|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (13.03.-17.03.2017.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Korisnici na ovoj temi: niko
  Odštampaj
Stranica: [1]
Korisnik
Poruka << Starija tema   Novija tema >>
   Oksfordske preporuke za dijetu protiv nadutos...
12.11.2010 22:56:53   
dunja RR
PREPORUKE ZA ISHRANU KOJA SMANJUJE NADUTOST

1. Jesti manje, a češće ! Ako ste gladni izmedju 2 obroka, „zavarajte“ se grisinama ili nekom integralnom grickalicom, ne više od 100 grama. Nikada ne dozvolite da budete „mrtvi gladni“. Prekinite da jedete kada osetite „prvu sitost“, niste više mali i ne morate da pojedete sve iz tanjira (kao što su nas mame učile). ZAPAMTITE DA JE ŽELUCU POTREBNO 20 MINUTA DA „SHVATI“ DA U NJEMU IMA HRANE, što znači da ćete 20 min posle obroka, iako mislite da niste dovoljno jeli, biti sasvim zadovoljni i siti.
2. Unos tečnosti: dnevno 2-3 l tečnosti (malo zasladjen čaj, obična voda i bistri sok od jabuke)
3. Maksimalno smanjiti unos hleba bilo koje vrste, dozvoljen 1 sendvič za doručak, ili parče hleba namazano džemom, uz ručak umesto hleba pojesti porciju pirinča uz glavno jelo. Nije dozvoljen unos proizvoda od lisnatog testa, bureka, masnih pita i gibanica. Dozvoljene su špagete (makarone) i tortilja testo, kao i proja i kačamak, takodje i grisine i perece.
4. Meso: najviše da budu zastupljeni belo meso (piletina, ćuretina) i bela riba, spremljeni na teflonu, roštilju ili u rerni (dakle bez prženja u ulju i pohovanja), pored toga može jagnjetina i teletina (svinjsko meso ne)
5. Mlečni proizvodi: izbegavati sveže mleko (mada može kod onih koji vide da im ne smeta), dozvoljeno je kiselo mleko, jogurt, mlad sir, manje masan kačkavalj, pavlaka sa najnižim procentom masti, voćni jogurt.
6. Povrće: dozvoljeno je svo kuvano i bareno povrće na vodi i na pari ili u rerni (npr. krompir), izuzev kuvanog kupusa, graška i pasulja. Od svežih salata najbolja je mlada (zelena) salata, začinjena po želji, ostalo povrće u salatama može da bude zastupljeno u manjoj količini, ali oljušteno (npr. paradajez), svež krastavac i cveklu treba izbegavati.
7. Voće: što više unositi voće u obliku kompota, ili manje količine svežeg oljuštenog voća, krušku izbegavati i svežu i kao kompot, dozvoljena jedna banana dnevno.
8. Slatkiše izbegavati, oni su najodgovorniji za nadutost i pojačane gasove, dakle ne jesti torte i kolače, niti veće količine džema i pekmeza, ne jesti čokolade, čokoladne štanglice (Mars, Snickers i slično).
9. Nisu dozvoljeni kikiriki, badem, orasi, indijski orah, suve smokve, oni izazivaju gasove i nadutost.
10. Hrana koju jedete treba da bude normalno začinjena (ljuto ne!) i ukusna (nikako bljutava) !
11. Neophodna je umerena fizička aktivnost tokom dana, npr. brza šetnja u dužini od 2-5 km po ravnom ili kraće po brdovitom terenu, kao i „trbušnjaci“ 10 – 20/dan.


PRIJATNO !  I nemojte da varate!
Direktna veza do poruke: 1
   RE: Oksfordske preporuke za dijetu protiv nad...
7.11.2011 13:47:46   
Lu
5. Mlečni proizvodi: izbegavati sveže mleko (mada može kod onih koji vide da im ne smeta), dozvoljeno je kiselo mleko, jogurt, mlad sir, manje masan kačkavalj, pavlaka sa najnižim procentom masti, voćni jogurt.

Meni se nadutost javi poslije čaše jogurta a od voćnog ne, zašto to?

_____________________________

Kad zašutim, okrenem se i odem, to ne znači da si ti pobijedio.
Znači da više nisi vrijedan mog vremena!

(odgovor članu dunja RR)
Direktna veza do poruke: 2
Stranica:   [1]
Stranica: [1]
Idi na:







image
serpica
Zahvaljujući Fitolatu uspešno sam dojila!
Na Ringeraji sam prvi put čula za tablete Fitolat i rešila da ih probam u nadi da cu održati laktaciju. Krenula sam da pijem po dve tablete dnevno, ujutru i uveče i već nakon par dana krenula je promena na bolje. Osećaj "nadolaženja" mleka je bio sve češći i jači. Redovnom ishranom i uzimanjem Fitolata održala sam laktaciju i moja beba uspešno doji evo već godinu dana. Fitolat je odličan, nakon nekoliko nedelja smanjila sam dozu na jednu tabletu dnevno jer je to bilo dovoljno. Daje osećaj sitosti nakon uzimanja a beba je zadovoljna i srećna. Verujem da je Fitolat zaslužan za moje produženo dojenje i da nije bilo njega moja beba i ja teško da bi smo uspele. Svaka preporuka!  Više >>
image

posni brzi slani rolat
Kuvar: Maraj
brzo i ukusno
Click Here