|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Sedam razloga zašto žene piju pivo

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 20.4.2018
Umereno konzumiranje alkohola pozitivno utiče na zdravlje.
Ključne reči:

image
/11


Neke nove studije pokazale su da pivo, a posebno tamno, ima blagotvoran efekat na zdravlje i lepotu žene.

Ovo su razlozi zbog čega nije tako loša ideja da popijemo čašu piva nakon napornog radnog dana.

 

Ojačava kosti

Žene koje piju dva piva dnevno imaju jače kosti od onih koji ne uživaju u ovom piću. To je rezultat studije koju je proveo Nacionalni koledž za neuropatiju iz američke države Oregon, objavljen u časopisu Natural Medicine.

Pokazalo se da pivo sadrži značajne količine bio razgradivog silicijuma, koji je važan element za izgradnju kostiju. Stoga se preporučuje umereno konzumiranje za žene koje su u menopauzi.

 

Antiinflamatorna svojstva

Pivo je odličan izvor vitamina i minerala kao što su magnezijum, kalcijum i selen, koji štite organizam od sezonskih bolesti. Takođe sadrži brojne antioksidante koji poboljšavaju imunitet.

Hmelj je jedan od najvažnijih sastojaka u pivu koji je bogat humanim, jakim antiinflamatornim jedinjenjem koji inhibira enzime odgovorne za inflamatorne procese.

 

Pozitivno utiče na kožu

Pivo je odličan izvor kompleksnih vitamina B za prelepu i zategnutu kožu. Pomaže da se održi tonus mišića i daje energiju telu.

S obzirom da telo ne uzima dovoljne količine ovih vitamina kroz hranu, oni se dodatno unose. Postoji uverenje da komarci beže od onih koji imaju uravnotežen kompleks B vitamin u telu.

Zbog kvasca i hmelja, kosa i nokti ojačavaju. U drevnom Egiptu, žene su prale svoju kosu pivom kako da bi postala sjajnija I lepša.

 

Smanjuje nadimanje

Studije su pokazale da crno pivo ima više hranljivih materija od svetlosti. U 350 ml crnog piva ima više od 1 grama vlakana, dok iste količine svetlećeg piva imaju manje vlakana od 1 grama. Vlakna utiču na zdravlje digestivnog trakta, smanjuju nadimanje i zatvor.

 

Smanjuje umor

Pojava umora, između ostalog, povezana je sa nedostatkom gvožđa u krvi. Teško se apsorbuje u hrani, pa bi trebalo da se uzima na druge načine. Crno pivo je dobar izvor ovog minerala, a dejstvo alkohola može vam pozitivno osloboditi nesanice.

Pivo je bogat izvor vitamina B12, koji nije prisutan u biljkama, ali je odgovoran za stvaranje crvenih krvnih zrnaca.

 

Štiti srce

Umereno pivo povećava količinu dobrog holesterola i smanjuje lose količine, razređuje krv i time smanjuje rizik od srčanog udara.

Jedna italijanska studija pokazala je da žene koje piju jedno pivo dnevno imaju 42 posto manju šansu za kardio-vaskularne bolesti, za razliku od onih koji ga ne piju.

 

Hidratacija

Španski istraživači su pokazali da se pivo bolje hidrira nego obična voda, kada telo dostiže veću temperaturu, kao kod sportista i ozbiljnih rekreativaca.

 

Prevod: ringeraja.mk

 

 

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Do sada smo bili u zabludi, EVO ZAŠTO ZEVAMO!
Studije pokazuju kako fetus star samo 11 nedelja i veliki samo 4 centimetra, zeva u materici
4
KOMPLETNA NEGA I ZAŠTITA ZA UJEDNAČEN TEN ...
U potrazi za sastojkom koji daje najbolje i najznačajnije efekte u smanjenju hiperpigmentacija i sprečavanju njihovog po...
4
RECEPT: Obloge od kupusa pomažu kod mnogih...
Vekovima unazad se kupus koristi za lečenje otoka i ogrebotina na koži. Njegova anti-inflamatorna svojstva se koriste za...
4
6 opasnih bolesti koje prenose glodari
U Sarajevu je proglašena epidemija leptospiroze – bolesti koju prenose pacovi. Ubrzano širenje glodara po gradskim nasel...
4





5 saveta kako sačuvati zdravlje porodice n...
Pridržavajte se sledećih saveta kako biste svi u vašoj porodici bili u vrhunskoj formi pre, tokom i posle putovanja.
Svako šesto dete i svaka treća žena žrtve ...
photo
U Srbiji su danas svako šesto dete i svaka treća žena žrtve porodičnog nasilja, upozorio je ministar rada i socijalne po...



Anketa

Да ли ваши дечаци додирују пенисе?
пеперутка16

Мој син од три и по године додирује свој пенис непрестано и неће да престане. Пробала сам разне начине да га одвучем, али не функционише. Волела бих да ми неко ко је имао сличну ситуацију напише како ју је решио. Хвала.

Click Here