|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (26.04 -30.04.2021) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.
Roditelji rizikuju dečji razvoj i rast ako izbace određene namirnice iz ishrane dece. Studije o zdravoj ishrani su uočile opasnosti dijete sa malo ugljenih hidrata
Ključne reči:

image
/11

Za aktuelne sadržaje i vesti o roditeljstvu i trudnoći dodajte Ringeraju kao svoj omiljeni izvor na Google-u.
Google
Ringaraja logo
Postavi


Rezultati istraživanja pokazuju da 82 odsto roditelja drže decu na dijeti kao i sebe jer je roditeljima jednostavnije da ne prave odvojene obroke. Istraživanje je pokazalo da 45 odsto roditelja ograniči količinu hleba koje dete pojede dok 17 odsto smanji ugljene hidrate iz dečje ishrane.

 

Popularne dijete poput paleolitske, koja podrazumeva ishranu neprerađenim proizvodima, primetno su smanjile unos ugljenih hidrata među Australijancima, što je dovelo do smanjenog unosa vlakana, zrnaste hrane i proteina.

 

Hana Salah, pedijatrijski nutricionista, rekla je da osuđuje smanjenje ugljenih hidrata u ishrani dece.

- Najčešće gojazni roditelji pokušavaju da smršaju i smanjuju ugljene hidrate sebi pa samim tim i deci. Ugljeni hidrati su veoma važni za funkcionisanje mozga dece kao i u održanju nivoa energije. Oni pomažu otpuštanje serotonina, pa smanjenje namirnica bogatim ugljenim hidratima može da dovede do promenama raspoloženja i dugoročne depresije, zaključuje ona, uz napomenu da je bolje ograničiti veličinu porcije, nego izbacivati određene namirnice sa menija.

 

Neka deca jedu sve ali neka budu aktivna i što više neka budu na svežem vazduhu.

Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:

Prelepa GRČKA imena ZA DEČAKE
Grčka je zemlja sa drevnom kulturom, bogovima i mitološkim bićama, koja nam je dala i prelepa ženska i muška grčka imena...
6
Razbole se lisica
Autor: Minja Subota, Peva: Minja Subota
6
Bradavice neprijatne, ali nisu opasne
Bradavice su kožne promene, mali izraštaji obično virusnog porekla koji se često javljaju u dečjem uzrastu. Uzročnici b...
5
NE DIRAJ MI MAJKU
Neka me je ona premlada ili prestara rodila, neka ne postavlja bogate trpeze, ne oblači se po tvom ukusu, neka je premrš...
4





Zašto je važno da deca što više hodaju bosa?
Stručnjaci savetuju da je bosonogo hodanje odlično za razvoj mozga iz mnogo razloga. Ono je korisno za tabane, za kičmu ...
Prva pomoć kod težih ozleda
Teško spoljašnje krvarenje, gušenje, davljenje, trovanje ...



Anketa

kravlje mleko
sneza90

u kom uzrastu ste poceli sa davanjem kravljeg mleka?ili na bilo koji nacin uveli u ishranu,navedite u kometare!

od rodjenja (11%)

pre 6 meseci (12%)

posle 6 meseci (19%)

pre godinu dana (18%)

sa godinu dana (41%)


Ukupan broj glasova: 85

Hvala za glasove. Glasao/la si za sve aktuelne ankete. Izradi svoju anketu!
Click Here