|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Kompanija Pernod Ricard nastavlja da podržava inicijativu „Bitka za porodilišta“!

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 29.4.2024
Beograd, 29. april 2024. – Kompanija Pernod Ricard i ove godine, osmi put za redom, donirala je sredstva za inicijativu „Bitka za porodilišta“ Fonda B92. Tim povodom, zaposleni u Pernod Ricard Srbija su novim simboličnim gestom, kroz učestvovanje na 37. Beogradskom maratonu, Odeljenju intenzivne nege u Institutu za neonatologiju u Beogradu prikupili sredstva za nabavku pacijent monitora, medicinskog aparata od izuzetne važnosti za praćenje i lečenje kritično bolesne novorođenčadi.

image
Foto: Neša Dimić
/31


Masovne manifestacije poput Beogradskog maratona jesu idealna prilika da se, pored takmičarskog i ferplej duha, javnosti prenesu poruke koje nose snažan humanitarni koncept.

„Želja nam je da jedna ovakva inicijativa, pokrenuta od strane Fonda B92, istraje u svom plemenitom cilju i u godinama koje su pred nama. Za tako nešto potrebna je permanentna podrška, pomoć koja će biti prepoznata kao iskrena i dosledna u nameri da ovaj svet učinimo boljim mestom za život, s posebnim osvrtom na najmlađe. Zato će Pernod Ricard nastaviti da podržava akcije ovog tipa, kao što je to činio i do sada“, izjavio je ovom prilikom Vladimir Pavlović, Direktor Pernod Ricard-a za Srbiju i Crnu Goru.

Od kada je kompanija Pernod Ricard pre nekoliko godina počela da donira opremu zdravstvenim ustanovama u Srbiji, obezbeđena su brojna tehnička sredstva od izuzetnog značaja za prevenciju i lečenje najtežih bolesti. Kompanija je tokom godina donirala Narodnom frontu 3 CTG aparata, bolnici u Jagodini mobilni inkubator, subotičkom porodilištu 3 CTG aparata, Opštoj bolnici u Čačku pacijent monitor sa EKG-om i neonatalni aspirator, fototerapijsku lampu za lečenje žutice kod novorođenčadi u bolnici u Aranđelovcu, dva protokomera za terapiju kiseonikom i jedan mikser za kiseonik i vazduh, kao i binokularni indirektni oftalmoskop Institutu za neonatologiju u Beogradu, a istoj instituciji ovoga puta i pacijent monitor.

Reč je o uređaju koji je Odeljenju intenzivne nege, kao što je već pomenuto, neophodan za praćenje i lečenje kritično bolesne novorođenčadi. Monitor, zahvaljujući ekranu visoke rezolucije koji je jednostavan za očitavanje čak i sa udaljenosti, nudi kontinuirani visokotehnološki nadzor vitalnih parametara pacijenta (novorođenčeta), uz postojanje indikatora alarma i mogućnosti pauziranja istog. Prate se SatO2, srčana frekvencija (SF), broj respiracija, EKG i neinvazivno merenje arterijske tenzije. Zahvaljujući njegovom kontinuiranom snimanju u realnom vremenu i pregledu zapisa omogućeni su odgovarajući uvidi u tok lečenja i efekte primenjenih terapijskih postupaka.

Ovom donacijom, osmu godinu zaredom, ostvareni su ciljevi akcije „Bitka za porodilišta“ Fonda B92, u okviru koje je opremljeno više od 40 porodilišta i dečjih bolnica.

Kao dodatak humanitarnim akcijama, Pernod Ricard Srbija će u narednom periodu lansirati projekat digitalne etikete. Pružanjem preciznih informacija o nutritivnim vrednostima, sastojcima proizvoda i odgovornoj konzumaciji, digitalna etiketa pomaže potrošačima da prave informisane i odgovorne izbore. Trudnice su posebno osetljive na uticaj alkohola i od najvećeg je značaja da imaju pristup adekvatnim informacijama, u cilju očuvanja zdravlja.


Pernod Ricard donacija Institutu za Neonatalogiju na Beogradskom maratonu oslikava stalnu posvećenost kompanije društvenoj odgovornosti, kao i zdravlju i dobrobiti zajednice. Lansiranje digitalne etikete u Srbiji je značajan korak u pravcu adekvatnog informisanja potrošača, i zaštite zdravlja osetljivih grupa kao što su trudnice.

Masovne manifestacije poput Beogradskog maratona jesu idealna prilika da se, pored takmičarskog i ferplej duha, javnosti prenesu poruke koje nose snažan humanitarni koncept.

Želja nam je da jedna ovakva inicijativa, pokrenuta od strane Fonda B92, istraje u svom plemenitom cilju i u godinama koje su pred nama. Za tako nešto potrebna je permanentna podrška, pomoć koja će biti prepoznata kao iskrena i dosledna u nameri da ovaj svet učinimo boljim mestom za život, s posebnim osvrtom na najmlađe. Zato će Pernod Ricard nastaviti da podržava akcije ovog tipa, kao što je to činio i do sada“, izjavio je ovom prilikom Vladimir Pavlović, Direktor Pernod Ricard-a za Srbiju i Crnu Goru.

Od kada je kompanija Pernod Ricard pre nekoliko godina počela da donira opremu zdravstvenim ustanovama u Srbiji, obezbeđena su brojna tehnička sredstva od izuzetnog značaja za prevenciju i lečenje najtežih bolesti. Kompanija je tokom godina donirala Narodnom frontu 3 CTG aparata, bolnici u Jagodini mobilni inkubator, subotičkom porodilištu 3 CTG aparata, Opštoj bolnici u Čačku pacijent monitor sa EKG-om i neonatalni aspirator, fototerapijsku lampu za lečenje žutice kod novorođenčadi u bolnici u Aranđelovcu, dva protokomera za terapiju kiseonikom i jedan mikser za kiseonik i vazduh, kao i binokularni indirektni oftalmoskop Institutu za neonatologiju u Beogradu, a istoj instituciji ovoga puta i pacijent monitor.
 
Reč je o uređaju koji je Odeljenju intenzivne nege, kao što je već pomenuto, neophodan za praćenje i lečenje kritično bolesne novorođenčadi. Monitor, zahvaljujući ekranu visoke rezolucije koji je jednostavan za očitavanje čak i sa udaljenosti, nudi kontinuirani visokotehnološki nadzor vitalnih parametara pacijenta (novorođenčeta), uz postojanje indikatora alarma i mogućnosti pauziranja istog. Prate se SatO2, srčana frekvencija (SF), broj respiracija, EKG i neinvazivno merenje arterijske tenzije. Zahvaljujući njegovom kontinuiranom snimanju u realnom vremenu i pregledu zapisa omogućeni su odgovarajući uvidi u tok lečenja i efekte primenjenih terapijskih postupaka.
 
Ovom donacijom, osmu godinu zaredom, ostvareni su ciljevi akcije „Bitka za porodilišta“ Fonda B92, u okviru koje je opremljeno više od 40 porodilišta i dečjih bolnica. 
 
Kao dodatak humanitarnim akcijama, Pernod Ricard Srbija će u narednom periodu lansirati projekat digitalne etikete. Pružanjem preciznih informacija o nutritivnim vrednostima, sastojcima proizvoda i odgovornoj konzumaciji, digitalna etiketa pomaže potrošačima da prave informisane i odgovorne izbore. Trudnice su posebno osetljive na uticaj alkohola i od najvećeg je značaja da imaju pristup adekvatnim informacijama, u cilju očuvanja zdravlja. 
 
 
 
Pernod Ricard donacija Institutu za Neonatalogiju na Beogradskom maratonu oslikava stalnu posvećenost kompanije društvenoj odgovornosti, kao i zdravlju i dobrobiti zajednice. Lansiranje digitalne etikete u Srbiji je značajan korak u pravcu adekvatnog informisanja potrošača, i zaštite zdravlja osetljivih grupa kao što su trudnice.

Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Karavan „Na putu kroz roditeljstvo“ dolazi...
Sledeća stanica karavana je upravo Novi Sad, gde će 25. maja u 11 časova u Kulturnoj stanici Eđšeg građani moći da sa st...
9
BAOBABY - DEČIJE CIPELICE OD NAJNEŽNIJE PR...
Brend koje su razvile četiri mame, idealne za prve dečije korake.
5
Tri nezaboravna dana u Sunčanoj Reci
Nakon 3 divna dana shvatite da ovde prosto ne možete a da ne uživate, jer u Sunčanoj Reci ništa nije obično, počev od am...
4
Za sve nas koje ne volimo da peglamo!
Mnogim ženama se želja ostvarila! Mašina za peglanje i slaganje veša. Ova čudo-mašina će se 2018. godine naći u prodaji.
4





Haier je zvanični partner Rolan Garosa
Snaga, inteligencija i stil Haier aparata na terenu jednog od najvažnijih internacionalnih događaja u svetu tenisa.
Dva Spajdermena = DUPLA FRKA! Novi Marvelo...
Dva Spajdermena znače jedno: Duplu frku.



Anketa

ime za decaka
pisuljica



David (31%)

Lazar (43%)

Viktor (27%)


Ukupan broj glasova: 147

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here