|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Always, vodeći brend kompanije P&G i neprofitna organizacija Prijatelji dece Srbije udružuju snage sa ciljem da omoguće devojkama neometano obrazovanje

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 4.9.2023
Always donira 100.000 uložaka devojkama kako ne bi izostajale iz škole i sa fakulteta zbog nedostatka higijenskih proizvoda

image
Ljudi širom Srbije se mogu pridružiti ovoj borbi protiv menstrualnog siromaštva koju su pokrenuli Always i Prijatelji dece Srbije.
/11


Tokom puberteta samopouzdanje devojčica opada. Prvi menstrualni ciklus često označava najnižu tačku samopouzdanja tokom adolescencije, a činjenica da usled nedostatka pristupa proizvodima za menstrualnu higijenu dolazi do propuštanja nastave, samo dodatno utiče na pad samopouzdanja kod devojčica. Nemogućnost da sebi priušte ove proizvode pokreće začarani krug: izostajanje sa časova, zaostajanje u školskim obavezama i propuštanje aktivnosti poput sporta. Ove aktivnosti pomažu izgradnji samopouzdanja i veština, a propuštanje istih može ozbiljno ograničiti potencijal i prilike devojčica čak i nakon puberteta, što se kasnije ispoljava kao nemogućnost ispunjavanja fakultetskih i drugih obaveza.


Always, vodeći brend kompanije Procter & Gamble, pokreće kampanju #KrajMenstrualnomSiromaštvu kako bi osigurao da nedostatak sredstava za menstrualnu zaštitu ne stoji na putu obrazovanja i samopouzdanja devojaka I devojčic. Always i neprofitna organizacija Prijatelji dece Srbije udružuju snage s idejom da se donira 100.000 uložaka devojčicama i devojkama SOS Dečijih sela Srbije i određenim fakultetima u Beogradu i Novom Sadu, u nameri da doprinesu tome da nijedna od njih ne mora da propusti časove ili predavanja zbog nedostatka higijenskih proizvoda.


 “Nedostupnost higijenskih proizvoda tokom menstrualnog ciklusa izvor je mnogobrojnih frustracija za devojčice i devojke, od osećanja neprijatnosti i isključenosti, preko izostajanja sa nastave, propuštanja školskih i fakultetskih obaveza, sportskih i drugih kreativnih aktivnosti - koje doprinose samopouzdanju i razvoju veština. Ovde se kriju mnogi socijalni i psihološki aspekti koji mogu ograničiti njihove mogućnosti i šanse i nakon puberteta”, izjavila je direktorka organizacije Prijatelji dece Srbije Iva Eraković. Osim učenja, škola i fakultet su izvor prijateljstva, mesto otkrivanja sposobnosti i ostvarenja snova. Ponosni smo što učestvujemo u ovoj Always inicijativi, jer sve devojčice i devojke zaslužuju maksimalnu podršku, pravo na osećaj samopouzdanja i sigurnosti. Samo zajedničkim uticajem možemo pokrenuti razgovor na ovu važnu temu i preduzeti korake kako bismo im pružili podršku, ujedno razvijajući društvenu solidaranost i svest”.

 

Kraj Menstrualnom Siromaštvu


Ljudi širom Srbije se mogu pridružiti ovoj borbi protiv menstrualnog siromaštva koju su pokrenuli Always i Prijatelji dece Srbije i dati svoj doprinos nameri da nijedna devojka ne propusti nastavu i izgubi samopouzdanje usled nedostatka higijenskih proizvoda:

  • Priključivanjem razgovoru koji će pomoći da stanemo na kraj stigmi oko menstruacije i nedostatku pristupa higijenskim proizvodima, kako bi devojke i devojčice bile dovoljno samouverene da govore o ovom problemu, i kako bismo zajedno pronašli rešenje;
  • Kupovinom bilo kog pakovanja Always uložaka u Maxi, Mega Maxi, Shop&Go i Tempo prodavnicama, jer na taj način Always i Delhaize izdvajaju po jedan uložak za naprofitnu organizaciju Prijatelji dece Srbije.

Ova inicijativa će trajati do 30.06.2024. godine.

#KrajMenstrualnomSiromaštvu


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Tebi, koja ćeš se (jednog dana) zaljubiti ...
Čast mi je da budem majka ovog dečaka, da ga vodim dok odrasta u osobu u koju ćeš se ti zaljubiti. I biće mi čast da i t...
3
Izvini što sam galamila na tebe
Izvini što sam galamila na tebe iz svih onih razloga kojih se više ni sjetiti ne mogu, a ti ih se sigurno sjećaš, jer ka...
3
Dom je, kada na nameštaju možeš ispisati –...
“Život je dragocen. Uživajte! Čistite koliko morate”, poručuje jedna domaćica svim ženama. U nastavku saznajte koji je n...
3
Drago dete, nekad zaboravim koliko sam srećna
I kada život postane naporan, kada se moj um bori sa mislima i luta na sve strane, uvek budi siguran da sam svesna kolik...
3





Propolis Books bio je vredan i predstavlja...
Hvala što ćete i ove godine biti sa nama. Vidimo se u Hali 1.
Svetski dan deteta u znaku ljubavi prema č...
Povodom Svetskog dana deteta Vulkančić je za ove sjajne naslove pripremio fantastične popuste. Kupovinom na sajtu vulkan...



Anketa

Излазак из породилишта.
пеперутка16

Мајке, како сте изашле из породилишта?

Click Here