuje i nauka!
Ako imate sestru, onda znate da imate blago - nekoga ko vas uvek podržava, savetuje vas i ponekad je previše iskrena, al...
3





Nutrino letnja igra – Otvori, zatvori, spo...
Vreme je da ponovo aktivirate svoje sive moždane ćelije! Nutrino i Ringeraja vas pozivaju da otkrijete parove i trenirat...
POBEDNICI u IMMUNOKIND nagradnom konkursu!
Hvala svima na učešču u IMMUNOKIND nagradnom konkursu. Predstavljamo vam 10 dobitnika sjajnih IMMUNOKIND paketa.



Anketa

Vrednost
Pansophia

Sta za vas predstavlja najvecu vrednost?

Novac (5%)

Ljubav (17%)

Brak (0%)

Deca (34%)

Zivot (2%)

Zdravlje (42%)


Ukupan broj glasova: 86

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here