|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Broj proizvoda BRZE HRANE namenjene isključivo deci povećan 7 puta u poslednjoj deceniji!

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 21.6.2021
To što nisu dovoljno zreli i kadri da odole atraktivnim reklamama sa kaloričnim proizvodima i ukusnim slatkišima razlog je zašto danas ima toliko gojazne dece.

image
Najmlađi su sve gojazniji, što posebno zabrinjava stručnjake, ali i zbunjuje roditelje koji ne znaju kako da im ograniče unos kaloričnih, nezdravih namirnica. (Foto: Freepik)
/11



Do takvog zaključka su došli američki psiholozi, koji su sproveli anketu među mališanima i njihovim roditeljima.


Industrija hrane "napada" decu

Ispostavilo se ono na šta su stručnjaci i sumnjali - da to što proizvođači hrane kojima su ciljna grupa najmlađi, izdvajaju ogromne svote novca za reklamiranje, ima zadovoljavajuću povratnu reakciju, jer posle emitovanja većina dece odmah dobije želju da proba te slatkiše. I svaki naredni koji ugledaju na TV ekranu.


Istraživanja pokazuju zastrašujuće stvari

Istraživanja pokazuju da je broj novih prehrambenih proizvoda namenjenih najmlađima porastao u poslednjih deceniju i po za sedam puta, a pritom su uglavnom obogaćene veštačkim aromama, bojama i šećerima.


Najmlađi su sve gojazniji, a roditelji u šoku

Najmlađi su sve gojazniji, što posebno zabrinjava stručnjake, ali i zbunjuje roditelje koji ne znaju kako da im ograniče unos kaloričnih, nezdravih namirnica, a da mališan to ne shvati kao kaznu. Teško im je da pronađu balans, jer ne mogu da uskrate svom detetu nešto što konzumira većina njegovih vršnjaka.


Stručnjaci smatraju da je veliki problem to što se u marketinške svrhe koriste likovi iz crtanih filmova, stripova i popularnih bajki, a koji sugerišu deci da će biti jaki, pametni i lepi kao oni ako jedu određeni proizvod. Međutim, problem je u tome što se mahom radi o nezdravim grickalicama koje su pune kalorija, a bez hranljivih sastojaka.



Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Moje dete ima vaške!
Kada se spomenu vaške svi prevrnemo očima. Vrlo lako se prenose sa glave na glavu, pa se može desiti da ih dobijemo i vi...
26
Mladeži kod dece: Kada je potreban pregled?
Mladeži su uobičajene promene na koži, prisutne kod većine ljudi, uključujući decu. Iako su obično bezopasni, roditelji ...
26
Kada se farbaju jaja za Vaskrs?
Jaja se u Srbiji farbaju još od 16. veka. Kroz nekoliko vekova usavršavale su postojeće tehnike, izmišljale nove, ali je...
26
Mališani skidaju kilograme u Čigotici
"Čigotica" je novi poseban program mršavljenja koji je Specijalna bolnica za lečenje štitne žlezde "Čigota" ...
25





Mladeži kod dece: Kada je potreban pregled?
Mladeži su uobičajene promene na koži, prisutne kod većine ljudi, uključujući decu. Iako su obično bezopasni, roditelji ...
Kako da smanjim učestalost prehlada kod de...
Ovih dana, svedoci smo punih čekaonica u pedijatrijskim ordinacijama a roditelji su zabrinuti simptomima kao što su viso...



Anketa

MMR
argus

MMR za ili proziv

Za (32%)

Protiv (14%)

Uzdržana (55%)


Ukupan broj glasova: 184

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here