|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

NOVI POČETAK ZA NOVE BEBE SA ARIELOM I LENOROM

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 24.9.2020
Beograd, 24. septembar 2020 – Čuveni P&G brendovi Ariel i Lenor sa ponosom predstavljaju zajedničku kampanju usmerenu na poboljšanje uslova u porodilištima u Srbiji. Kupovinom bilo kog Ariel PODS ili Lenor proizvoda u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go prodavnicama istovremeno donirate deo sredstava za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima.

image
Procter & Gamble pokreće veliku kampanju za unapređenje uslova u porodilištima u Srbiji
/11


 

Svake godine se u Srbiji rodi oko 65.000 beba koje prve dane provode u ginekološkim i akušerskim bolnicama i odeljenjima širom zemlje, a samo u 25 naših najvećih porodilišta novorođenim bebama je na raspolaganju ukupno 1.384 kolevki. To znači da su potrebe za održavanjem optimalnih uslova za funkcionisanje i negu novorođenčadi u porodilištima velike, a izazovi u svakodnevnom radu često još veći.

 

Inspirisani ovom statistikom, P&G brendovi Ariel i Lenor, koji su sastavni deo velikog broja domaćinstava u našoj zemlji, pokreću plemenitu kampanju „Novi početak za nove bebe“ tokom koje se od svakog Ariel PODS ili Lenor proizvoda kupljenog u Delez Srbija prodavnicama (Maxi, Mega Maxi, Tempo, Shop & Go), izdvajaju sredstva za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima.

 

Partner u realizaciji kampanje je udruženje „Prijatelji dece Srbije“ osnovano 1990. godine sa misijom da doprinese promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za sigurno i srećno detinjstvo. „Prvi korak ka našoj misiji odvija se u porodilištima. Zbog toga smo rado prihvatili da učestvujemo u ovako humanoj kampanji, koja za glavni cilj ima srećnije majke i bebe.“, rekla je Iva Eraković, direktorka udruženja.

 

Zajedno sa udruženjem, kompanija Procter & Gamble je prikupila informacije o potrebama za ovom vrstom donacije u srpskim porodilištima i došla do broja od više od 6.000 dečijih posteljina koje će biti donirane, koje će bebama omogućiti miran san i udoban boravak u porodilištu. „Doniranjem dečije posteljine porodilištima u Srbiji P&G i njegovi brendovi nastavljaju da ulažu u lokalnu zajednicu na najosetljiviji način, pružajući pomoć tamo gde je najpotrebnija. Nedavno smo donirali sredstva Crvenom krstu Srbije za kupovinu paketa hrane i zaštitnu opremu za ugroženo stanovništvo u Srbiji tokom globalne pandemije COVID 19, a sada svoje napore preusmeravamo na mesta gde se rađaju novi životi.“,  rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.

 

Kapsule za pranje veša Ariel PODS pružaju dubinsko čišćenje i higijenu uklanjanjem čak i nevidljivih mrlja sa odeće, dok Lenor omekšivač daje dugotrajan osećaj svežine. Zajedno čine sjajnu mešavinu i sigurnu podršku za mirisni početak novorođenim bebama, bilo da su u majčinom zagrljaju ili sanjaju svoje prve snove na čistoj i mekoj posteljini. Kampanja započeta 1. septembra 2020. godine  trajaće do 30. juna 2021. godine, a učešće je prilično jednostavno - od svakog proizvoda Ariel PODS ili Lenor, kupljenog tokom navedenog perioda u prodavnicama Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop & Go, P&G izdvaja sredstva za udruženje „Prijatelji dece Srbije“ i kupovinu novih posteljina za bebe.

 

 

 

O kompaniji Procter & Gamble

P&G opslužuje potrošače širom sveta jednim od najjačih portfolija pouzdanih, kvalitetnih, vodećih brendova, uključujući Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G zajednica obuhvata operacije u oko 70 zemalja širom sveta. Posetite http://www.pg.com za najnovije vesti i informacije o kompaniji P&G i njenim brendovima.

 


Promo objava

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Bol roditelja prerano rođenih beba kroz slike
Bilo da je vaša beba u prvim nedeljama života bila bezbrižna i mirna, ili su vam ti prvi trenuci sa njom bili naporni i ...
32
Šta je za bebu bolje, integralni ili beli ...
Žitarice se uvode kao prva namirnica,predstavljaju optimalnu prvu hranu zbog dobre ravnoteže ugljenih hidrata, proteina ...
5
Normalan razvoj prepucijuma kod dečaka
Gotovo svi dečaci su rođeni sa uskim prepucijumom koji je spojen s glavićem. To je normalno fiziološko stanje i nije raz...
5
Prvi zubići su prava muka
Neke bebe ni ne osete izlaženje prvih zubića, dok druge imaju probleme nedeljama.
3





Prekretnice u razvoju deteta (od rođenja d...
Od momenta kada žena ostane u drugom stanju, roditelji stalno nešto iščekuju vezano za dete. Da osete pokrete u stomaku,...
Da li je bambus odličan izbor za bebe?
Ne postoji ništa nežnije, mekše ni osetljivije od beba. Njihov slatki miris temena i vrata je opijajuć, topli meki dodir...



image
Aleksandra*
Definitivno ih preporučujem svakoj trudnici i porodilji.
Pre dve godine i tri meseca na svet je došla moja devojčica, prvo dete. Dojenje je bilo nešto oko čega se uopšte nisam razmišljala. Težak porođaj, zbunjenost, bol su doveli do toga da uopšte nisam sigurna da li i koliko imam mleka. Beba je plakala, a ja sam došla u iskušenje da posegnem za adaptiranim mlekom. Drugarica koja je za Fitolat saznala na ovom forumu mi je poslala link. Iskreno, bila sam skeptična, ali bih sve uradila da imam što više mleka. Suprug je kupio isti dan ove divne tablete. Nisam verovala, ali sam uredno pila. Posle par dana sam imala osećaj da beba manje plače i da mleko više ide! Od tog trenutka kreće i uživanje u dojenju. Mogu slobodno napisati da od tog trenutka sam i ja mnogo srećnija i zadovoljnija bila. Nekoliko meseci sam ih redovno pila. A moja bebica je sisala punih godinu dana. Sada to više nije bebica nego devojčica koja će uskoro dobiti batu, a mama ovog puta ne ide u porodilište bez ovih fantastičnih tableta.  Više >>
image

Anketa

Uvodjenje nemlijecne hrane
little_one

Kada ste poceli da uvodite nemlijecnu hranu bebama?

Prije 4tog mjeseca (19%)

Od 4 tog mjeseca (32%)

Od 5tog mjeseca (20%)

od 6tog mjeseca (27%)

Sa 7 i vise mjeseci (1%)


Ukupan broj glasova: 108

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here