|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

ČLANCI

PROMO KUTAK

Procter & Gamble i Lidl kampanja-Dom je kada sve delimo

Autor: Uredništvo portala Ringeraja.rs | 4.8.2025
image

Kako bi podstakla pozitivne promene, kompanija Procter & Gamble, zajedno sa svojim brendovima Lenor, Ariel, Swiffer, Fairy i Mr. Proper, u saradnji sa Lidlom, pokreće kampanju pod nazivom - Dom je kada sve delimo.

STRANA 1 OD 1



Humanitarna kampanja „Darežljivi novembar“
Tokom petka, kada je najveći intenzitet saobraćaja, za svakih pređenih 10 kilometara u Yandex taksiju, biće donirano 20 ...
Najčitanije knjige autorki koje slave žens...
Književnost koju stvaraju žene biće cenjena i uvažavana onog trenutka kada je ne budu nazivali ženskom – zapisala je sla...



Anketa

Koje ime vam se više sviđa?
dunja RR

e vam se više sviđa?

Dunja (70%)

Višnja (30%)


Ukupan broj glasova: 210

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here