Ringeraja.rs je specijalizovani portal, namenjen budućim roditeljima, trudnicama i roditeljima predškolske dece.
Copyright 2008-2025
Danu media d.o.o. Beograd
“Ženski problemi”, “oni dani u mesecu”, čak i “tetka iz Crvenke”, samo su neki od izraza koji se koriste da bi se izbegla jedna reč – menstruacija. Iako je reč o potpuno prirodnoj pojavi koja je ključni deo ženskog zdravlja, menstruacija i dalje predstavlja veliku tabu temu, a različiti eufemizmi dodatno doprinose osećaju sramote i stida.
Upravo zato, brend Always pokrenuo je razgovor o ovoj temi uz kampanju “Stop menstrualnom stidu”, koja ima za cilj da ukaže na stigmu koja okružuje menstruaciju i podstakne dijalog o ovoj važnoj društvenoj temi. Imajući u vidu da menstruacija ima važno mesto u životima žena svih uzrasta, neophodno je da se o ovoj temi govori slobodno, bez straha, sramote i stida, kako bi svaka žena imala bolji uvid u svoje menstrualno zdravlje i mogla da se bez stida obrati za stručnu pomoć kada je to potrebno.
Uz slogan “Kaže se menstruacija”, ova kampanja takođe nastoji da ukaže kako reči i izrazi koje koristimo u svakodnevnom govoru utiču na naše stavove i osećanja. Upravo iz tog razloga, prvi važan korak u borbi protiv stida i tabua jeste da ostavimo po strani eufemizme i nazovemo ovu pojavu njenim pravim imenom – menstruacija.
Brend Always već dugi niz godina osnažuje devojčice, devojke i žene svih uzrasta širom sveta. Uz portfolio pouzdanih i inovativnih proizvoda za menstrualnu higijenu, Always vodi računa o tome da svaka žena može bez brige da se fokusira na razvijanje svojih potencijala i ostvarivanje ličnih i profesionalnih ciljeva.
Kako možemo da pomognemo u borbi protiv menstrualnog stida?
Kako svi možemo da doprinesemo razbijanju tabua i otvorenijem razgovoru o menstruaciji?
Dodatni saveti za roditelje
#StopMenstrualnomStidu
Promo objava
Воће, поврће или пиринач?
пеперутка16
Како сте почели са увођењем чврсте хране и да ли сте задовољни тим режимом и реакцијом вашег детета? Прво смо представили: