|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

ODRŽAN ČETVRTI LINO PORODIČNI DAN

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 12.12.2017
Nova avantura medvedić Lina i mališana

image
/11


Kompanija Podravka Srbija je, četvrtu godinu zaredom, priredila zabavu za celu porodicu organizujući “Lino porodični dan”. U jednoj od poznatih beogradskih igraonica mališani su se družili sa omiljenim medvedićem Linom i uživali u novoj unapređenoj recepturi Lino lade sa povećanim procentom lešnika.

 

Kompanija Podravka i brend Lino godinama unazad promovišu ideju porodičnih druženja organizujući i pridružujući se aktivnostima koje upravo imaju takav koncept. “Lino porodični dan” je kreiran sa ciljem da roditelji  i deca provedu zajedničke momente u igri, a medvedić Lino je i ovog puta osvojio srca mališana. 

 

„Podravkin brend Lino je deo odrastanja mnogih generacija, pa i roditelji današnjih mališana su odrastali uz stari dobri Čokolino. Uz nove proizvode i unapređenje postojećeg asortimana Lino proizvodi postali su pravi izbor za doručak ili večeru cele porodice, a susreti poput ovog su nam najbolji dokaz da je medvedić Lino zaista deo odrstanja. Da mališani vole lik medvedića Lina, govori i veoma pozitivna reakcija na limitiranu seriju proizvoda Lino crunch i Lino pillows, koja u naznačenim kutijama mališanima donosi nove Lino figurice“, izjavila je Stana Popović, direktor marketinga u kompaniji Podravka Srbija.      

 

Lino porodični dan je samo jedan u nizu koje organizuje kompanija Podravka Srbija. Slična druženja očekuju najmlađe u Novom Sadu, Nišu i Čačku.



U prehrambenoj industriji Podravka se ubraja među vodeće kompanije u jugoistočnoj,srednjoj i istočnoj Evropi. Od drugih kompanija razlikuje se po sposobnosti razumevanja potreba potrošača, njenim markama proizvoda te visokom kvalitetu proizvoda i poslovnih procesa. Podravka ima fabrike i predstavništva u preko 20 zemalja na tri kontinenta, Evropi, Australiji i Americi. Njena snažna distribucijska mreža proteže se od Jadranskog do Baltičkog mora, čime se približila svojim kupcima na međunarodnom tržištu. Isto tako, uz proizvodnju i prodaju na području regije, Podravka ima strateške saveze na pojedinim tržištima te putem svoje razvijene distribucijske mreže distribuira proizvode svojih partnera. Podravkini proizvodi sastavni su dio svake kuhinje.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Kako da smanjim učestalost prehlada kod de...
Ovih dana, svedoci smo punih čekaonica u pedijatrijskim ordinacijama, a roditelji su zabrinuti simptomima kao što su vis...
14
Zašto deca govore „6-7“ i šta to znači?
Analiziramo šta je tačno šest-sedam, zašto vaše dete ne može da prestane da ga izgovara i da li bi trebalo da brinete ak...
8
Mrežni sistem koji štiti decu od pada sa p...
Zato što brinemo o bezbednosti Vaše dece i Vaših kućnih ljubimaca prepoznati smo kao najkorisniji proizvod iz oblasti ur...
8
Ako prevali - ništa!
Bajke i pripovetke za decu na Ringeraja.rs
8





21. KIDS FEST ZATVARA MUZIČKI BIOSKOP
19. OKTOBAR, MTS DVORANA, 12h
Vodimo vas na premijeru filma "Klinci ...
Film koji govori o prijateljstvu, hrabrosti i volji na najbolji mogući način. Poučan, ali nadasve zabavan.



Anketa

Nedoumica
Pansophia

Kako postupiti ako vas je otac vaseg deteta potpuno razocarao kao covek i bojite se da ce lose uticati na dete?

Ne dozvoliti kontakte sa detetom (10%)

Dozvoliti kontakte uz vas nadzor (62%)

Dozvoliti da vidja dete (18%)

Traziti od institucija da se spreci kontakt (10%)


Ukupan broj glasova: 79

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here