|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Nova odeća za svu decu iz Svratišta

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 30.8.2021
Ariel i Lenor, brendovi kompanije Procter & Gamble, nastavljalju svoje obećanje da podržavaju lokalne zajednice.

image
Kako je usled globalne pandemije i ekonomskih neprilika broj korisnika Svratišta stalno u porastu, Ariel i Lenor žele da pomognu najugroženijima.
/11



Beograd, 30. avgust 2021 – Ariel i Lenor, brendovi kompanije P&G, sa ponosom su otpočeli novu kampanju usmerenu na pomoć svim Svratištima za decu u Srbiji. Za svaki kupljeni Ariel All in 1 PODS + Oxi effect ili Lenor Spring Awakening omekšivač u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go prodavnicama, istovremeno će biti doniran deo sredstava za kupovinu nove odeće za decu iz svih Svratišta u Srbiji. Kampanja će trajati od 01. septembra 2021. do 30. juna 2022. godine.

 

Ova kampanja dolazi nakon prethodne inicijative za unapređenje uslova u porodilištima u Srbiji, kao nastavak vizije da se pomogne najugroženijoj deci i deo je P&G inicijative 2,021 Dobro Delo u 2021. Sada će Ariel i Lenor obezbediti novu odeću svakom detetu korisniku Svratišta, što je 800 dece širom Srbije. Nažalost, postoji određeni broj dece u Srbiji koja žive ili rade na ulici, i koja su zbog takvog načina života izložena višestrukim rizicima. Ova deca pripadaju najsiromašnijem društvenom sloju, zbog čega svakodnevno ostaju gladna i bez odgovarajuće odeće. Kako je usled globalne pandemije i ekonomskih neprilika broj korisnika Svratišta stalno u porastu, Ariel i Lenor žele da pomognu najugroženijima.

 

„Doniranjem nove dečije odeće deci iz Svratišta u Srbiji, P&G i njegovi brendovi nastavljaju da ulažu u lokalnu zajednicu na najosetljiviji način, pružajuc´i pomoc´ tamo gde je najpotrebnija. Nedavno smo donirali preko 5000 toplih obroka deci u Svratištima, a sada nastavljamo da im budemo podrška. Nećemo stati ovde, naš plan je da nastavimo da doprinosimo zajednici pomažući onima kojima je pomoć najpotrebnija“,  rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.

 

Partner u realizaciji kampanje je udruženje „Prijatelji dece Srbije“, koje preko 30 godina doprinosi  promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za sigurno i srec´no detinjstvo. „Prijatelji dece Srbije posebnu pažnju posvećuju deci iz osetljivih grupa. Zato nam je od izuzetne važnosti kad imamo partnere koji brinu o dobrobiti dece koja su na društvenoj margini. Direktna pomoć deci koja žive i rade na ulici je urgentna, jer su to deca iz najsiromašnijih porodica u Srbiji“, rekla je Iva Erakovic´, izvršna direktorka udruženja.

 

Tokom prethodne kampanje „Novi početak za nove bebe“, za svaki kupljeni Ariel PODS ili Lenor proizvod, kompanija P&G je odvojila sredstva za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima. Zahvaljujući ovoj uspešnoj kampanji,  donirano je više od 6.000 komada novih posteljina za bebe za 26 porodilišta u 23 opštine u Srbiji.

 

Procter&Gamble brendovi, Ariel i Lenor, nastavljaju sa društveno odgovornim kampanjama u narednom periodu, sa ciljem unapređenja životnih uslova u zajednici u kojoj posluju.

 

 

O kompaniji Procter & Gamble

P&G snabdeva potrošače širom sveta jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Ariel®, Always®, Ambi Pur®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica obuhvata operacije u oko 70 zemalja širom sveta. Posetite http://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenim brendovima. Za ostale P&G vesti, posetite https://www.pg.com/news.

 

O P&G inicijativi 2,021 Dobro Delo u 2021

U kompaniji P&G negovanje jednakosti i inkluzije, podrška našim zajednicama i zaštita planete ugrađeni su u način poslovanja. Verujemo da imamo odgovornost da svet učinimo boljim - kroz proizvode koje stvaramo i pozitivan uticaj koji mogu imati naši brendovi i kompanija. U okviru naše kampanje "Lead with Love", P&G i njegovi brendovi, poput Ariela i Lenora, obavezali su se na 2,021 dobro delo ove godine.


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Srećni Božićni praznici svim ljudima dobre...
Svima koji slave najradosniji praznik Hristovog rođenja želimo od sveg srca mir u srcima, mir u domovima i mir sa svim l...
3
Zašto posle maminog porođaja, tate gube li...
Nove mame su možda zabrinute zbog prvog seksa nakon porođaja, ali stručnjaci tvrde da ni tatama nije lako.
3
Za sve nas koje ne volimo da peglamo!
Mnogim ženama se želja ostvarila! Mašina za peglanje i slaganje veša. Ova čudo-mašina će se 2018. godine naći u prodaji.
3
Osvoji ALPIKOL sirup, ALPIKOL puzzle i ALP...
Učestvuj u ALPIKOL nagradnoj anketi na Ringeraja.rs i osvoji jednu od sjajnih nagrada. Pročitaj kakva su pravila učestvo...
3





POKLANJAMO: Izgubljeni kit, Hana Gold
Emotivna i topla priča o prijateljstvu, ljubavi i zajedništvu. Potrebna kitovima. I potrebna svim ljudima…
50 GODINA NEGE KOŽE KOJA MENJA ŽIVOT
Proslava pola veka inovacija, saradnje i posvećenosti poboljšanju zdravlja kože za sve.



Anketa

Одвикавање од пелена.
пеперутка16

Да ли се ваше дете прво одвикло од пишкања у пелену или од какања и да ли постоји одређени редослед којим једно долази прво, а када друго?

Click Here