|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Nova odeća za svu decu iz Svratišta

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 30.8.2021
Ariel i Lenor, brendovi kompanije Procter & Gamble, nastavljalju svoje obećanje da podržavaju lokalne zajednice.

image
Kako je usled globalne pandemije i ekonomskih neprilika broj korisnika Svratišta stalno u porastu, Ariel i Lenor žele da pomognu najugroženijima.
/11



Beograd, 30. avgust 2021 – Ariel i Lenor, brendovi kompanije P&G, sa ponosom su otpočeli novu kampanju usmerenu na pomoć svim Svratištima za decu u Srbiji. Za svaki kupljeni Ariel All in 1 PODS + Oxi effect ili Lenor Spring Awakening omekšivač u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go prodavnicama, istovremeno će biti doniran deo sredstava za kupovinu nove odeće za decu iz svih Svratišta u Srbiji. Kampanja će trajati od 01. septembra 2021. do 30. juna 2022. godine.

 

Ova kampanja dolazi nakon prethodne inicijative za unapređenje uslova u porodilištima u Srbiji, kao nastavak vizije da se pomogne najugroženijoj deci i deo je P&G inicijative 2,021 Dobro Delo u 2021. Sada će Ariel i Lenor obezbediti novu odeću svakom detetu korisniku Svratišta, što je 800 dece širom Srbije. Nažalost, postoji određeni broj dece u Srbiji koja žive ili rade na ulici, i koja su zbog takvog načina života izložena višestrukim rizicima. Ova deca pripadaju najsiromašnijem društvenom sloju, zbog čega svakodnevno ostaju gladna i bez odgovarajuće odeće. Kako je usled globalne pandemije i ekonomskih neprilika broj korisnika Svratišta stalno u porastu, Ariel i Lenor žele da pomognu najugroženijima.

 

„Doniranjem nove dečije odeće deci iz Svratišta u Srbiji, P&G i njegovi brendovi nastavljaju da ulažu u lokalnu zajednicu na najosetljiviji način, pružajuc´i pomoc´ tamo gde je najpotrebnija. Nedavno smo donirali preko 5000 toplih obroka deci u Svratištima, a sada nastavljamo da im budemo podrška. Nećemo stati ovde, naš plan je da nastavimo da doprinosimo zajednici pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija“,  rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.

 

Partner u realizaciji kampanje je udruženje „Prijatelji dece Srbije“, koje preko 30 godina doprinosi  promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za sigurno i srec´no detinjstvo. „Prijatelji dece Srbije posebnu pažnju posvećuju deci iz osetljivih grupa. Zato nam je od izuzetne važnosti kad imamo partnere koji brinu o dobrobiti dece koja su na društvenoj margini. Direktna pomoć deci koja žive i rade na ulici je urgentna, jer su to deca iz najsiromašnijih porodica u Srbiji“, rekla je Iva Erakovic´, izvršna direktorka udruženja.

 

Tokom prethodne kampanje „Novi početak za nove bebe“, za svaki kupljeni Ariel PODS ili Lenor proizvod, kompanija P&G je odvojila sredstva za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima. Zahvaljujući ovoj uspešnoj kampanji,  donirano je više od 6.000 komada novih posteljina za bebe za 26 porodilišta u 23 opštine u Srbiji.

 

Procter&Gamble brendovi, Ariel i Lenor, nastavljaju sa društveno odgovornim kampanjama u narednom periodu, sa ciljem unapređenja životnih uslova u zajednici u kojoj posluju.

 

 

O kompaniji Procter & Gamble

P&G snabdeva potrošače širom sveta jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Ariel®, Always®, Ambi Pur®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica obuhvata operacije u oko 70 zemalja širom sveta. Posetite http://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenim brendovima. Za ostale P&G vesti, posetite https://www.pg.com/news.

 

O P&G inicijativi 2,021 Dobro Delo u 2021

U kompaniji P&G negovanje jednakosti i inkluzije, podrška našim zajednicama i zaštita planete ugrađeni su u način poslovanja. Verujemo da imamo odgovornost da svet učinimo boljim - kroz proizvode koje stvaramo i pozitivan uticaj koji mogu imati naši brendovi i kompanija. U okviru naše kampanje "Lead with Love", P&G i njegovi brendovi, poput Ariela i Lenora, obavezali su se na 2,021 dobro delo ove godine.


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

HOTEL "FONTANA" - na raskrsnici lj...
Dođite i doživite nezaboravne trenutke i kreirajte najlepše porodične uspomene koje će vas uvek podsećati na ljubav, sre...
7
Izvini što sam galamila na tebe
Izvini što sam galamila na tebe iz svih onih razloga kojih se više ni sjetiti ne mogu, a ti ih se sigurno sjećaš, jer ka...
3
MOJ MUŽ NE VOLI JAVNO
Ljubav ne mora da bude glasna i javna da bi je svi videli, iako je u redu ako jeste.
3
Deca od 15 meseci razlikuju pravdu od nepr...
Deca o pravednosti "uče" posmatrajući način na koji ljudi tretiraju jedni druge. U uzrastu od svega 15 meseci mali...
2





Top pet knjiga među čijim koricama ćete pr...
Za februar se kaže da je mesec ljubavi jer ga napola deli i obeležava Dan zaljubljenih.
Da li se i tvoje dete otkriva noću?
Da li je deci noću hladno ili toplo? Šta im obući i čime ih pokriti? Kako da se ne preznoje, otkriju, prehlade?



Anketa

Трудноћа.
пеперутка16

Који део трудноће вам се највише допао или Најлакши?

Click Here