|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

VEGETA U NOVOM RUHU NA POLICAMA U SRBIJI

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 30.5.2025
Ikona domaće kuhinje dobila je savremeni dizajn, zadržavajući prepoznatljiv ukus i tradiciju.

image
Mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke; Foto: Warp Studio
/21


Beograd, 30. maj 2025 – Vegeta, jedan od najomiljenijih brendova začina u regionu, predstavila je novi vizuelni identitet koji donosi osvežen, savremen izgled – uz isti, dobro poznat ukus.


Nakon gotovo decenije, Podravka je redizajnirala najprepoznatljiviji proizvod svog portfolija, sa ciljem da brend dodatno približi novim generacijama, a istovremeno sačuva vezu sa tradicijom i emotivnim nasleđem koje Vegeta ima u domaćim kuhinjama.

„U skladu sa strategijom daljeg razvoja, želeli smo da Vegeta postane privlačnija, savremenija i bliža potrošačima na svim tržištima. Cilj promene dizajna je sačuvati tradiciju brenda, ali i odgovoriti na očekivanja novih generacija. Na tržištu Srbije mnogi su odrasli uz Vegetu – jela pripremljena sa Vegetom podsećaju nas na najukusnije domaće obroke. Redizajnom ambalaže zadržali smo sve ono prepoznatljivo, ali smo dodali i elemente koji govore savremenim vizuelnim jezikom“, izjavila je Miona Vujović, direktorka marketinga za tržište Srbije.


Podravka

Miona Vujović; Foto: Warp Studio


Novi izgled brenda naglašava najpoznatije simbole – čuvenog Vegeta kuvara, karakterističnu plavu boju i originalnu tipografiju. Logo je pojednostavljen i osavremenjen, a kuvaru je dodat simbol poljupca – kao omaž ljubavi prema kuvanju. Novitet predstavlja i ilustracija avančeta sa sastojcima, koja proizvod dodatno pozicionira u autentično kuhinjsko okruženje.


VegetaFoto: Warp Studio

 

Vegeta u novom pakovanju već je dostupna u marketima širom Srbije, a pored modernog dizajna, tu je i nova komunikaciona platforma koja kroz slogan „Kuvanje je strašno dobro uz Vegetu!“ poziva potrošače da ponovo otkriju uživanje u pripremi jela, uz nepogrešiv ukus koji poznaju.

VegetaFoto: Warp Studio


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Minimax: Čarobna priča o avanturama dinosa...
Po zamisli Stivena Spilberga i Džordža Lukasa i pod rediteljskim vođstvom Dona Bluta, „Zemlja pre vremena“ je prelepa, m...
4
Restoran "Dušanovo carstvo" - u kr...
Porodični restorani pružaju nam priliku da bez stresa i uz zabavu provedemo kvalitetno vreme sa porodicom i prijateljima...
4
Tata 4 ćerke osvoji internet objavama o njima
Otac četiri kćerke James Breakwell postao je nova internet senzacija tako što je na društvenoj mreži Twitter dijelio duh...
3
Žene rade teže poslove od muškaraca
Žene brinu o kući i porodici, a muškarci popravljaju automobile, rade popravke po kući... Tako bi se šturo mogle opisati...
3





Nova odeća za svu decu iz Svratišta
Ariel i Lenor, brendovi kompanije Procter & Gamble, nastavljalju svoje obećanje da podržavaju lokalne zajednice.
Procter & Gamble i Lidl kampanja-Dom je ka...
Kako bi podstakla pozitivne promene, kompanija Procter & Gamble, zajedno sa svojim brendovima Lenor, Ariel, Swiffer, Fai...



Anketa

Дојење.
Admin

Да ли мислите да је истина да што дуже жена доји, то је бољи имунитет детета?

Click Here