|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Od čega nas štiti konzumiranje mlečnih proizvoda

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 23.9.2018
Konzumiranje tri manje porcije mlečnih proizvoda dnevno može da zaštiti od srčanih bolesti i moždanog udara, rezultati su najnovijeg istraživanja.
Ključne reči:

image
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


Mlečni proizvodi kao što su sir i mleko nisu na dobrom glasu zbog zasićenih masti koje sadrže, ali je nova studija pokazala da umereno konzumiranje može da zaštiti srce.

Studija je provedena u zemljama nižeg i srednjeg imovnog stanja, u kojima se mlečni proizvodi konzumiraju manje, rekla je Mahshid Dehghan sa Univerziteta McMaster u Kanadi, jedna od vođa ovog projekta. 

Ona je za britanski list Guardian izjavila da ovi nalazi mogu da posluže bogatijim zemljama u kojima se mlečni proizvodi izbegavaju zbog zdravlja.

"Umerena količina, tri puta na dan, može da zaštiti srce, a ne da ga ošteti. Mi savetujemo onim ljudima koji veoma malo unose mlečnih proizvoda da povećaju unos", rekla je ona.

Zabrinutost zbog mlečnih proizvoda proističe iz činjenice da zasićene masti povećavaju nivo LDL holesterola, koji se vezuje za bolesti srca.

Međutim, prema rečima Dehghanove, mlečni proizvodi sadrže i sastojke koji su dobri za ljude, kao što su posebne amino kiseline, nezasićene masti, vitamini K1 i K2, kalcijum, magnezijum i kalijum. 

Prema njenim rečima, ne treba odbacivati nešto vredno u želji da se otarasite nečeg beznačajnog.


Izvor: zenasamja

 

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Začini
Začini su biljke ili delovi određenih biljaka koje se u određenom obliku upotrebljavaju radi postizanja arome i ukusa je...
4
Danas je „plavi ponedeljak“ – najdepresivn...
Danas nije samo još jedan ponedeljak u mesecu. Treći ponedeljak u januaru već godinama nosi titulu najdepresivnijeg dana...
4
Prva FDA odobrena klinička studija-lečenje...
ScienceDaily (11.02.2010.): Istraživači Medicinskog fakulteta u Džordžiji, sprovode prvi FDA, klinički odobren, kako bi ...
3
Zauške (parotitis)
Zauške su akutna virusna sistemska infekcija koju karakteriše otok pljuvačnih, i to najčešće parotidnih, čvorova.
3





Ambrozija – jesmo li spremni
Kao veoma efikasan u prevenciji alergija a i u terapiji, pokazao se nemački homeopatski lek „Polinol“. U pitanju su tabl...
RECEPT: Obloge od kupusa pomažu kod mnogih...
Vekovima unazad se kupus koristi za lečenje otoka i ogrebotina na koži. Njegova anti-inflamatorna svojstva se koriste za...



Anketa

MMR
Admin

Da li ste za MMR vakcinu ili ne

Da (55%)

Ne (45%)


Ukupan broj glasova: 75

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here