|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Mame sa decom u kulinarskom okršaju:„Ružno povrće“ je zdravo i korisno, a hrana nije za bacanje

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 20.10.2021
Beograd, 20. oktobar 2021 – ZdravoKlopajmo dan obeležen je povodom Međunarodnog dana kuvara, u organizaciji kompanije Nestlé, i to kulinarskim izazovom u pripremanju zdravih jela koristeći „ružno povrće“ i uz važnu lekciju: kako izbeći bacanje hrane i sačuvati životnu sredinu.

image
/11


 

Četiri tima odabrana putem Fejsbuk konkursa – Ana, Ivana, Jelena i Tamara, sa svojom decom, stavili su svoje sposobnosti na test pripremanjem omleta sa povrćem u tortilji. Recept se nalazi u ZdravoKlopajmo kuvaru, dok snimak izazova možete da pronađete ovde.

 

Takmičenje je predvodio naš poznati kuvar Slobodan Radeta, zajedno sa Katarinom Bogdanović, ekspertom za zaštitu životne sredine u kompaniji Nestlé. Dok je Slobodan bio zadužen da svojim istančanim poznavanjem kulinarskih veština sprovede takmičare kroz ovaj zanimljivi izazov, Katarina je poslala poruku od velike važnosti – hrana ne sme da se baca.

 

Takmičare je na radnim stanicama sačekalo pravo iznenađenje – „ružno“ povrće, koje je tu da pokaže da hrana, čak iako ne izgleda savršeno kao pod studijskim svetlima i u reklamama, ima istu nutritivnu vrednost i da je potpuno nepotrebno odbacivati povrće samo zato što je kvrgavo ili ima neku flekicu. Pobednici takmičenja su desetogodišnji Vidoje i sedmogodišnji Vukan sa mamom Anom, koji su osvojili kurs kuvanja, a svi učesnici dobili su kulinarske rekvizite i Nestlé proizvode.

 

„U Srbiji se, prema podacima agencija UN, baci oko 720.000 tona hrane godišnje, od koje je bar trećina jestiva, dok 7% stanovništva (okvirno 480.000 građana) živi u apsolutnom siromaštvu i nije u stanju da zadovolji osnovne potrebe. Danas želimo da vam pošaljemo jednu poruku – vodite računa da ne bacate hranu, tako ne samo da štedite kućni budžet, već čuvate i našu životnu sredinu. Danas pozitivan primer dajemo tako što koristim ‘ružno’ povrće. Zašto bismo bacali namirnice koje ne izgledaju savršeno, kad imaju istu nutritivnu vrednost i isti ukus?“, rekla je Katarina Bogdanović.

 

 

ZdravoKlopajmo dan je deo ZdravoRastimo programa koji Nestlé u Srbiji sprovodi već više od decenije, a koji naše najmlađe pripadnike društva i njihove roditelje edukuje o osnovnim postulatima pravilne ishrane i važnosti redovne fizičke aktivnosti. Projekat podržavaju Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, Ministarstvo omladine i sporta, Savez za školski sport Srbije, Institut za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“ i Kulinarska federacija Srbije.

 

 

„Današnji izazov pokazao je da kuvanje sa mališanima zaista predstavlja pravo uživanje, kako za roditelje, tako i za decu. To je takođe i pravo vreme da deca nauče nešto više od kulinarskih trikova koji će ih pratiti ostatak njihovih života, kao i da odgovornim ponašanjem prema hrani čuvamo životnu sredinu“, izjavila je Milica Milanović, menadžer korporativnih poslova u kompaniji Nestlé.

 

Nestlé Srbija je ove godine nagrađen priznanjem za doprinos u borbi protiv gladi i siromaštva u okviru konferencije CSR forum, a samo tokom ove godine je ugroženima donirao proizvode u vrednosti od oko 17 miliona dinara. U toku kampanje „Spasimo hranu, spasimo humanost“, Nestlé je donirao više od 230.000 proizvoda za one kojima je to najpotrebnije.


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Draga svekrvo, odgojila si svoju decu, a j...
Anonimno pismo koje je jedna majka napisala svojoj svekrvi objavljeno je na portalu Scary Mommy i mnoge majke su se slož...
4
Ostvarenost kroz fotografiju-Maja Marjanović
Nema ničeg lepšeg od žene koja odiše srećom i zadovoljstvom. U današnje vreme kada je jako teško uskladiti porodicu, pos...
3
KOLIKO LAJKOVA VREDI TVOJE DETE?
Nije baš nužno da posjeduješ nekakav IQ da bi shvatio da je novi život zapravo nova prilika za promjenu društva nabolje,...
3
Da, to su sve moja deca!
Znam da često dok smo recimo u radnji, delujemo u rasulu. Jedno plače jer mu je vruće, drugo ima napad histerije jer, pa...
3





Poklanjamo: "Komšija pod plafonom"...
Komšija pod plafonom ponekad, iznenada, poleti i samo komšinica Jolanda može da ga spusti. Da mu se to ne bi desilo na u...
PAROVE SPOJI I NUTRINO NAGRADE OSVOJI!
Vreme je da ponovo aktivirate svoje sive moždane ćelije! Nutrino i Ringeraja vas pozivaju da otkrijete parove i trenirat...



Anketa

zensko ime ZARA
magnetic

dali vam se svidja ime Zara

svida mi se (34%)

ne svida mi se (66%)


Ukupan broj glasova: 204

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here