|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (11.04.-15.04.2020) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

POZNATE LIČNOSTI PODRŽALE SVETSKI DAN ČIŠĆENJA - Predstavljena nova Fairy boca od reciklirane plastike iz okeana

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 27.9.2019
Milioni ljudi širom sveta obeležili su Svetski dan čišćenja uklanjanjem otpada iz prirode, a ovu gobalnu akciju podržali su i građani naše prestonice. Tim povodom, kompanija Procter&Gamble, brend Fairy, njihovi partneri iz kompanije Delhaize i organizacije Let’s Do It! Srbija, a uz podršku poznatih ličnosti čistili su obalu Dunava kod Ade Huje, vrativši ovoj atraktivnoj lokaciji njen pravi sjaj.

image
/11


Simbolično, na ovaj dan, kompanija Procter&Gamble predstavila je najnoviji Fairy Ocean Plastic deterdžent za pranje sudova, čija ambalaža je izrađena od reciklirane plastike iz okeana. Lansiranje nove boce ima za cilj da podigne svest o problemu velike količine plastike u okeanima i o tome šta može da se učini kako bi se sprečilo da plastika završi u okeanu.

U okviru kampanje, kupovinom bočice Fairy Ocean proizvoda doniraju se sredstva za očuvanje životne sredine i reka Srbije, a novi Fairy Ocean može da se pronađe na policama prodajnih objekata Maxi, Tempo i Shop&Go.

Kampanja za očuvanje reka Srbije samo je jedan od načina na koji kompanija Procter&Gamble daje doprinos očuvanju predivne prirode u čijem okruženju imaju priliku da posluju.

Zaposleni kompanije Procter&Gamble su zajedno sa popularnim glumcima Bojanom Ordinačev i Stefanom Buzurovićem, te blogerkom Milicom Novković, poznatijom kao Mica Blogerica, članovima Let’s Do It! Srbija i desetinama volontera, dali svoj doprinos u uklanjanju otpada nakupljenog duž obale Ade Huje.

 

1


"Moram da kažem da sam oduševljena kako smo brzo sve uspeli da očistimo. To je samo pokazatelj koliko je malo truda potrebno da bi naša životna sredina bila čistija i lepša. Hvala ovim divnim ljudim na entuzijazmu i dobroj volji da odvoje vreme i uključe se u ovu fantastičnu globalnu akciju“ – rekla je Bojana Ordinačev po završetku akcije.

Pored čišćenja, glumac Stefan Buzurović vodio je program i tom prilikom se pokazao kao vrhunski motivator. Ipak, tokom komentarisanja akcije bio je nešto skromniji: „Iskreno, ove vredne ljude zaista nije teško motivisati. Zaista su divan primer kako treba da se odnosimo prema našoj životnoj sredini, a predanost sa kojom su pristupili akciji je izuzetna. Želim da se zahvalim kompaniji P&G što su prepoznali problem zagađenja životne sredine na globalnom nivou i odlučili da ambalažu za novi Fairy izrade od reciklirane plastike iz okeana.

 

2


Mica Blogerica podsetila nas je kako treba obratiti pažnju i na prevenciju, a ne samo na popravljanje nastalog stanja. „Svetski dan čišćenja je fantastična akcija i nadam se da će njene poruke stići do što većeg broja ljudi. Naravno, osnovna ideja čuvanja životne sredine nije da sakupljamo smeće koje smo ostavili u prirodi, već da se svest podigne na taj nivo da ono nikad ni ne završi na obalama reka ili u šumama“ – pojasnila je.

 

3


Procter&Gamble je prepoznao inicijativu Let’s Do It! Srbija, organizacije koja je deo globalne Let's Do It! mreže, a koja deli iste vrednosti i posvec´enost - da na globalnom nivou smanji otpad čime se brine o prirodnom okruženju i planeti zemlje uopšte.

 

 

O P&G-u

P&G uslužuje potrošače širom sveta sa jednim od najsnažnijih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, a koji uključuju Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, i Whisper®. P&G zajednica uključuje poslovanje u otprilike 70 zemalja širom sveta. Za najsvežije vesti i informacije o P&G-u i njegovim brendovima posetite http://www.pg.com.


Promo objava

Nikad ne šalji muškarca da obavi dva posla
Nakon što smo Mr. S i ja smo skoro mesec dana ratovali oko toga jesam li ja dovoljno emotivna i empatična majka ili nisa...
3
Možeš li ostati još malo, samo još minut?
Čujem tvoje zahteve ceo dan, svaki dan. Oni su poput ptica koje mi cvrkuću u ušima.
3
Plava kutija puna iznenađenja: IKEA festival
Od 9. do 21. aprila robna kuća IKEA Beograd postaće centar brojnih zanimljivih događaja za sve ljubitelje uređenja doma,...
3
Hranite se zdravo uz AmbrelaOrganic!
Veoma je lako hraniti se dobro, kada u kući imate gajbicu svežeg organskog povrća i voća, dostavljenog na Vašu adresu!
3


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




Kuvar: Torbica
Savršen doručak ili večera!

Anketa

Dva imena ili jedno?
viking

Šta mislite o tome da se detetu daju dva imena?

Sviđa mi se (20%)

Sve jedno mi je (16%)

Ne, to je glupost (64%)


Ukupan broj glasova: 207

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here