|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Always, vodeći brend kompanije P&G, nastavlja borbu protiv menstrualnog siromaštva

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 20.5.2024
Brend Always je do sada donirao preko 70.000 uložaka Prijateljima dece Srbije u borbi protiv menstrualnog siromaštva

image
Zajedničkim snagama nastavljamo da gradimo svet u kojem nijedna devojka ne propušta priliku za obrazovanje i razvoj zbog menstrualnog siromaštva.
/11


Menstrualno siromaštvo predstavlja problem koji ima dugoročne posledice na kvalitet života devojčica i devojaka. Usled nedostatka proizvoda za menstrualnu higijenu, veliki broj mladih žena izostaje sa školske i fakultetske nastave, propušta sportske i druge kreativne aktivnosti koje su važne za građenje samopouzdanja i profesionalni razvoj. Menstrualno siromaštvo praćeno je osećajem stida i sramote, što se takođe negativno odražava na mentalno zdravlje.


Upravo iz tog razloga, Always, jedan od vodećih brendova kompanije Procter & Gamble, nastavlja borbu protiv menstrualnog siromaštva, uz podršku Delhaize Srbija i neprofitne organizacije Prijatelji dece Srbije. Brend Always iza sebe ima višedecenijsku tradiciju osnaživanja devojčica, devojaka i žena svih uzrasta širom sveta, a u okviru nastavka kampanje #KrajMenstrualnomSiromaštvu, Always sa partnerima nastoji da obezbedi 100.000 higijenskih uložaka za studentkinje fakulteta u Beogradu i Novom Sadu, kao i devojčice i devojke iz SOS Dečijih sela Srbije.


Od septembra prethodne godine, Always je u okviru kampanje #KrajMenstrualnomSiromaštvu donirao zalihe uložaka za 5 fakulteta Univerziteta u Beogradu i 5 fakulteta Univerziteta u Novom Sadu, čime je obezbeđeno da nijedna studentkinja ovih institucija ne propusti predavanja zbog nedostatka menstrualnih proizvoda. Podrška ove vrste devojkama pruža osećaj sigurnosti, budući da više ne brinu da li će morati da odsustvuju sa nastave zbog menstruacije i mogu neometano da se posvete fakultetskim obavezama i razvijanju svojih veština i potencijala.


Oko menstrualnog siromaštva i dalje postoje brojne stigme, pa je iz tog razloga važno da se čitava zajednica uključi u rešavanje ovog problema. Kupovinom Always uložaka u periodu od 30. juna možete postati deo pozitivne promene – za svako kupljeno pakovanja Always uložaka u Maxi, Mega Maxi, Shop&Go i Tempo prodajnim objektima, Always i Delhaize Srbija izdvajaju po jedan uložak za neprofitnu organizaciju Prijatelji dece Srbije.

Zajedničkim snagama nastavljamo da gradimo svet u kojem nijedna devojka ne propušta priliku za obrazovanje i razvoj zbog menstrualnog siromaštva.


Ova inicijativa će trajati do 30.06.2024. godine.

#KrajMenstrualnomSiromaštvu


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Božić, Božić blagi dan
Božić, Božić, blagi dan, Blagog Hrista rođendan, Božić, Božić, svetli dan, Sav svetlošću obasjan.
5
Zašto snajama smetaju svekrve
Odnos svekrva i snaja često je veliki izvor bračnih i porodičnih svađa. No, iako se nekima čini nemoguće, svekrve i snaj...
4
5 dobrih razloga da spasite brak
U braku nije lako. Puno je kompromisa, problema, napetih situacija, ali i lepih, nežnih trenutaka koji odagnaju loše dan...
3
Otvoreno pismo lenjim majkama!
Mnoge majke izgovaraju reči “oni su samo jednom mali”, kada biraju da li će da rade neke kućne poslove ili će da sede i ...
3





UNICEF i Nelt Grupa za liderske veštine di...
Beograd, 24. oktobar 2025 – Uloga direktora škole podrazumeva odgovornost za celokupni rad škole, vođenje tima i stvaran...
Bukvar za roditelje: Plazma i Novak Đokovi...
photo
Jedini Bukvar iz kog uče roditelji.



Anketa

RODJENDANSKA TORTA
bukimuki

DA LI STE ZA KUPOVNU TORTU ILI JE SAMI PRAVITE?

SAMA PRAVIM ZBOG SVOG I DETETOVOG ZADOVOLJSTVA (68%)

NARUCUJEM KUPOVNU JER JE LEPSA I UKUSNIJA (26%)

DOBIJAMO RODJENDANSKU TORTU NA POKLON (6%)


Ukupan broj glasova: 65

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here