|      
Želiš da odustaneš od takmičenja?
Pre nego što potvrdiš svoju odluku, upoznaj se sa detaljima.
Ukoliko potvrdiš odustajanje, na tvoj računar ćemo automatski ubaciti cookie, koji će nam omogućiti da te tokom takmičenja (11.12.-15.12.2019.) prilikom dolaska na portal prepoznamo i omogućimo ti neometano korišćenje portala, bez prikazivanja ikona Ringerajinog sponzora, odnosno kontrole uz desni rub ekrana.

Istovremeno, oduzećemo ti sve prikupljene bodove, čime se na žalost gubi pravo za osvajanje nagrade.

Da li još uvek želiš da odustaneš od takmičenja?
Ringeraja.rs koristi "kolačiće" u cilju pružanja boljeg korisničkog iskustva, praćenja posećenosti i prikaza oglasa. Postavke prihvatanja kolačića podesite u vašem internet pretraživaču.
Nastavkom korišćenja smatra se da se slažete sa korišćenjem kolačića u navedene svrhe. Za nastavak kliknite "U redu".   Saznajte više.

Nestlé pokreće globalnu inicijativu kako bi pomogao da deca budu zdravija

Uredništvo portala Ringeraja.rs, 15.5.2018
Nestlé za zdraviju decu pomoći će da do 2030. godine 50 miliona dece vodi zdravije živote.

image
/11


Na Međunarodni dan porodice*, kompanija Nestlé pokrenula je globalnu inicijativu „Nestlé za zdraviju decu“, koja obuhvata dalji razvoj zdravijih proizvoda, kao i savete za porodice o ishrani i fizičkoj aktivnosti. Cilj programa je da pomogne da do 2030. godine 50 miliona dece širom sveta živi zdravije.

 

Od osnivanja, Nestlé je posvećen pomaganju roditeljima i starateljima da deci obezbede pravilnu ishranu. Ovom inicijativom, Nestlé ubrzava transformaciju svog portfolija hrane i pića u celom svetu. Samo u 2017. godini, kompanija je lansirala više od 1000 novih proizvoda kako bi izašla u susret nutritivnim potrebama dece i obezbedila je 174 milijarde porcija obogaćene hrane i pića u 66 zemalja u kojim ljudima nedostaju osnovni mikronutrijenti, kao što su gvožđe, jod i vitamin A.

 

Detinjstvo je vreme kada se formiraju navike koje traju ceo život. Želimo da pomognemo roditeljima da naprave zdravije izbore za svoju decu“, ističe Mark Šnajder (Mark Schneider), generalni direktor kompanije Nestlé. „Upravo zato ubrzavamo napore, kako bismo podržali porodice u podizanju zdravije dece, i pozivamo druge da nam se pridruže u ovom poduhvatu“, dodaje Šnajder.

 

U Srbiji, Nestlé u saradnji sa Savezom za školski sport već sedmu godinu sprovodi i projekat „Zdravo Rastimo“, čiji je cilj da pomogne da učenici osnovnih škola uče o važnosti pravilne ishrane i redovnog bavljenja fizičkom aktivnošću. Do sada, kroz program je u našoj zemlji prošlo više od 25.000 dece.

 

Nestlé već menja i unapređuje približno trećinu proizvodnog portfolija svake godine. Kompanija će upotrebljavati svoje vodeće inovacijske sposobnosti u industriji da dodatno obogati hranu i piće za decu sa još više voća, povrća, žitarica bogatih vlaknima i mikronutrijentima i nastaviti da smanjuje količinu šećera, soli i zasićenih masti u proizvodima.

 

Tokom proteklih decenija, Nestlé je poboljšao nutritivne vrednosti celog spektra proizvoda. Vođen misijom da poboljša kvalitet života i doprinese zdravijoj budućnosti, Nestlé se obavezao da ove napore ubrza. U tom smislu, do 2020. kompanija će:   

 

  • dodati najmanje 750 miliona porcija (80 grama) povrća u svoje proizvode; 
  • dodati najmanje 300 miliona porcija (16 grama) žitarica bogatih vlaknima, mahunarki, orašastih plodova i semenki u svoje proizvode;
  • dodatno smanjiti količinu šećera za pet odsto. Od 2000. godine, kompanija je smanjila sadržaj šećera u proizvodima za više od 34 odsto;
  • dodatno smanjiti sadržaj soli za 10 odsto. Od 2005. godine, kompanija je smanjila sadržaj soli za više od 20 odsto;
  • kompletirati obavezu koju je preuzela 2014, da smanji sadržaj zasićenih masti za 10 odsto u svim relevantnim proizvodima koji se ne uklapaju u preporuke Svetske zdravstvene organizacije.

 

Nestlé će takođe poboljšati svoje programe i onlajn službe koje pružaju roditeljima i starateljima više znanja o ishrani, zdrave recepte i praktične savete. U prošloj godini, više od 300 sklopljenih partnerstava širom sveta pomoglo je kompaniji da dođe do više od 14 miliona dece.

 

* Generalna skupština Ujedinjenih nacija proglasila je 15. maj za Međunarodni dan porodice

 

Za više informacija o tome šta Nestlé radi za zdraviju decu: https://www.nestle.com/healthierkids  

Za više informacija o ciljevima na koje se Nestlé obavezao:  Nestlé in Society


Promo objava

Imunitet dolazi iz stomaka
Probiotici su danas veoma aktuelna tema i među stručnom i među opštom javnošću. Ono što je ključno jeste da nisu svi pro...
9
Aronija Vita
ARONIJA VITA je preduzeće koje se bavi proizvodnjom i plasmanom visoko kvalitetnih proizvoda od voća.
3
Zaštitite i osnažite svoj i bebin koštani ...
Kalcijum i vitamin D u ishrani za zdrav koštani sistem
3
Pitali smo doktora: Nadutost
Ringeraja vam je dala priliku da pitate lekara sve što vas zanima u vezi varenja, stomačnih problema i probiotika kao re...
3


Klikni “Like” i dodaj svoj komentar na članak:




image
tacatic
Živi i zdravi svi bili i uz Pharmalife proizvode se svi lepo izlečili, kao i mi.
Fitobalm smo kupili odmah po izlasku iz porodilišta i koristim ga i danas nakon tri godine, uvek kad je pri kraju kupujem novi da bude pri ruci. Sirup sa cinkom IMMuno smo koristili sa navršenih godinu dana, sve je tako brzo prošlo, zbog povratka na posao i polaska u vrtić želela sam da pomognem svom detetu i ojačam mu imunitet, da nas malo zaobiđu virusi, mislim da je jako dobar sirup i da nam je dosta pomogao. Da li imma veze ili ne, jako brzo smo prešli na adaptirano mleko, puno problema sa stolicom i Isilax nam je takođe bio preko potreban, takvo olakšanje, znaju mame koje su imale problema kod dece. Sve pohvale sa naše strane, a da ne zaboravim i Apis Gola sprej za grlo, najbolji i najukusniji i olakšanje nakon prvog prskanja, lakše se guta i diše! Hvala sto ste tu za nas!  Više >>
image
Kuvar: ljubis
Omiljeni ručak

Anketa

Baby girl
SakiMiki1923

Najlepše ime za devojčicu je...

Oznake

Click Here