|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (03.04.-07.04.2017.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

RITUAL ISPIJANJA KAFE – KAFA KAO SIMBOL SOCIJALIZACIJE

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 9.2.2017
Nekada su nam bake govorile da će nam od kafe izrasti rep, dok su istovremeno sa komšinicama ispijale svoju petu kaficu toga dana. Ipak, mladi ne mogu odoleti čarima ovog napitka, te već u tinejdžerskim danima traže onaj koji prija njihovim čulima i koji ih uvodi u svet odraslih. U svet kafe ulazimo sa oko 16 godina kada počnemo da ispijamo naše prve šoljice kafe.

/11


U svet kafe ulazimo sa oko 16 godina kada počnemo da ispijamo naše prve šoljice kafe. Istraživanje* koje je GfK za potrebe kompanije Nestlé sproveo na mladima uzrasta od 15 do 25 godina u Srbiji dalo je više nego zanimljive odgovore na pitanje kako i sa kim pijemo kafu i između ostalog, razbilo najčešće predrasude koje imamo u vezi sa percepcijom pravih prijateljstava. Istraživanje je naime pokazalo da mladi vole instant kafe, gde se pre svega opredeljuju za Nescafé 3u1, koja je prvo poslastica, ali veoma brzo postaje važan faktor socijalizacije.

 

Iste one bake i mame, koje su nam branile kafu dok smo bili deca, obično istu kritiku upućuju i mladima kada koriste društvene mreže. Uvreženo verovanje starijih generacija jeste da Facebook i ostale društvene mreže ubijaju druženje. Istina je međutim, malo drugačija. Čovek je po svojoj prirodi socijalno biće i ima potrebu da komunicira sa drugim ljudima, da sa njima gradi različite vrste odnosa. Ukoliko ste društveni po prirodi, bićete aktivni na društvenim mrežama, ali ćete imati i mnogo prijatelja – u klasičnom smislu. Imaćete dakle i online i offline prijatelje, jer ćete tako ispoljavati svoju prirodu. Oni stidljiviji, introvertniji, lakše će stupati u komunikaciju putem društvenih mreža, ona će im možda biti od pomoći. Međutim, priroda naših prijateljstava na mreži i u životu dosta je različita. S jedne strane, internet prijateljstva su praktičnija, ali ne treba gubiti iz vida činjenicu da u stvarnom životu pravo prijateljstvo ipak znači mnogo više od prihvatanja neke osobe za prijatelja na društvenim mrežama.

 

Kako nam kafa može pomoći da proverimo koliko zaista imamo pravih prijatelja i koliko nam je stalo do njih otkrio nam je onaj uz koga veliki broj naših sugrađana pije svoju „prvu jutarnju“, Dragan Ilić, radijski i TV voditelj i psiholog po obrazovanju. „Pošto je ispijanje kafe omiljeni oblik druženja među mladima uzrasta od 15 do 25 godina napravite mali eksperiment. Proverite koliko prijatelja imate na Facebook-u i  sa koliko njih biste poželeli da u kafiću ili kod kuće popijete kafu?“, predlaže naš sagovornik. Verovatno ćete otkriti da vam svi prijatelji i nisu baš toliko bliski da biste poželeli da sa njima provedete vreme i offline.

 

Dakle, lepo je imati prijatelje i lajkove na FB ili nekoj drugoj mreži, ali ćete pravo prijateljstvo prepoznati samo druženjem uživo. Kako izgleda kada se nakon dužeg vremena okupe #PraviPrijatelji uz šoljicu Nescafé 3u1 možete pratiti na linku: http://bit.ly/2k6vcka

 

 

*Istraživanje pod nazivom „Friendship module“, izrađeno u novembru 2016. godine za potrebe kompanije Nestlé, sproveo je GfK na uzorku od 400 učesnika uzrasta od 15 do 25 godina, na nivou cele Srbije i uzorku koji je činio podjednak procenat muške i ženske populacije

 

 

 

 

 


Nestlé je vodeća svetska kompanija u prehrambenoj industriji, koja zapošljava oko 335.000 ljudi i poseduje fabrike ili posluje u skoro svakoj zemlji na svetu. Prodaja kompanije Nestlé za 2015. godinu iznosila je 88.8 milijardi švajcarskih franaka. Nestlé Adriatic je prisutan u regionu od 2003. godine, zapošljava više od 750 ljudi u regionu i upravlja fabrikom prehrambenih i konditorskih proizvoda u Surčinu.

 

Tetka, jedna od najvažnijih osoba za svako...
Tetke imaju poseban uticaj na decu. Naime, one sa decom svojih sestara ili braće mogu razviti poseban i prisan odnos. Se...
4
Smoki 45 godina. – Svaki dan je rođendan!
Povodom 45.rođendana jednog od omiljenih brendova, želimo da vas pozovemo da budete deo Smoki slavlja tokom cele godine.
3
Devojke stupaju u brak sa 30, a mladići sa 32
Prema podacima britanskih stručnjaka žene danas ulaze osam godina kasnije nego što su to činile njihove majke, piše Dejl...
2
Ko pobeđuju u ratu polova?
Naučnici sa Univerziteta Emori, uvereni su da žene pobeđuju u ratu polova, a prema njihovim proračunima, jača polovina s...
2


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
lanica82
I dalje ga svakodnevno koristim!
Pošto je mog mleka bilo nedovoljno našla sam se u situaciji da na sve načine pokušam da povećam količinu mleka, česti podoji, dosta vode, ishrana.. Onda sam na internetu pronašla "Fitolat" i poručila ga u apoteci. Počela sam da ga koristim i situacija se iz dana u dan popravljala, beba je dojila i nije tražila dohranu. Kupili smo i vagicu i merili se, napreduje! I dalje ga svakodnevno koristim!  Više >>
image

Filovane rolnice
Kuvar: likica_nis
ukusno predjelo

Anketa

posvecenost
va.ca

Koliko stvarno imate vremena za svoje dete,sto se tice njihovih zahteva za igrom?

Uvek ,ostavim sve svoje obaveze po strani (36%)

Retko,jer imam previse obaveza (4%)

Trudim se,da mu udovoljim kad god je to izvodljivo (58%)

Nikada (2%)


Ukupan broj glasova: 190

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here