|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Kada slatki univerzum postane opredeljenje života

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 5.3.2014
Hrabrost, istrajnost, sjajne ideje, samo su neki od sinonima za jednu mladu uspešnu ženu sa kojom smo imali zadovoljstvo da razgovaramo o svemu – poslu, uspehu, roditeljstvu. Upoznajte Sanju Pezelj, direktorku Candy Universe-a!

image
/11


Sanja Pezelj, direktorka jedne uspešne male porodične firme, već prilikom prvog susreta vas kupi svojim osmehom, izuzetnom ljubaznošću, neposrednošću.

Reč je o mladoj, nasmejanoj, lepoj, uspešnoj poslovnoj ženi, mami dvoje dece, koja je u saradnji sa suprugom uspela da pokrene jedan vrlo lep poslovni poduhvat. U pitanju je Candy Universe – firma koja se bavi prodajom nekih malo drugačijih slatkiša, koji ne mogu da se nađu na drugim mestima. A prepoznaćete ih po tome što kada ste sa decom u nekom od tržnih centara, ne možete da ih zaobiđete, a onda ste u nedoumici šta da odaberete u pregrštu najrazličitijih bombona.

Sanja nam je privukla pažnju za razgovor svojom odlučnošću, voljom i hrabrošću a nadasve sjajnom idejom da se probije na našem tržištu, uzme stvar u svoje ruke i od svoje firme načini jedan sinonim i prepoznatljiv brend kada su u pitanju slatkiši.

 


  • Kako je nastao Candy Universe, i otkud baš slatkiši kao izbor? Da li to bila prethodno dobro razmatrana biznis ideja, ili ljubav odnosno spoj lepog i korisnog?

 

Candy Universe je nastao krajem 2012. nakon mnogo premišljanja šta i kako dalje. Meni se taman zvršilo porodiljsko bolovanje, firma u kojoj sam prethodno radila je propala, suprug se nešto pre toga vratio iz Amerike gde je pokušavao da pronađe način da svi skupa odemo. Međutim sa dvoje male dece... to i nije tako jednostavna odluka.

U svakom slučaju, nakon mnogo razmišljanja i svesrdnu pomoć naših porodica i prijatelja, odlučili smo da pokušamo sa prodajom slatkiša na ovaj način. Tu odluku je donekle prelomilo i to što je moje prethodno radno mesto bilo upravo isto ovakvo, i samim tim sam imala dobru osnovu po pitanju kontakata, dobavljača, potražnju, poznavala sam tačno kvalitet proizvoda ( jako vodim računa o tome da uzimamo slatkiše koji su po svim standardima ispravni, tj. slatkiši koje bez problema dajem i svojoj deci) pa je donekle bilo lakše startovati. Nakon toga, angažovali smo lagano moje prethodne kolege i saradnike, i polako poput jedne dobro uigrane porodice, krenuli smo u posao. Mislim da bi bilo mnogo teže da to nije tako. I na kraju, sam koncept i ideja Candy Universe su jedinstveni na našem tržištu, što je dodatni plus.

 


  • Kakvi su dalji poslovni planovi?

 

Iako je veliki broj tržnih centara pokriven našim štandovima, uskoro se otvaraju i nova dva u TC Zira i Immo centru. Pokrećemo ideju da na mestima u Srbiji gde nema tržnih centara postavimo naš “Candy Universe” slatki kutak  sa manjom ali opet dovoljno obimnom ponudom, a u saradnji sa kafićima, restoranima, igraonicama..

Svakodnevno pratimo potražnju, i spram toga neki proizvodi ostaju konstantno u ponudi, a neke menjamo s’ vremena na vreme, a u ponudu ubacujemo nove. S’ jeseni planiramo da proširimo asortiman sa većim brojem različitih čokoladnih bombona i pralina, i proširimo izbor sladokuscima.

Ono što je za nas karakteristično je to da imamo univerzalnu cenu za sve slatkiše, i da kupci mogu da biraju ako žele po jednu bombonu od svake vrste, pa se to na kraju meri. Na taj način pojedini slatkiši manje koštaju nego što zaista vrede, a izbor je ogroman.

 


  • Radite zajedno sa suprugom, kako izgleda vaš poslovni dan?

 

U različitim smo kancelarijama!!! Hahahaha :)

U suštini sjajno, sad već kada smo se uhodali svako radi svoj deo posla, i svako ima svoj prostor. On je kreativac, u marketingu, i treba mu odvojeni prostor. Sa druge strane, kolegenica i ja u našoj kancelariji radimo svoj deo posla. A opet tu smo, dovoljno blizu,  da se dogradimo i dopunimo međusobno sa idejama.

I na kraju ipak su svi oni slatkiši kod njega u kancelariji da ja ne bih dolazila u iskušenje.

 


  • Kako balansirate između porodice, dece i posla?

 

Živele bake i deke! Da nije njih da nam pomažu i uskaču kada god je potrebno oko dece, zaista bi bilo teško. Znate već, mala deca – traže pažnju, svaki slobodan trenutak nakon posla im posvećujemo, mala deca – čas se razbole, tu onda zaista treba sve smisliti i uskladiti, ali opet pominjem, sada je mnogo lakše kada smo se uhodali, mada ima trenutaka kada smo oboje do kasno na poslu. Kada smo slobodni, stalno smo sa njima, bilo u šetnji, bilo u kući.

 


  • Da li deca vole i da li im donosite slatkiše koje prodajete?

 

Vole zaista. I iz tog razloga im ne nosim kući, već smo ih naučili da, kada smo u nekom tržnom centru,  sami priđu našem štandu, izaberu, plate.. Sin najviše voli gumene koka-kola bombone, i ima meru u tome, a ćerkica... ona voli sve i mogla bi da jede do besvesti. To je i glavni razlog što im malo ograničavam slatkiše.

 

 

  • Na kraju, odajte nam tajnu kako odolevati svim ovim sjajnim slatkim stvarima, i koji vam je ubedljivo omiljeni slatkiš?

 

Trudim se da im odolim, mada... treba tu probati i razne uzorke, odaabrati nove proizvode, a sve to zahteva probanje :) Ipak recimo da su moji favoriti Irish cream čoko korpica i Karamele rum i suvo grožđe. Da se ponovim - za svaki slučaj izložbeni degustacioni prostor sa mnogo slatkiša je u suprugovoj kancelariji, dalje od mene :)

Sve u svemu mislim da je ipak presudna „Čovek mora imati meru u svemu“  tako je i u ovom poslu, i držeći se toga uspevamo da uskladimo i posao i uspeh i porodicu, i da zadovoljni idemo ka ostvarenju ciljeva.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Oprosti za podočnjake, mama
Ne volim majčin dan otkad uz cvijeće ide i svijeća. Nije fer. Tada samo dođem iznad hladnog kamena i pričam sama, bez po...
10
Budimlija Resort – mesto sa dušom
Zamislite: budite se uz cvrkut ptica i tople zrake sunca, bez ijednog drugog zvuka da remeti prirodni mir… ustajete i od...
4
Gljivične infekcije kože: nisu opasne ako...
Požuteli nokti, bele fleke na koži, opadanje kose, crvenilo i uporan svrab po telu i vlasištu, neprijatni mirisi i perut...
4
Mama, pričam sa Svetim Nikolom
I onda sam ja rekla, njoj i njima
3





image
pamaja
Fitolat je obavezni deo moje torbe za porodilište.
Fitolat sam otkrila u prvoj trudnoći. Pošto imam blizance, veoma mi je bilo važno da uspostavim pravilnu laktaciju. Još dok sam bila u porodilištu suprug mi je doneo Fitolat. Ja sam bila oduševljena. Mleko je pravilno nadolazilo, nisam imala mastitis niti bilo kakvih tegoba. Koristila sam ga tokom čitavog perioda dojenja. Moji blizanci su dojene bebe, bez adaptiranih mleka zahvaljujući Fitolatu. Sada su to zdravi sedmogodišnji dečaci. Uskoro nam stiže i seka, tako da će Fitolat biti obavezni deo moje torbe za porodiliste.  Više >>
image

Anketa

Koje je lepse ime za devojcicu?
tweety82

Kuma sam i treba da dam ime devojcici koja ce jos malo da se rodi.Njenoj mami se svidjaju ova tri imena, malo pomoci bi mi dobrodoslo!!!Hva a!!

Ilina (21%)

Mia (61%)

DJurdjina (19%)


Ukupan broj glasova: 227

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here