|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Kroz globalnu kampanju #CareForHumanTouch NIVEA ističe važnost ljudskog dodira

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 11.5.2021
Beograd, maj 2021. – Ljudski dodir je osnovna potreba svih nas koja pozitivno utiče na naše raspoloženje, ali i zdravlje. Zagrljaj, tapšanje po ramenu, rukovanje, samo su neki od načina kroz koje možemo doživeti osećaj zajedništva koji nam pruža ljudski dodir.

image
U našoj bliskoj porodici dodir kože je sada važniji nego ikada.
/51


 

Nažalost, vreme u kome živimo i trenutna situacija je doprinela tome da se ljudi udalje. Prema istraživanjima, svaka druga osoba je za vreme panedmije u izolaciji osećala usamljenost više nego ikada pre, a nivo deprivacije dodira se znatno pogoršao. Osim nedostatka fizičkog kontakta, ljudi širom sveta su se udaljili i emocionalno, pa jedva čekaju da nadoknade sve propušteno. Više od trećine ljudi na globalnom nivou očekuje da će se dodir sa najbližima (porodice, bliski prijatelji) povećati nakon krize, dok će se dodir šireg kruga (kolege, poznanici) dugoročno smanjiti kao rezultat pandemije.

 

Kao odgovor na ove probleme, NIVEA, kao brend koji više od 100 godina brine o ljudskoj koži i potrebama ljudi, posvetio se projektima koji promovišu ljudski dodir kako bi poboljšala individualno zdravlje i dobrobit više od 150,000 ljudi. "Care for human touch to inspire togetherness" je inicijativa kojom NIVEA želi da ukaže na dokazane zdravstvene prednosti fizičkog dodira i promoviše dodir među ljudima, naravno, čim okolnosti to dozvole. Ovim povodom će NIVEA uložiti 20 miliona evra u lokalne projekte širom sveta kako bi dosegnula 150 000 ljudi, sa fokusom na prevremeno rođene bebe, slabovide osobe i starije osobe sa demencijom.

 

 

„Pokretanje svesti o potrebi dodira kože i njenim zdravstvenim prednostima je od presudne važnosti. Preuzećemo ovu ulogu i dalje ćemo isticati važnost ljudskog dodira i zajedništva. Iako smo prisiljeni da ostanemo socijalno distancirani jedni od drugih tokom pandemije, moramo da održavamo i produbljujemo svoje bliske odnose koji će nas zaštititi od usamljenosti. U našoj bliskoj porodici dodir kože je sada važniji nego ikada.“ kaže Ralph Zimmerer, globalni potpredsednik kompanije Beiersdorf.

 

 

Povodom lansiranja nove inicijative #CareForHumanTouch, NIVEA je prikazala kratak dokumentarac po istinitom događaju o dve prevremeno rođene bliznakinje iz Hamburga čije je živote spasio dodir sestre u inkubatoru. NIVEA ovim skin-touch projektom želi da ukaže na unapređenje kvaliteta života ljudima kojima preti samoća poput prevremeno rođenih beba, slabovidih osoba i starijih osoba sa demencijom, a do 2025. godine NIVEA želi da osvesti 100 miliona ljudi o dokazanim zdravstvenim pozitivnim efektima dodira kože.



Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Božić, Božić blagi dan
Božić, Božić, blagi dan, Blagog Hrista rođendan, Božić, Božić, svetli dan, Sav svetlošću obasjan.
5
NAGRADNA ANKETA: Osvoji IMMUNOKIND set za ...
U takmičenju imaju pravo da učestvuju svi korisnici portala Ringeraja.rs.
3
Prekrasno pismo koje je Čarli Čaplin napis...
Legendarni Čarli Čaplin preminuo je 25. decembra 1977. Osim filmova kojim se zlatnim slovima upisao u istoriju filma, iz...
3
Deca od 15 meseci razlikuju pravdu od nepr...
Deca o pravednosti "uče" posmatrajući način na koji ljudi tretiraju jedni druge. U uzrastu od svega 15 meseci mali...
2





Nutrino letnja igra – Otvori, zatvori, spo...
Vreme je da ponovo aktivirate svoje sive moždane ćelije! Nutrino i Ringeraja vas pozivaju da otkrijete parove i trenirat...
„Na neki način uvek pišem o svojoj deci.“
Ben Miler (1966) je engleski glumac i pisac, nagrađivan na oba kreativna polja. Njegov serijal magičnih priča za celu po...



Anketa

Beba/dete i TV
Admin

Da li je u Vašem domu:

TV upaljen sve vreme dok ste kod kuće (65%)

TV upaljen 3-4 sata u toku dana (19%)

Biram program dok je dete/beba u sobi (9%)

Nikad dok je dete/beba u sobi (7%)


Ukupan broj glasova: 124

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here