Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2025
Danu media d.o.o. Beograd
Svake godine se u Srbiji rodi oko 65.000 beba koje prve dane provode u ginekološkim i akušerskim bolnicama i odeljenjima širom zemlje, a samo u 25 naših najvećih porodilišta novorođenim bebama je na raspolaganju ukupno 1.384 kolevki. To znači da su potrebe za održavanjem optimalnih uslova za funkcionisanje i negu novorođenčadi u porodilištima velike, a izazovi u svakodnevnom radu često još veći.
Inspirisani ovom statistikom, P&G brendovi Ariel i Lenor, koji su sastavni deo velikog broja domaćinstava u našoj zemlji, pokreću plemenitu kampanju „Novi početak za nove bebe“ tokom koje se od svakog Ariel PODS ili Lenor proizvoda kupljenog u Delez Srbija prodavnicama (Maxi, Mega Maxi, Tempo, Shop & Go), izdvajaju sredstva za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima.
Partner u realizaciji kampanje je udruženje „Prijatelji dece Srbije“ osnovano 1990. godine sa misijom da doprinese promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za sigurno i srećno detinjstvo. „Prvi korak ka našoj misiji odvija se u porodilištima. Zbog toga smo rado prihvatili da učestvujemo u ovako humanoj kampanji, koja za glavni cilj ima srećnije majke i bebe.“, rekla je Iva Eraković, direktorka udruženja.
Zajedno sa udruženjem, kompanija Procter & Gamble je prikupila informacije o potrebama za ovom vrstom donacije u srpskim porodilištima i došla do broja od više od 6.000 dečijih posteljina koje će biti donirane, koje će bebama omogućiti miran san i udoban boravak u porodilištu. „Doniranjem dečije posteljine porodilištima u Srbiji P&G i njegovi brendovi nastavljaju da ulažu u lokalnu zajednicu na najosetljiviji način, pružajući pomoć tamo gde je najpotrebnija. Nedavno smo donirali sredstva Crvenom krstu Srbije za kupovinu paketa hrane i zaštitnu opremu za ugroženo stanovništvo u Srbiji tokom globalne pandemije COVID 19, a sada svoje napore preusmeravamo na mesta gde se rađaju novi životi.“, rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.
Kapsule za pranje veša Ariel PODS pružaju dubinsko čišćenje i higijenu uklanjanjem čak i nevidljivih mrlja sa odeće, dok Lenor omekšivač daje dugotrajan osećaj svežine. Zajedno čine sjajnu mešavinu i sigurnu podršku za mirisni početak novorođenim bebama, bilo da su u majčinom zagrljaju ili sanjaju svoje prve snove na čistoj i mekoj posteljini. Kampanja započeta 1. septembra 2020. godine trajaće do 30. juna 2021. godine, a učešće je prilično jednostavno - od svakog proizvoda Ariel PODS ili Lenor, kupljenog tokom navedenog perioda u prodavnicama Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go, P&G izdvaja sredstva za udruženje „Prijatelji dece Srbije“ i kupovinu novih posteljina za bebe.
O kompaniji Procter & Gamble
P&G opslužuje potrošače širom sveta jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica obuhvata operacije u oko 70 zemalja širom sveta. Posetite http://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenim brendovima.
Promo objava
Мажење беба.
пеперутка16
Да ли ваше бебе (6-12 месеци) воле да се мазе? Моја чак ни не слуша, само ме одгурује, пење се по мени, вуче,... чак ни не жели да се носи, само гледа да побегне. То ми је стварно чудно.. Какве су ваше?