|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Always, vodeći brend kompanije P&G, daje doprinos od 100.000 uložaka studentskim domovima u Nišu i Kragujevcu

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 28.10.2024
Brend Always nastavlja borbu protiv menstrualnog siromaštva u okviru kampanje “Always uz tebe”.

image
Zajedničkim snagama nastavljamo da podržavamo devojke u borbi protiv menstrualnog siromaštva.
/11


Menstrualno siromaštvo je problem sa kojim se suočava veliki broj žena, devojčica i devojaka širom sveta, a odnosi se na nemogućnost da se priušte proizvodi za menstrualnu higijenu. Usled menstrualnog siromaštva, devojke često izostaju sa nastave i drugih važnih aktivnosti, a osećaj stida i sramote kojim je praćeno menstrualno siromaštvo, takođe može imati negativan uticaj na samopouzdanje i mentalno zdravlje.


Među ranjivijim društvenim grupama kada je reč o ovoj temi, nalaze se I devojke koje žive u studentskim domovima. Pored toga što treba da se prilagode novoj sredini i svim promenama koje sa sobom donosi studentski život, određenom broju ovih devojaka su često i finansijska sredstva ograničena, što može dovesti do nemogućnosti da priušte osnovna higijenska sredstva kao što su ulošci.


Upravo iz tog razloga, Always, jedan od vodećih brendova kompanije Procter & Gamble, uz podršku Delhaize Srbija pokrenuo je kampanju “Always uz tebe”. Brend Always već dugi niz godina osnažuje devojčice, devojake i žene svih uzrasta širom sveta, a u okviru kampanje “Always uz tebe”, Always u saradnji sa neprofitnom organizacijom Prijatelji dece Srbije, daje doprinos od 100.000 higijenskih uložaka za studentkinje u studentskim domovima u Nišu i Kragujevcu.


U toku prethodne akademske godine, Always je dao doprinos od 100.000 uložaka za više fakulteta Univerziteta u Beogradu i Univerziteta u Novom Sadu, kao i za devojčice i devojke iz SOS Dečijih sela Srbije. Podrška ove vrste značila je da nijedna studentkinja ovih institucija nije propuštala predavanja zbog nedostatka menstrualnih proizvoda, i da je svaka od ovih devojaka mogla neometano da se posveti svom obrazovanju i ličnom razvoju.


Zajedničkim snagama nastavljamo da podržavamo devojke u borbi protiv menstrualnog siromaštva.

Ova inicijativa će trajati do 30.06.2025. godine.

#KrajMenstrualnomSiromaštvu


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Božić, Božić blagi dan
Božić, Božić, blagi dan, Blagog Hrista rođendan, Božić, Božić, svetli dan, Sav svetlošću obasjan.
12
Kako napraviti 3D pahulju od papira
Zimske i praznične pripreme su počele, i u skladu sa tim dajemo vam predlog kako da se zanimate a ujedno i da ukrasite s...
7
Direktori postaju okrutniji kada dobiju dete
Čelni ljudi mnogih kompanija u svetu, posle rođenja deteta, često sebi povećavaju platu štedeći na platama zaposlenih, p...
3
Kako stvarno izgleda dan u životu roditelja?
Fotografije Amerikanke Danielle Guenther oduševljavaju roditelje na Instagramu vjernim prikazom svakodnevice u životu ma...
3





POKLANJAMO "Mesec kornjače", novi ...
Novi roman Hane Gold idealan je za sve koji vole prirodu i žele da sačuvaju njeno savršenstvo još dugo, dugo.
KNJIGE S KOJIMA SE LETI I ZAUSTAVLJA VREME
U fokusu interesovanja publike našla su se dva nova izdanja novinara, putopisca, profesora, diplomate i prevodioca Dušan...



Anketa

Menstrualni ciklus nakon pobacaja
JAmy

Nakon pobacaja moji menstrualni ciklusi su...

regularni kao i prije pobacaja (50%)

neregularni kao i prije pobacaja (5%)

potpuno poremeceni a bili su normalni prije pobacaja (7%)

doveli se u red (10%)

blago poremeceni ali u granicama podnosljivog (12%)

redovni ali izmijenjenog trajanja (17%)


Ukupan broj glasova: 42

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here