|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?

Majke koje se zdravo hrane dok doje svoje bebe pružaju im trajnu zaštitu od gojaznosti

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 3.6.2019
Veoma je važno da novopečene mame imaju pravilnu i zdravu ishranu.
Ključne reči:

image
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


 

Dojilje sa zdravim prehrambenim navikama i uravnoteženom ishranom uglavnom imaju bebe optimalne telesne težine koje su kasnije u toku života zaštićene od gojaznosti.
Brzo dobijanje na težini i nakupljanje masnoće tokom prvih šest meseci života deteta su faktor rizika za gojaznost kasnije tokom života, objasnili su istraživači.
- Dete koje je premašilo optimalnu težinu za svoj uzrast, posebno ako se to desi u prvih šest meseci, ima veće šanse da postane gojazno već u adolescenciji, kaže autorka studije Elen Demerat.
Ona i njene kolege istražile su efekt ishrane dojilje na rast i razvoj beba, a njihova studija je uključivala 354 dojilje. One su ispitane o njihovim prehrambenim navikama tokom trudnoće te jedan i tri meseca nakon porođaja. Bebe onih majki koje su imale zdraviju ishranu u bilo kojem od navedenih vremenskih intervala manje su težile i imale su niži postotak telesne masti u prvih šest meseci od onih čije su majke imale lošiju ishranu.
Ishrana majke nije uticala na to koliko je tkiva bez masti, uključujući kosti i mišiće dete imalo, prema istraživanju objavljenom nedavno u časopisu Nutrient.
- Ovo je dokaz da majke koje konzumiraju visokokvalitetne namirnice mogu pomoći svojim bebama da budu optimalne težine i da imaju manje telesne masti od dece onih majki koje su se nezdravo hranile, a istovremeno se sprečava i rizik od gojaznosti u budućnosti, rekla je Demerat.
Sledeći korak koji naučnici nastoje preduzeti jeste da saznaju šta je to u majčinom mleku što bi moglo pomoći deci da budu optimalne težine i da se pravilno razvijaju. Ta informacija mogla bi pomoći majkama da odluče šta da jedu da bi imale zdravo mleko za svoju decu.

Dojilje sa zdravim prehrambenim navikama i uravnoteženom ishranom uglavnom imaju bebe optimalne telesne težine koje su kasnije u toku života zaštićene od gojaznosti.

 

Brzo dobijanje na težini i nakupljanje masnoće tokom prvih šest meseci života deteta su faktor rizika za gojaznost kasnije tokom života, objasnili su istraživači.

 

- Dete koje je premašilo optimalnu težinu za svoj uzrast, posebno ako se to desi u prvih šest meseci, ima veće šanse da postane gojazno već u adolescenciji, kaže autorka studije Elen Demerat.


Ona i njene kolege istražile su efekt ishrane dojilje na rast i razvoj beba, a njihova studija je uključivala 354 dojilje. One su ispitane o njihovim prehrambenim navikama tokom trudnoće te jedan i tri meseca nakon porođaja.

 

Bebe onih majki koje su imale zdraviju ishranu u bilo kojem od navedenih vremenskih intervala manje su težile i imale su niži postotak telesne masti u prvih šest meseci od onih čije su majke imale lošiju ishranu.
Ishrana majke nije uticala na to koliko je tkiva bez masti, uključujući kosti i mišiće dete imalo, prema istraživanju objavljenom nedavno u časopisu Nutrient.

 

- Ovo je dokaz da majke koje konzumiraju visokokvalitetne namirnice mogu pomoći svojim bebama da budu optimalne težine i da imaju manje telesne masti od dece onih majki koje su se nezdravo hranile, a istovremeno se sprečava i rizik od gojaznosti u budućnosti, rekla je Demerat.

 

Sledeći korak koji naučnici nastoje preduzeti jeste da saznaju šta je to u majčinom mleku što bi moglo pomoći deci da budu optimalne težine i da se pravilno razvijaju. Ta informacija mogla bi pomoći majkama da odluče šta da jedu da bi imale zdravo mleko za svoju decu.


Izvor: stil.kurir

 

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Leto je idealno za skidanje pelena
Naoružajte se strpljenjem i krenite sa pripremama. Nabavite mnogo gaćica i rezervne garderobe i nosite nošu kad idete va...
14
Hladne ruke i noge ne znače da je bebama h...
Tropske temperature nikome ne prijaju, a posebno ne deci i trudnicama. U ovom periodu na snazi je često crveni meteoalar...
11
Kada bebe počinju da pričaju
Evo od čega zavisi kada će vaša beba progovoriti.
7
Bebin osmeh leči mamu
Utvrđeno je da kada se beba smeje, znatno se povećava aktivnost u delu majčinog mozga koji je zadužen za uživanje, a sam...
6





PRAVILA kada se u bebin jelovnik uvodi nem...
Bez obzira da li je u pitanju majčino ili adaptirano mleko oko šestog meseca ono prestaje da bude dovoljno za naše bebe.
Dojenje i plaža - zašto da ne!
Leto sa sobom nosi mnoge promene u načinu života. Možda se niste još kupali u moru otkad ste rodili, ili niste još koris...



Anketa

ljubav
jabudic

Da li ste zadovoljne paznjom koju vam muz poklanja?

Da (43%)

Ne (20%)

Kako kad (20%)

Moglo bi i bolje (17%)


Ukupan broj glasova: 116

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here