Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2025
Danu media d.o.o. Beograd
Beograd, 29. 5. 2024. – Procter & Gamble brendovi Ariel, Lenor i Fairy, u saradnji sa udruženjem Prijatelji dece Srbije, uspešno su okončali kampanju pokrenutu 1. avgusta 2023. sa ciljem da pomognu domovima za nezbrinutu decu u Srbiji. Tim povodom, izdvajanjem sredstava od svakog Ariel, Lenor ili Fairy prodatog artikla u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go objektima, obezbeđeni su nova odeća, posteljina i obroci za najugroženiju decu, u ukupnoj vrednosti od 3.5 miliona dinara.
Ova kampanja predstavlja nastavak kampanje „Nova odeća za svu nezbrinutu decu”, koja je sprovedena u saradnji sa kompanijom Delhaize Srbija, i koja je do sada obezbedila novu odeću za više od 900 najugroženije dece.
Ovom akcijom je do sada nabavljeno i isporučeno 2.650 toplih obroka za decu iz najsiromašnijih i najugroženijih porodica u prestonici i korisnike Svratišta za decu Beograd, zatim 450 kompleta posteljine za 9 domova za decu bez roditeljskog staranja u Bogradu, Pančevu, Beloj Crkvi, Banji Koviljači, Negotinu, Somboru, Subotici i Kruševcu, kao i 296 kompleta garderobe za decu bez roditeljskog staranja u domovima u Nišu, Novom Sadu i Pančevu.
Kao i prethodnih godina, partner u realizaciji kampanje je udruženje Prijatelji dece Srbije, koje preko 30 godina doprinosi promociji i ostvarivanju dečijih prava, stvarajući uslove za bezbedno i srećno detinjstvo.
„Za najranjiviju decu, onu lišenu porodičnog okruženja, siromašnu, onu koja žive i rade na ulici, podrška i briga nisu samo materijalna pomoć, već i nada da nisu nevidljivi za zajednicu u kojoj žive“ istakla je Iva Eraković, izvršna direktorka Prijatelja dece Srbije.
Kompanija P&G, pored proizvodnje planetarno cenjenih proizvoda za ličnu higijenu, već decenijama daje svoj doprinos u zaštiti planete i učestvuje u stvaranju uslova za pružanje kontinuirane podrške zajednici kroz negovanje jednakosti i inkluzije.
S tim u vezi, P&G je još u decembru 2022. udružio snage sa Fondacijom Ana i Vlade Divac u okviru projekta zasađivanja stabala. Takođe, 2021. godine Ariel je podržao inicijativu ove organizacije da zasadi mlade sadnice drveća u parku na Ušću, kao deo kampanje „Svaki stepen je važan. Svako drvo je važno“.
Uz to, svake godine za vreme zimskih praznika, zaposleni u kompaniji P&G, uz podršku udruženja Prijatelji dece Srbije, donose tračak nade deci iz ugroženih porodica darujući im novogodišnje poklone, a u prethodne dve godine, kompanija P&G donirala je preko 200.000 proizvoda za zdravlje i higijenu najugroženijim grupama.
Promo objava
Мажење беба.
пеперутка16
Да ли ваше бебе (6-12 месеци) воле да се мазе? Моја чак ни не слуша, само ме одгурује, пење се по мени, вуче,... чак ни не жели да се носи, само гледа да побегне. То ми је стварно чудно.. Какве су ваше?