|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

DUEL pokreće veliku kampanju "Snažan, Nežan i Moćan, kao ti"

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 7.3.2024
Beograd, 7. mart 2024. - U prijatnom okruženju, kompanija Beohemija, koja posluje u okviru češkog CE Industries holdinga, ugostila je predstavnike medija, predstavljajući najnovije inicijative, kampanje i dostignuća. Prisutnima su se obratili Roman Kratochvil, generalni direktor, Dragana Sekerez, director marketinga i Ivan Janićijević, komercijalni director Beohemije.

image
DUEL - Snažan, Nežan i Moćan, kao ti.
/11


Ovom prilikom, najavljen je početak kampanje "DUEL 1 dinar", gde će svaki prodati DUEL gel deterdžent doprineti podršci samohranim majkama u Srbiji. U saradnji sa Centrom za unapređenje društva, Beohemija pokreće inicijativu, u kojoj dinar od svakog prodatog DUEL gel deterdženta, ide kao pomoć samohranim majkama u Srbiji. Ovaj korak ukazuje na društvenu odgovornost kompanije i želju da se pruži podrška onima kojima je najpotrebnija.

 

Svesni izazova domaće kompanije, Beohemija ne ulaže samo u tehnologiju već i u istraživanja, kako bi bolje razumeli potrebe svojih korisnika. Nedavno istraživanje otkrilo je da žene, bez obzira na životnu situaciju, doživljavaju sebe kao superheroje, koji se svakodnevno suočavaju s mnoštvom obaveza, te su se odlučili posvetiti podršci ovim ženama putem kampanje"DUEL - Snažan, Nežan i Moćan, kao ti."

 

Kroz DUELkampanju, Beohemija, ne samo da ističe kvalitete svojih proizvoda,već i daje glas ženama koje ih koriste. Otvoreno priznajući inspiraciju koju crpe iz svakodnevnih junakinja, brend se postavlja kao podrška ženama koje, uprkos izazovima, održavaju osmeh na licu, izražavajući im priznanje.

 

DUEL, sa svojim praškastim deterdžentima, omekšivačima i gel deterdžentima, osvojio je poverenje potrošača svojim doslednim kvalitetom i originalnim mirisnim notama, uključujući Soft Lotus, best seller medju omekšivačima. U dinamičnom tržišnom okruženju, kompanija Beohemija se ističe svojom raznovrsnom ponudom proizvoda, gde je pored dobro poznatog brenda Duel, prisutna i sa brendom Spin u kategoriji deterdženata za posudje, ručno i mašinsko pranje, segmentu budget friendly deterdženata i omekšivača Selection, tako i u kategoriji kućne hemije, pod brendom Pompa.

 

Beohemija je pokazala svoje dugoročno opredeljenje ka podršci zajednici i ostvarivanju društvene odgovornosti kroz kampanju "DUEL 1 dinar", dosta je posvećena rastu i razvoju kompanije,  brendova i svojih zaposlenih.


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Sve je veći broj ljudi koji vole knjige
Digitalna era je nesumnjivo promenila neke navike čitalaca, ali strah da će internet potpuno potisnuti knjigu kao medij ...
3
50 GODINA NEGE KOŽE KOJA MENJA ŽIVOT
Proslava pola veka inovacija, saradnje i posvećenosti poboljšanju zdravlja kože za sve.
3
Deca od 15 meseci razlikuju pravdu od nepr...
Deca o pravednosti "uče" posmatrajući način na koji ljudi tretiraju jedni druge. U uzrastu od svega 15 meseci mali...
2
5 dobrih razloga da spasite brak
U braku nije lako. Puno je kompromisa, problema, napetih situacija, ali i lepih, nežnih trenutaka koji odagnaju loše dan...
2





„Memoria“ Davida Lagerkranca – svetski pop...
Za knjigu Memoria, koja je već postala svetski popularna, Njujork tajms konstatuje da je reč o jednom od najboljih dela ...
50 GODINA NEGE KOŽE KOJA MENJA ŽIVOT
Proslava pola veka inovacija, saradnje i posvećenosti poboljšanju zdravlja kože za sve.



Anketa

Da li volite da idete na slave?
cipiripi



da (54%)

ne (46%)


Ukupan broj glasova: 162

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here