|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (27.03.-31.03.2018.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

ALWAYS OHRABRUJE DEVOJKE DA BUDU SVOJE

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 29.5.2018
Rezultati Always istraživanja pokazuju da, u Srbiji, društvene mreže doprinose padu sampouzdanja kod devojčica, a koje ih sprečava da ostvare svoj puni potencijal – čak 83% devojčica koje su učestvovale u ovom istraživanju su rekle da društvene mreže doprinose njihovom strahu od neuspeha!
Ključne reči:

/11


Always želi to da promeni sprovodeći kampanje koje promovišu samopouzdanje sa ključnom porukom da biti devojčica nikada ne treba da bude uvreda i da devojčice uvek treba da budu svoje – nezavisno od toga šta im društvo nameće kao opšteprihvaćeno.  

 

Tokom puberteta, strah od neuspeha može biti parališući – može uzrokovati da devojčice ne rade ništa i samim tim ne napreduju. Always istraživanje otkriva da mnoge devojčice dozvoljavaju strahu da zaustavi njihovo napredovanje u životu i da propuste neke od odličnih prilika. Društvene mreže, kao moderan kanal komunikacije, stvaraju takmičarsku sredinu i trendove koji često nisu realno ostvarivi u stvarnom životu. Samim tim, nedostižni, ovakvi ciljevi rezultuju gubitkom samopouzdanja i razvoju straha kod posmatrača da nisu dovoljno dobri.

 

Ono što devojčice čini srećnim, zdravim i snažnim je da budu ono što jesu. Inspirišući devojčice da budu iskrene prema sebi, Always je istakao kako neuspeh možemo staviti u pravi okvir. U tom smislu, biti na početku puberteta može se činiti kao prava oluja za devojčice, ali se ista događa svima u smislu iskustva i borbe koji su jednaki za sve. Svakako je značajna lekcija za sve koji se usude da osete više, da je to dobra stvar, jer neuspeh je gorivo koje nas pokreće dalje i dozvoljava rast.

 

Always je prigrlio ulogu lidera u globalnoj nezi žena sa misijom da zaustavi pad samopouzdanja menjajući percepciju devojčica i ohrabrujući ih da prihvate neuspeh kao deo učenja i krucijelnog koraka ka napretku

 

Inspirisan ovim, Always nastavlja da sprovodi prepoznatljivu kampanju uz #KaoDevojka video koji možete pogledati na linku a uz poruku devojčicama da naprave ključnu razliku, da samo budu svoje.


Promo objava

Najbolji vitaminski kokteli za jačanje imu...
Da li je vaš organizam spreman za niske temperature, jake vetrove i navalu virusa? Ne čekajte da vam kijavica ili temper...
5
Optimalna težina i unos kalorija
Idealna težina održava se pravilnom ishranom, aktivnim fizičkim vežbanjem, uzimanjem hrane svesno, u vreme kada je organ...
4
Semenke i orašasti plodovi
Posebno važne namirnice su: integralne žitarice (pšenica, seitan, raž, ječam i druge), semenke i orašasti plodovi (orah,...
2
Soja
Soja se u ishrani čoveka koristi već približno 5000 godina. Ona je jednogodišnja biljka sa mahunama u kojima se nalazi 2...
2


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
Dragce86
Savršena stvar!
CortinaT krema je bila spas za naše probleme sa ojedom ispod vrata. Naime, kćerkica često dobije ojed od portikle, jer je stalno vrti i čupa rukicom, baš je ne podnosi i onda se sva isprišti ispod vrata od znoja i trenja...CortinaT bukvalno par puta namažemo i sve je kao rukom odneseno!  Više >>
image

Anketa

posao
icika26

kada ste pocele da radite nakon porodjaja

posle 6 meseci (13%)

posle 12 meseci (29%)

od 12 do 16 (14%)

ne radim (44%)


Ukupan broj glasova: 130

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!

Oznake

Click Here