|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

DUEL pokreće veliku kampanju "Snažan, Nežan i Moćan, kao ti"

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 7.3.2024
Beograd, 7. mart 2024. - U prijatnom okruženju, kompanija Beohemija, koja posluje u okviru češkog CE Industries holdinga, ugostila je predstavnike medija, predstavljajući najnovije inicijative, kampanje i dostignuća. Prisutnima su se obratili Roman Kratochvil, generalni direktor, Dragana Sekerez, director marketinga i Ivan Janićijević, komercijalni director Beohemije.

image
DUEL - Snažan, Nežan i Moćan, kao ti.
/11


Ovom prilikom, najavljen je početak kampanje "DUEL 1 dinar", gde će svaki prodati DUEL gel deterdžent doprineti podršci samohranim majkama u Srbiji. U saradnji sa Centrom za unapređenje društva, Beohemija pokreće inicijativu, u kojoj dinar od svakog prodatog DUEL gel deterdženta, ide kao pomoć samohranim majkama u Srbiji. Ovaj korak ukazuje na društvenu odgovornost kompanije i želju da se pruži podrška onima kojima je najpotrebnija.

 

Svesni izazova domaće kompanije, Beohemija ne ulaže samo u tehnologiju već i u istraživanja, kako bi bolje razumeli potrebe svojih korisnika. Nedavno istraživanje otkrilo je da žene, bez obzira na životnu situaciju, doživljavaju sebe kao superheroje, koji se svakodnevno suočavaju s mnoštvom obaveza, te su se odlučili posvetiti podršci ovim ženama putem kampanje"DUEL - Snažan, Nežan i Moćan, kao ti."

 

Kroz DUELkampanju, Beohemija, ne samo da ističe kvalitete svojih proizvoda,već i daje glas ženama koje ih koriste. Otvoreno priznajući inspiraciju koju crpe iz svakodnevnih junakinja, brend se postavlja kao podrška ženama koje, uprkos izazovima, održavaju osmeh na licu, izražavajući im priznanje.

 

DUEL, sa svojim praškastim deterdžentima, omekšivačima i gel deterdžentima, osvojio je poverenje potrošača svojim doslednim kvalitetom i originalnim mirisnim notama, uključujući Soft Lotus, best seller medju omekšivačima. U dinamičnom tržišnom okruženju, kompanija Beohemija se ističe svojom raznovrsnom ponudom proizvoda, gde je pored dobro poznatog brenda Duel, prisutna i sa brendom Spin u kategoriji deterdženata za posudje, ručno i mašinsko pranje, segmentu budget friendly deterdženata i omekšivača Selection, tako i u kategoriji kućne hemije, pod brendom Pompa.

 

Beohemija je pokazala svoje dugoročno opredeljenje ka podršci zajednici i ostvarivanju društvene odgovornosti kroz kampanju "DUEL 1 dinar", dosta je posvećena rastu i razvoju kompanije,  brendova i svojih zaposlenih.


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Evo ko je kriv što su deca "nemoguća"
Sigurno ste u skorije vreme čuli (a možda i izgovorili) da su današnja deca nevaspitana, razmažena i šta sve ne... Pa, e...
3
Ne mogu se setiti kako je to ne biti mama
Prošlo je već pet godina.
3
8 osobina MAMA rođenih U FEBRUARU
Pogledajte šta je sve zajedničko majkama rođenim u najkraćem mesecu.
3
Pošalji priču: "Moj prvi Božić sa bebo...
Pozivamo vas da nam ispričate svoju priču i ne štedite na emocijama!
3





L’ERBOLARIO 8-martovsko darivanje na Ringe...
Proslavimo Dan žena uz L'Erbolario najlepše mirisne note!
„Na neki način uvek pišem o svojoj deci.“
Ben Miler (1966) je engleski glumac i pisac, nagrađivan na oba kreativna polja. Njegov serijal magičnih priča za celu po...



Anketa

Мобилни телефон.
пеперутка16

Да ли сте заговорник куповине мобилних телефона за децу од 2, 3, 4 године...?

Click Here