|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

VEGETA U NOVOM RUHU NA POLICAMA U SRBIJI

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 30.5.2025
Ikona domaće kuhinje dobila je savremeni dizajn, zadržavajući prepoznatljiv ukus i tradiciju.

image
Mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke; Foto: Warp Studio
/21


Beograd, 30. maj 2025 – Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus.


Nakon gotovo decenije, Podravka je redizajnirala najprepoznatljiviji proizvod svog portfolija, sa ciljem da brend dodatno približi novim generacijama, a istovremeno sačuva vezu sa tradicijom i emotivnim nasleđem koje Vegeta ima u domaćim kuhinjama.

„U skladu sa strategijom daljeg razvoja, želeli smo da Vegeta postane privlačnija, savremenija i bliža potrošačima na svim tržištima. Cilj promene dizajna je sačuvati tradiciju brenda, ali i odgovoriti na očekivanja novih generacija. Na tržištu Srbije mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke. Redizajnom ambalaže zadržali smo sve ono prepoznatljivo, ali smo dodali i elemente koji govore savremenim vizuelnim jezikom“, izjavila je Miona Vujović, direktorka marketinga za tržište Srbije.


Podravka

Miona Vujović; Foto: Warp Studio


Novi izgled brenda naglašava najpoznatije simbole – čuvenog Vegeta kuvara, karakterističnu plavu boju i originalnu tipografiju. Logo je pojednostavljen i osavremenjen, a kuvaru je dodat simbol poljupca – kao omaž ljubavi prema kuvanju. Novitet predstavlja i ilustracija avančeta sa sastojcima, koja proizvod dodatno pozicionira u autentično kuhinjsko okruženje.


VegetaFoto: Warp Studio

 

Vegeta u novom pakovanju već je dostupna u marketima širom Srbije, a pored modernog dizajna, tu je i nova komunikaciona platforma koja kroz slogan „Kuvanje je strašno dobro uz Vegetu!“ poziva potrošače da ponovo otkriju uživanje u pripremi jela, uz nepogrešiv ukus koji poznaju.

VegetaFoto: Warp Studio


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Na odmoru sa decom odmorićete se 17 minuta...
Da li ste sreli roditelja kom nakon putovanja sa decom nije bio potreban još jedan odmor?
8
Poznate ličnosti sa ADHD-om
“Ukoliko ste mlada osoba koju nazivaju čudnom ili drugačijom, ovde sam kako bih Vam rekao da se te kritike ne računaju. ...
3
Žene bi trebalo da se druže dva puta nedeljno
Za žene je veoma važno da se druže. Istina je da su vremena takva da je teško pronaći pravog prijatelja ali poželjno je ...
3
Brat i sestra se najlepše vole
Bliskost među njima doseže posebne visine u kasnijem dobu, kada roditelja više nema, pa se još više okreću jedno drugom....
3





Premijera 14. sezone animirane serije RADO...
photo
Džordž, pored toga što sjajno zabavlja sve članove svoje porodice, ima i mnogo korisnih informacija o prirodnim naukama ...
U godini jubileja dm nagrađuje vernost kupaca
Beograd, 23. april 2024 – U godini kada proslavlja dve decenije poslovanja, dm drogerie markt kreirao je nove pogodnosti...



Anketa

Дојење.
Admin

Да ли мислите да је истина да што дуже жена доји, то је бољи имунитет детета?

Click Here