|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

VEGETA U NOVOM RUHU NA POLICAMA U SRBIJI

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 30.5.2025
Ikona domaće kuhinje dobila je savremeni dizajn, zadržavajući prepoznatljiv ukus i tradiciju.

image
Mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke; Foto: Warp Studio
/21


Beograd, 30. maj 2025 – Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus.


Nakon gotovo decenije, Podravka je redizajnirala najprepoznatljiviji proizvod svog portfolija, sa ciljem da brend dodatno približi novim generacijama, a istovremeno sačuva vezu sa tradicijom i emotivnim nasleđem koje Vegeta ima u domaćim kuhinjama.

„U skladu sa strategijom daljeg razvoja, želeli smo da Vegeta postane privlačnija, savremenija i bliža potrošačima na svim tržištima. Cilj promene dizajna je sačuvati tradiciju brenda, ali i odgovoriti na očekivanja novih generacija. Na tržištu Srbije mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke. Redizajnom ambalaže zadržali smo sve ono prepoznatljivo, ali smo dodali i elemente koji govore savremenim vizuelnim jezikom“, izjavila je Miona Vujović, direktorka marketinga za tržište Srbije.


Podravka

Miona Vujović; Foto: Warp Studio


Novi izgled brenda naglašava najpoznatije simbole – čuvenog Vegeta kuvara, karakterističnu plavu boju i originalnu tipografiju. Logo je pojednostavljen i osavremenjen, a kuvaru je dodat simbol poljupca – kao omaž ljubavi prema kuvanju. Novitet predstavlja i ilustracija avančeta sa sastojcima, koja proizvod dodatno pozicionira u autentično kuhinjsko okruženje.


VegetaFoto: Warp Studio

 

Vegeta u novom pakovanju već je dostupna u marketima širom Srbije, a pored modernog dizajna, tu je i nova komunikaciona platforma koja kroz slogan „Kuvanje je strašno dobro uz Vegetu!“ poziva potrošače da ponovo otkriju uživanje u pripremi jela, uz nepogrešiv ukus koji poznaju.

VegetaFoto: Warp Studio


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

NAGRADNA ANKETA: Osvoji IMMUNOKIND set za ...
U takmičenju imaju pravo da učestvuju svi korisnici portala Ringeraja.rs.
4
Kako napraviti 3D pahulju od papira
Zimske i praznične pripreme su počele, i u skladu sa tim dajemo vam predlog kako da se zanimate a ujedno i da ukrasite s...
4
Najveće zablude o ženskom domaćinstvu
Opšte mišljenje je da žena domaćica uvek kod kuće, čisti, kuva, pegla itd.
3
Sve manje bračnih parova, sve veći broj ra...
Najviše osoba oba pola koje su venčane registruje se u opštinama i naseljima Šumadije i zapadne Srbije, a zatim južne i ...
3





Bukvar za roditelje: Plazma i Novak Đokovi...
photo
Jedini Bukvar iz kog uče roditelji.
Trudna si? Imamo poklone za tebe!
Vaše telo prolazi kroz brojne promene i zato je briga o sebi u ovim mesecima važnija nego ikad.



Anketa

da li solite hranu bebama/deci
nenja22

koliko, kad, da li uopšte?

ne (22%)

da (18%)

vrlo malo (28%)

počela sam/ću od godinu dana (29%)

počela sam/ću posle druge godine (3%)


Ukupan broj glasova: 145

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here