|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (11.04.-15.04.2020) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Dajte novi život staroj odeći! Akcija sakupljanja odeće za decu bez roditeljskog staranja

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 7.2.2019
Ariel i Lenor počinju humanitarnu akciju „Ne bacajte odeću, donirajte je!“, kojom će se deci bez roditeljskog staranja omogućiti da dobiju dovoljne količine neophodne odeće.

image
/11


Više od 2000 dece širom Srbije živi pod okriljem institucija koje brinu o njima. Taj broj je zapravo znatno veći, s obzirom na to da statistika ne uključuje veliki broj dece koja u institucijama borave samo dok se za njih ne nađe bolje rešenje. Mališani dolaze iz veoma teških socijalnih, ekonomskih i psiholoških okolnosti. Više od polovine je sa smetnjama u razvoju i/ili invaliditetom, socijalno je i obrazovno zapušteno.


Kompanija Procter & Gamble, kroz brendove Ariel i Lenor, organizuje akciju koja će biti sprovedena tokom januara i februara u 130 prodajnih objekata Delhaize Srbija (Maxi i Tempo) širom Srbije. Posetioci će imati priliku da u posebne kutije odlože dečiju odeću koja im više nije potrebna. Prikupljena odeća biće oprana i dostavljena nadležnim institucijama koje se staraju o deci bez roditeljskog staranja. Na taj način, svi građani Srbije imaju priliku da pomognu mališanima, obezbede im neophodnu odeću i pokažu im da nisu zaboravljeni ni sami. 


Sva odeća biće oprana Ariel 3 u 1 kapsulama, koje sadrže poboljšan, nov i brzo rastapajući sadržaj, kako bi, uz jednostavnost korišćenja, pružile maksimalnu moć čišćenja. Veš opran Ariel 3 u 1 kapsulama je besprekorno čist, boje su zaštićene, a belina zadržana.

Cilj akcije je prikupljanje i donacija 1 tone odeće.

Akcija se organizuje uz podršku organizacije Prijatelji dece Srbije.


Akcija sakupljanja odeće za decu bez roditeljskog staranja 

 

O kompaniji Procter & Gamble

P&G sa svojim brendovima služi gotovo pet miliona ljudi širom sveta uz jedan od najsnažnijih portfolija proverenih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®.  P&G zajednica obuhvata delovanje u približno 70 zemalja širom sveta. Za najnovije novosti i detaljne informacije o P&G i njegovim brendovima, molimo vas da posetite stranicu http://www.pg.com.


Promo objava

Mama je trčala maraton gurajući troje dece
ISTRČATI maraton nije nimalo jednostavno, no istrčati ga gurajući troje dece u kolicima ispred sebe pravi je izazov.
3
Kakva je to ljubav ako je isplačeš?
Znaš ono kad otpeva pusto sam jednu suzu, mušku najtežu?
3
Devojke stupaju u brak sa 30, a mladići sa 32
Prema podacima britanskih stručnjaka žene danas ulaze osam godina kasnije nego što su to činile njihove majke, piše Dejl...
2
Ko pobeđuju u ratu polova?
Naučnici sa Univerziteta Emori, uvereni su da žene pobeđuju u ratu polova, a prema njihovim proračunima, jača polovina s...
2


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




Kuvar: dunja RR
Zdravo i lagano

Anketa

ime
superm

Koje je najlepše?

Angelina (17%)

Katarina (43%)

Miona (12%)

Iva (28%)


Ukupan broj glasova: 110

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here